Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Lørdagsdiktet

    -Jeg syklet meg frem til Ulrikkens topp
    og skjønte jeg hadde
    en råtten kropp

    - Ned gikk det greit - der hadde jeg stuket
    men tror du ikke faen... forbikjørt av Sluket!! :mad:


    Glad kulturweekend!​
    Fantastisk ;););) Den lyriske åren på feilsiden av fjellene slår til igjen, og jaggu er kunsten i samsvar med fysiske lover også. Skal en tur til byen senere i dag. Ryktene vil ha det til at en håndfull skrinne mennesker i fluoriserende lycra er i ferd med å sette byen på hodet. Gjør i hvert fall et forsøk, mye tyder på at det er raskere å ta en tur til Oslo enn Bergen sentrum for tiden.

    Ha en fortsatt god helg, Sluket. Du fikk ristet i gang lattermusklene i Drotningsvik :D
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.407
    Antall liker
    102.429
    Torget vurderinger
    23
    Hehe... takk for det! Her i Oslo er det ikke så mye å le av for tiden, du må gjerne ta turen TIL Oslo, men ikke beveg deg i retning sentrum! Det er nemlig ødelagt. i ordets rette forstand; lagt øde. Jeg så dette komme i god tid og skiftet base til bygrensa retning Gardermoen. Ikke angret et cryobehandlet nanosekund en gang.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hjemmer etter en vandring i Bergen sentrum. Da er det deilig å sige ned i stolen og justere hvilepromillen med en kjent og kjær kombo :)

    IMG_4363.jpg


    Helgen er fremdeles viet til nostalgiske dypdykk i min far sin gamle platesamling. Begynner vel å bli en gammel nisse selv, for det er mye av greiene jeg faktisk liker. Denne snurrer nå, og foten bever seg rolig og naturlig med musikken. Day Tripper balanserer på en knivsegg :)

    IMG_4364.jpg


    Solen har i dag brølt gjestmildt og tvunget en stakkar uten ryggrad til å innta en god slump med utepils. I tillegg ble det spist en forbausende god paella (lunsj må vite). Etter hvert forflyttet vi oss over til åpningen av tråsykkel-VM. Jeg kjente raskt at jeg ikke er erkebergenser når Helge Jordal dro igang showet. Det ble definitivt ikke bedre når Lars Vaular kom på scenen og kombinerte dårlig musikk med en karisma blottet for utstråling. Tror vi var blant de første som forsvant fra åpningen. Et klokt valg! :)

    IMG_4357.jpg


    Kompisen skulle bort på Apollon og hente den siste til The Dream Syndicate, og da var det et lett valg for damene og meg å slå følge. Apollon er jo en legendarisk platesjappe, og heldigvis er jeg såpass oppegående at jeg ofte er innom når jeg er i byen. Det er vel lenge siden jeg har kjøpt musikk der, men hva gjør vel det når de har et rikt utvalg av kvalitetsdrikke. I dag avsluttet vi dagen med et par blonder til damene mens herrene røk på en kraftig porter :)

    IMG_4360.jpg


    Det er første gangen på 30 år jeg har vært der og samtidig vært innehaver av en platespiller. I tillegg var promillen på oppadgående og da gikk det som det måtte gå, jeg røyk på mitt første platekjøp på 30 år. Har det startet :confused: Hvor skal det ende :confused:

    IMG_4362.jpg


    Bra dag! :)
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.810
    Antall liker
    50.654
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Poco hørte jeg mye på også,den Rusty skiva skal få holde meg med selskap etterpå :)

    O
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har blitt litt tradisjon å benytte formiddagen i helgene til å trene på å like klassisk. Klarte ikke å opprettholde tradisjonen i dag da jeg hadde lyst til å høre om denne Teddy Wilson platen låt like bra som i går kveld. Joda, det gjorde den :)

    IMG_4369.jpg


    Vel, kan ikke være like ellevill hele tiden ;) Tilbake til klassisk. Mye greier med rengjøring og snuing når man skal spille et dobbeltalbum, men noen liker jo det også :)

    IMG_4370.jpg
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.407
    Antall liker
    102.429
    Torget vurderinger
    23
    Teddy Wilson hører til de virkelig gode artistene som blir alt for lite påaktet og spilt. Borge og Andersson var flinke til å trekke frem Wilson i flere sammenhenger.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Har jo helt glemt å önske deg velkommen hjem igjen til gamlelandet! Sånn blir det når man går helt i sin egen boble ;)

    mvh
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Nå ser vi en sunn og fornuftig skjevutviklng...:cool:

    Vi kan vel ta fram denne igjen:

    Vis vedlegget 457736
    /\ Ny plate, grattis. Nå er det gjort;)
    Ja, den første tegneserien er så sann som det er sagt :D Er jo gøyalt med vinyl, men tror jeg er for kjip og lat til at det nok ikke blir noe annet enn litt krydder i hverdagen. Det er jo også noen (få) artister som ikke tilgjengelig på streaming. Blir nok å ha dem i bakhodet når jeg passerer en plate (eller CD) bunke. Bowie og fyll høres fristende ut, men velger det vekk da det pedagogiske ovenfor min sønn ikke er forenlig med å sikle driting foran anlegget på søndags formiddag mens solen brøler ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    På en liten søndagstur i nærområdet støtte vi på en del jenter på tråsykkel. De hadde veldig dårlig tid, men jeg må korrigere en feilslutning fra i går. Dette var helt klart ikke skrinne pikebarn! Her snakker vi lår hvor man skal vite hva man gjør hvis man skulle havne mellom dem :cool:;)

    IMG_4375.jpg
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.407
    Antall liker
    102.429
    Torget vurderinger
    23
    På en liten søndagstur i nærområdet støtte vi på en del jenter på tråsykkel. De hadde veldig dårlig tid, men jeg må korrigere en feilslutning fra i går. Dette var helt klart ikke skrinne pikebarn! Her snakker vi lår hvor man skal vite hva man gjør hvis man skulle havne mellom dem :cool:;)

    Vis vedlegget 457807
    Har trolleybussene sluttet å gå i Bergen?
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Har vel aldri vært trolleybuss så langt vest, dette er jo egentlig strileland. Slike fjonge saker snor seg heller opp mot Kalfaret. :rolleyes:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    På en liten søndagstur i nærområdet støtte vi på en del jenter på tråsykkel. De hadde veldig dårlig tid, men jeg må korrigere en feilslutning fra i går. Dette var helt klart ikke skrinne pikebarn! Her snakker vi lår hvor man skal vite hva man gjør hvis man skulle havne mellom dem :cool:;)

    Vis vedlegget 457807
    Har trolleybussene sluttet å gå i Bergen?
    Har vel aldri vært trolleybuss så langt vest, dette er jo egentlig strileland. Slike fjonge saker snor seg heller opp mot Kalfaret. :rolleyes:
    Tror det sitter langt inne å kvitte seg helt med Trolleybussene i Bergen. Er vel bare en rute opp mot Natland som fremdeles er i drift. Jeg er vel blitt så gammel at jeg synes det er kjekt når noe gammelt og tradisjonsrikt beholdes, mens stort sett alt ellers handler om fremskritt (som vel kan være så mangt), effektivisering og kostnadskutt :)
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    På en liten søndagstur i nærområdet støtte vi på en del jenter på tråsykkel. De hadde veldig dårlig tid, men jeg må korrigere en feilslutning fra i går. Dette var helt klart ikke skrinne pikebarn! Her snakker vi lår hvor man skal vite hva man gjør hvis man skulle havne mellom dem :cool:;)

    Vis vedlegget 457807
    Har trolleybussene sluttet å gå i Bergen?
    Har vel aldri vært trolleybuss så langt vest, dette er jo egentlig strileland. Slike fjonge saker snor seg heller opp mot Kalfaret. :rolleyes:
    Tror det sitter langt inne å kvitte seg helt med Trolleybussene i Bergen. Er vel bare en rute opp mot Natland som fremdeles er i drift. Jeg er vel blitt så gammel at jeg synes det er kjekt når noe gammelt og tradisjonsrikt beholdes, mens stort sett alt ellers handler om fremskritt (som vel kan være så mangt), effektivisering og kostnadskutt :)
    Tar med jevne mellomrom toeren opp til Haukeland sykehus for å besøke venner i nabolaget.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.407
    Antall liker
    102.429
    Torget vurderinger
    23
    Tar med jevne mellomrom toeren opp til Haukeland sykehus
    Ikke dumt å få den sjekket i ny og ne, nei :rolleyes: :D



    Balboa, du skulle skamme deg! Selv en ignorant navlebeskuende Oslogutt vet at det finnes trolleybusser i Bergen!!!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tar med jevne mellomrom toeren opp til Haukeland sykehus
    Ikke dumt å få den sjekket i ny og ne, nei :rolleyes: :D



    Balboa, du skulle skamme deg! Selv en ignorant navlebeskuende Oslogutt vet at det finnes trolleybusser i Bergen!!!
    Jeg antok du hadde peiling på trolleybusser, men fant ikke en dobbeltmening, slik at jeg kunne skyte en one-liner tilbake ;)
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Tar med jevne mellomrom toeren opp til Haukeland sykehus
    Ikke dumt å få den sjekket i ny og ne, nei :rolleyes: :D



    Balboa, du skulle skamme deg! Selv en ignorant navlebeskuende Oslogutt vet at det finnes trolleybusser i Bergen!!!
    Jeg antok du hadde peiling på trolleybusser, men fant ikke en dobbeltmening, slik at jeg kunne skyte en one-liner tilbake ;)
    Selvfølgelig vet vel enhver oppegående person at vi har trolleybuss i Bergen, men den går neppe så langt vest som de syklistene vi så bilder av. Den snor seg opp fra sentrum via Kalfaret og Haukeland og et stykke til. Det er linje 2, altså toeren. Bermen på Bergen Vest må klare seg uten trolley i våre dager. ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tar med jevne mellomrom toeren opp til Haukeland sykehus
    Ikke dumt å få den sjekket i ny og ne, nei :rolleyes: :D



    Balboa, du skulle skamme deg! Selv en ignorant navlebeskuende Oslogutt vet at det finnes trolleybusser i Bergen!!!
    Jeg antok du hadde peiling på trolleybusser, men fant ikke en dobbeltmening, slik at jeg kunne skyte en one-liner tilbake ;)
    Selvfølgelig vet vel enhver oppegående person at vi har trolleybuss i Bergen, men den går neppe så langt vest som de syklistene vi så bilder av. Den snor seg opp fra sentrum via Kalfaret og Haukeland og et stykke til. Det er linje 2, altså toeren. Bermen på Bergen Vest må klare seg uten trolley i våre dager. ;)
    Hehe, misunnelse er som kjent ofte sterkere enn kjønnsdriften, men jeg tror likevel vi i Bergen Vest overlever fraværet av trolleybuss uten altfor mange traumatiske sår på sjelen ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Der drysset jaggu bladet ned i postkassen her i Drotningsvik også. Jeg har vel et litt mer avslappet forhold til haifai-lektyre enn mange andre, men det er nå kjekt å støtte oppom fortsatt utgivelse av et håndfast blad :)

    IMG_4376.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    For å slippe omkoblinger har jeg bestilt et nytt langt strekk med RCA-kabler fra Blue Jeans Cable.

    Bestillingen ble motatt hos Blue Jeans 14. september. Deretter er den blitt ordrebehandlet, pakket og flysendt til Norge via Memphis, Paris, og Køln før den etter hvert ankom Skedsmokorset 19. september. Forsendelsen har faktisk tatt lengre tid enn vanlig, noe jeg antar handler om tidsperioden innbefatter en helg. Ferdig tollbehandlet ble den levert Posten i Norge samme dag som den ankom Skedsmokorset.

    Blue Jeans Cable og FedEx har brukt fem dager på alt dette, og da er det mildt sagt lite imponerende at Posten i Norge planlegger å benytte seks dager på flytte pakken over fjellet til Bergen :mad: Brenner ikke på dass, men lar meg likevel irritere over latterlig tidsbruk av Posten :mad:
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.616
    Antall liker
    58.284
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Der drysset jaggu bladet ned i postkassen her i Drotningsvik også. Jeg har vel et litt mer avslappet forhold til haifai-lektyre enn mange andre, men det er nå kjekt å støtte oppom fortsatt utgivelse av et håndfast blad :)
    Det er vel bare tull det du sier om avslappet i fht siste nummeret av Fidelity?!
    Jeg er sikker på at du har gått og gledet deg og ventet på bladet i hele sommer og høst...
    Den åpenbare årsaken er at din egen person figurerer klart og uten blygsel på side 49.
    En Bergenser i Oslo Audio Society! Har aldri sett på makan, og uten tvil verdt prisen på bladet!;);):cool:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Der drysset jaggu bladet ned i postkassen her i Drotningsvik også. Jeg har vel et litt mer avslappet forhold til haifai-lektyre enn mange andre, men det er nå kjekt å støtte oppom fortsatt utgivelse av et håndfast blad :)
    Det er vel bare tull det du sier om avslappet i fht siste nummeret av Fidelity?!
    Jeg er sikker på at du har gått og gledet deg og ventet på bladet i hele sommer og høst...
    Den åpenbare årsaken er at din egen person figurerer klart og uten blygsel på side 49.
    En Bergenser i Oslo Audio Society! Har aldri sett på makan, og uten tvil verdt prisen på bladet!;);):cool:
    Hehe, rimelige trang i skjæret på det bildet, selv om jeg forsøker å smile tappert! Foruten alder har det nok litt å gjøre med at kveldene for min del er viet til alt annet enn haifai ;) OAS har vel en litt videre geografisk spredning enn Oslo-gryta, men strekker seg nok ikke helt til Drotningsvik. Kanskje like greit da jeg har hørt at innmeldingsritualene innbefatter lakk, lær, bare rumper, dryppende stearin og et iskaldt og skarpslipt sverd :cool:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kanskje like greit da jeg har hørt at innmeldingsritualene innbefatter lakk, lær, bare rumper, dryppende stearin og et iskaldt og skarpslipt sverd :cool:
    Det forklarer jo en del.......:rolleyes:

    mvh
    Jepp, de smiler ganske skjelmsk når man spør hvordan de ble medlem :cool:;)

    Får vel være forsiktig med usanne bysserykter på nettet. De jeg har truffet fra OAS er riktig så staute karer som vet å kose seg i Munchen :)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.407
    Antall liker
    102.429
    Torget vurderinger
    23
    Der drysset jaggu bladet ned i postkassen her i Drotningsvik også. Jeg har vel et litt mer avslappet forhold til haifai-lektyre enn mange andre, men det er nå kjekt å støtte oppom fortsatt utgivelse av et håndfast blad :)
    Det er vel bare tull det du sier om avslappet i fht siste nummeret av Fidelity?!
    Jeg er sikker på at du har gått og gledet deg og ventet på bladet i hele sommer og høst...
    Den åpenbare årsaken er at din egen person figurerer klart og uten blygsel på side 49.
    En Bergenser i Oslo Audio Society! Har aldri sett på makan, og uten tvil verdt prisen på bladet!;);):cool:
    Mao, forfallet er komplett :D
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Der drysset jaggu bladet ned i postkassen her i Drotningsvik også. Jeg har vel et litt mer avslappet forhold til haifai-lektyre enn mange andre, men det er nå kjekt å støtte oppom fortsatt utgivelse av et håndfast blad :)
    Det er vel bare tull det du sier om avslappet i fht siste nummeret av Fidelity?!
    Jeg er sikker på at du har gått og gledet deg og ventet på bladet i hele sommer og høst...
    Den åpenbare årsaken er at din egen person figurerer klart og uten blygsel på side 49.
    En Bergenser i Oslo Audio Society! Har aldri sett på makan, og uten tvil verdt prisen på bladet!;);):cool:
    Mao, forfallet er komplett :D
    Skulle tatt seg ut ;)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.407
    Antall liker
    102.429
    Torget vurderinger
    23
    Du får heller dra I gang Bergen BAS :D
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fortsetter klargjøringen mot vinter. Audio Valve er jekket opp et lite hakk. Ikke har jeg så vidt jeg vet problemer med vibrasjoner og Karan blir ikke varm, men rart med det, er litt godt for sjelefreden :)

    IMG_4377.jpg
    IMG_4380.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    For å slippe omkoblinger har jeg bestilt et nytt langt strekk med RCA-kabler fra Blue Jeans Cable.

    Bestillingen ble motatt hos Blue Jeans 14. september. Deretter er den blitt ordrebehandlet, pakket og flysendt til Norge via Memphis, Paris, og Køln før den etter hvert ankom Skedsmokorset 19. september. Forsendelsen har faktisk tatt lengre tid enn vanlig, noe jeg antar handler om tidsperioden innbefatter en helg. Ferdig tollbehandlet ble den levert Posten i Norge samme dag som den ankom Skedsmokorset.

    Blue Jeans Cable og FedEx har brukt fem dager på alt dette, og da er det mildt sagt lite imponerende at Posten i Norge planlegger å benytte seks dager på flytte pakken over fjellet til Bergen :mad: Brenner ikke på dass, men lar meg likevel irritere over latterlig tidsbruk av Posten :mad:
    Må visst krype til korset å innrømme at jeg har vært urettferdig mot Posten. Jaggu klarte ikke Bring å levere allerede i dag. Sporingen har de visst ikke helt kontroll på. Den viser fremdeles at jeg må smøre meg med tålmodighet til 25 september. Som en bonus kom også en annen pakke. Den ble også levert hurtig av Posten :)

    IMG_4385.jpg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.424
    Antall liker
    12.959
    Der drysset jaggu bladet ned i postkassen her i Drotningsvik også. Jeg har vel et litt mer avslappet forhold til haifai-lektyre enn mange andre, men det er nå kjekt å støtte oppom fortsatt utgivelse av et håndfast blad :)
    Det er vel bare tull det du sier om avslappet i fht siste nummeret av Fidelity?!
    Jeg er sikker på at du har gått og gledet deg og ventet på bladet i hele sommer og høst...
    Den åpenbare årsaken er at din egen person figurerer klart og uten blygsel på side 49.
    En Bergenser i Oslo Audio Society! Har aldri sett på makan, og uten tvil verdt prisen på bladet!;);):cool:
    Mao, forfallet er komplett :D
    Gå og ta deg ei bolle nå din SlukHals, og stapp en god bratwurst opp i to`ern.
    Så skal du se at smilet atter kom på plass :rolleyes:

    Neida Sluket, jeg bare tuller. Vi er så dekadente og innavlet hele gjengen i OAS at vi ikke en gang bryr oss om det og mer enn gjerne omgås deg :rolleyes: Karmana er kun "hangaround" i Munchen, men ville med letthet oppnådd medlemsskap i OAS om han hadde bodd nærmere og ønsket det.
     
    Sist redigert:

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.424
    Antall liker
    12.959
    Der drysset jaggu bladet ned i postkassen her i Drotningsvik også. Jeg har vel et litt mer avslappet forhold til haifai-lektyre enn mange andre, men det er nå kjekt å støtte oppom fortsatt utgivelse av et håndfast blad :)
    Det er vel bare tull det du sier om avslappet i fht siste nummeret av Fidelity?!
    Jeg er sikker på at du har gått og gledet deg og ventet på bladet i hele sommer og høst...
    Den åpenbare årsaken er at din egen person figurerer klart og uten blygsel på side 49.
    En Bergenser i Oslo Audio Society! Har aldri sett på makan, og uten tvil verdt prisen på bladet!;);):cool:
    Hehe, rimelige trang i skjæret på det bildet, selv om jeg forsøker å smile tappert! Foruten alder har det nok litt å gjøre med at kveldene for min del er viet til alt annet enn haifai ;) OAS har vel en litt videre geografisk spredning enn Oslo-gryta, men strekker seg nok ikke helt til Drotningsvik. Kanskje like greit da jeg har hørt at innmeldingsritualene innbefatter lakk, lær, bare rumper, dryppende stearin og et iskaldt og skarpslipt sverd :cool:
    På kvelden spytter vi ikke i glasset, men drekker og røyker cubanere (noen av oss).
    Ad OAS sitt invielsesrituale er det også mer, dog på linje med Fri Murer losjiet kan man ikke røpe detaljene.
    Men ja, gagball er også med :rolleyes:
    Lydprøvene og kabeltesten er værst :cool:
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn