Absolutt enig, og nå er det heldigvis langt mellom hver gang jeg lar meg engasjere i negative tråder. Men, med tanke på min egen tråds hyppighet og omfang av innlegg, er det sikkert fornuftig med en walkabout innimellomForeslår en ganske kraftig definering av hvem du tillater å ha injurierende kraft.
Det finnes rett og slett noen diskusjoner i denne "hobby" som bare ikke virker fruktbare. Forstått som at frontene ligger faste.
Nivået kan variere fra at det deles ut respekt på bakgrunn av en uttalelse - til seriøse innspill fra fagmennesker som investerer tid i og få andre til å forstå. Noen har også tildelt seg en politi rolle for å redde andre fra det de ser som dumhet og det å betale for noe de selv ikke ville betalt for. I dette spennet så tenker jeg at det over tid varierer fra interessant til sånn passe lite interessant og forholde seg til - og slik er nå det.
Mennesker du møter og kjenner derimot - det er jammen meg spennende.
Sees.
Mvh
JMK

Jeg skal forresten kjøre til Danmark en eller annen gang i månedsskiftet juli/august. Stikker gjerne innom for litt prat og lytting hvis du er hjemme og vi får det til å passe

Men, utenom det fikk innlegget ditt meg til å tenke litt.……og der skader jo sjeldent
 Men, utenom det fikk innlegget ditt meg til å tenke litt.……og der skader jo sjeldent  

Har vært tirsdag og torsdag og har billett til i morgen også. Krysser fingre for at være blir litt mer levelig.
 Har vært tirsdag og torsdag og har billett til i morgen også. Krysser fingre for at være blir litt mer levelig.  Hører på bandet som for meg var gårsdagens store overraskelse, Gang of youths. Her var det spilleglede, vokalist som virkelig bød på seg selv og musikken var bra
 Hører på bandet som for meg var gårsdagens store overraskelse, Gang of youths. Her var det spilleglede, vokalist som virkelig bød på seg selv og musikken var bra  Blir en lang dag, begynner med Kings of convinience kl 1330, Ka2 kl 1700 og Røyksopp kl 2300. Hva som blir besøkt av konserter utenom de tre får humør og vær avgjøre.
 Blir en lang dag, begynner med Kings of convinience kl 1330, Ka2 kl 1700 og Røyksopp kl 2300. Hva som blir besøkt av konserter utenom de tre får humør og vær avgjøre. 

Jaja, man forandrer seg. Er i hvert fall bedre å lytte til enn å spise enkelte burgere fra du de forskrekkelige stater!
 Jaja, man forandrer seg. Er i hvert fall bedre å lytte til enn å spise enkelte burgere fra du de forskrekkelige stater! 

kunne sikkert funnet ut av det selv, men mere morro og spørre her hos deg
 kunne sikkert funnet ut av det selv, men mere morro og spørre her hos deg

).
).