Hei folks,som sikkert mange har fått med seg,har jeg kødda litt med å få til den nye dynavectoren min,og rota frem å tilbake med riiatrinn... i helgen har jeg lånt meg en project tubebox,så har fått spillt en del vinyl nå,jo tubeboxen låt faktisk bedre enn jasmin her

men syntes liksom ikke det ble helt bra,så.....dristet jeg meg til å begynne å justere VTA,,skrudde litt opp på basen(pu lavere),litt...hørtes bedre ut med en gang,skrudde litt til så skjedde det,bassen fikk en heeelt annen punsch,mer ekte fremtredende lyd,men nå spiller jeg altså fra stilling med arm i vannrett pos...til negativ vta blir det vel gjør det ikke?,å sånn som det spiller ;D ;D
uansett,har jeg hatt litt sperre for å fikle for mye med spillern,til nå...det viser seg jo at det kan en tape mye på,,skulle jeg justere meg helt bort i tåkeheimen,får jeg håpe det er hjelp å få i denne tråden,det artige var, at det ble sånn forskjell.... 8)
at det skal så lite til mellom fiasko og suksess,i vinylverden,har gått med tanker om det ene og andre,annen pu,spiller osv,....gudsjelov at jeg har drøyd alt dette,men har bestillt ny riia somjeg håper å få i morra eller tirs...fra Thorhauge audio,denne er nok noen hakk bedre enn tubebox en som er lånt,dette blir spennende ,,,,vta justeringen på jmw i er litt køddete å justere på under spilling,men det går om en er forsiktig,,,,,ser 10,5 armen har ett annet opplegg der..men så koster det, og det da
Fikk bare så lyst til å fortelle dette her inne,,i tillegg har jeg lånt meg en benz ace low,men ikkke testet denne enda,for nå ble det plutselig fart i sakene her,vet ikke hvordan ace low står seg med dv 20x...begge low....vet noen her inne...ace er jo en rimelig pu (3500).......nå får jeg bytte plate

Mvh Espen