Ikke flau, men lykkeligIkke det dummeste musikalske innslaget. Bør jeg være flau, når jeg sier at dette er ukjent for meg.
Ikke flau, men lykkeligIkke det dummeste musikalske innslaget. Bør jeg være flau, når jeg sier at dette er ukjent for meg.
Takker! Det har vært tungt å leve med disse utfordringene, og det føles som en lettelse å få en diagnose og vite at det finnes hjelp der uteDu har alltså så podofobi at du har sko på inne!Da beklager jeg alle mine tidligere overtramp!
![]()
Gleder meg over alle musikktipsIkke flau, men lykkeligDa har du veldig mange utrolig bra soloalbum du kan høre på (og som er bedre enn dette live-albumet). Chuck Prophet var sammen med Dan Stuart også sentral i den knallbra gruppen, Green On Red, hvis du heller ikke har hørt om dem……
Du begynner kanskje å bli bra i ryggen, men sliter øyensynlig med litt andre greierBorderline banjo musikk men greit nok![]()
Jeg har jo et image og leve opp tilDu begynner kanskje å bli bra i ryggen, men sliter øyensynlig med litt andre greier
En annen hypotese jeg har, er at folk over 60år sjeldent gir ny musikk tilstrekkelig tid og får fot for annet en gammel musikk de hørte på da de var yngre. Her må det innrømmes at undertegnede ikke har sin egen svinesti ren![]()
Ja, du holder fanen høyt hevet, det skal du haJeg har jo et image og leve opp til![]()
I aim to please (som Eksekusjonspelotongen liker og si )Ja, du holder fanen høyt hevet, det skal du ha![]()