Vossajazz 2023 - Sundag

AVossajazz_2023-03 (1 of 1).jpg

Arild Andersen er ein bauta i norsk jazz. Eg har ikkje tal på kor mange gonger eg har sett og høyrt han på Voss og i Bergen, både i regi av Vossajazz, Voss jazzklubb og Nattjazz. So mange at han kjenner meg att.

Sagn (Arild Andersen)

Og sidan Bendik Hofseth òg er mellom dei desiderte favorittane mine, seier det seg sjølv at denne konserten måtte eg rekka. Det var ein hard kveld laurdagen i førevegen, men eg rakk da. Konserten byrja kl. 15.15 i Idrottshallen. Det er i tidlegaste laget for ein svartkledd jazzar, men me gjer eit unntak for Palmehelga og Vozzajazz, sidan begge kjem berre ein gong i året, og ofte samstundes.

Øvrige musikarar var, som i 1990, Kirsten Braten Berg (på vokal, treng eg verkeleg skriva det?), Frode Alnæs gitar, Bugge Wesseltoft på svarte og kvite tangentar, og Thomas Strønen på trommer og perkusjon. Sistnemnde er det einaste bytet sidan 1990. Nana Vasconcelos frå Brasil, som i stor grad var med å forma det opphavelege lydbiletet, er diverre avliden.

Slik eg forstår verket eller prosjektet Sagn, ville Arild kle folkemusikkens songar og stev inn i jazz. Kva me skal kalla denne nye sjangeren er det delte meiningar om, men Hauknes i salt peanuts.eu peikar på at Arild med dette bidrog til å vidareutvikla folkemusikken frå ein nærast museal stillstand. Brått var “folkemusikkjazz" poppis, og Sagn låg stendig på platespelaren min, ein Thorens TD 126 forresten, som også Arv seinare, sidan begge vart spelt inn. Ein ny sjanger var fødd, ein sjanger du òg kan ana konturane av i dag når t.d. folkemusikaren Tuva held konsert...

Les heile rapporten fra Vossajazz - Sundag i Audiophile.no

Vossajazz_2023-03 (8 of 10).jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.981
Link til alle artikler
615
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Nytt anlegg (framhaldssoge) – Stig Arne si dagbok Juni 2026

Nytt anlegg (framhaldssoge) – Stig Arne si dagbok Juni 2026

• 4
Eg skal skriva meir frå Japan, og om ein svipptur til SoundVienna-messa i Austerrike, og det er berre ein del av alt som står på lista. Medan eg jobbar med dette hadde eg lyst til å slappa av litt...
Fortsett
Audiophile.no
McIntosh MX124 AV Prosessor – blått lys for hjemmekino?

McIntosh MX124 AV Prosessor – blått lys for hjemmekino?

• 0
McIntosh har lansert den nye hjemmekinoprosessoren MX124, en modell som tar over etter MX123 og samtidig markerer at den amerikanske HighEnd-produsenten fortsatt mener alvor i et marked der mange...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: LAB12 Melto2 - Molto Melto!

TEST: LAB12 Melto2 - Molto Melto!

• 1
Mitt første møte med den greske bedriften LAB12 var gjennom den formidable DAC 1 Reference. Så da muligheten for å lytte til deres beste RIAA, Melto 2, dukket opp, var jeg ikke i tvil. Kan de...
Fortsett
Audiophile.no
Model 70 og CD 70 – nye innstegsmodeller fra Marantz

Model 70 og CD 70 – nye innstegsmodeller fra Marantz

• 12
Marantz lanserer to nye stereokomponenter i innstegs-segmentet. Og en av disse nykommerne utløser en forsiktig heving av mitt venstre øyenbryn. Det har allerede gått 6 år siden Marantz fornyet...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Denon Home 400 – Dolby Atmos flytter inn på kjøkkenbenken, og forsyner seg uhemmet med Møllers tran

TEST: Denon Home 400 – Dolby Atmos flytter inn på kjøkkenbenken, og forsyner seg uhemmet med Møllers tran

• 0
Like før påske lanserte Denon tre nye modeller i Home-serien. Dette er kompakte strømmehøyttalere med ambisjoner om å ta innersvingen på Sonos sine velkjente modeller. Vi har hatt den mellomste...
Fortsett
Audiophile.no
Miles Davis vinteren 1969-70 - THE LOST DIRECTION

Miles Davis vinteren 1969-70 - THE LOST DIRECTION

• 9
Månedene mellom innspillingen av Bitches Brew og Jack Johnson var langt mer enn en overgangsfase. I løpet av denne korte perioden utviklet Miles Davis et musikalsk uttrykk som verken ble fulgt opp...
Fortsett
Topp Bunn