Nå er i hvert fall Golfen hentet hos Jaroslaw på Økern Bilservice, fix ferdig med renovert girkasse til 12.500,- og jeg er til nå såre fornøyd.
Nær halve prisen av hva QuickStop skulle ha og allerede ferdig reparert. Per nå ville QuickStop ikke engang fått delen i hus.
Synes fortsatt det er synd & skam at en bil med så få km bak seg skal trenge å bytte en så kostbar del og burde i grunn gjort litt trøsteshopping.
Men, med tanke på at jeg på mandag var forespeilet en kostnad på 40.000++, som senere ble moderert til 23.000, men endte på 12.500 etter gode råd og anbefalinger fra kommentariatet her på Sentralen valgte jeg & Golfen heller å feire.
Golfen fikk helvask innvendig & utvendig og er nå både ren og så pen som en middelaldrende Golf får blitt.
Selv tenkte jeg at mellom 23.000 og 12.500 er det gode penger å bruke på mer fornuftige ting. Ergo ble det feiret med litt vinylshopping hos Ole på The Garden. Han vet alltid hva man ikke visste at man trengte. Og jammen måtte jeg hente pakke på posten hvor det var en skikkelig jåleutgave av Kind of Blue.
Mange takk fra både Golfen & meg som begge er enige om at det ble ganske bra til slutt.
Vis vedlegget 514594