NAD C 589 – Ny mellomklassespiller i Classic-serien

NADC589-1.jpg

NAD har lansert sin første nye CD‑spiller på flere år. C 589 plasserer seg i øvre del av mellomklassen – og kommer på et tidspunkt der interessen for fysiske formater igjen er på vei opp.

Nå når vi trodde at vi var ferdig med CD-avspilling, kommer NAD med en helt ny variant av denne arten som regnes som utdøende. Men saken er den at i likhet med vinylavspilling som fikk sin andre ungdom for et par tiår siden, ser det ut til at også CD-mediet får en ny vekst.

Den 22. april 2026 lanserte NAD CD‑spilleren C 589, en ny modell i selskapets såkalte Classic Series. Med en veiledende pris på NOK 17.998,- plasserer modellen seg tydelig i den øvre delen av mellomklassen av rene CD‑spillere....

Les hele nyhetsartikkelen om NAD C 589 i Audiophile.no

NADC589-.jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
2.010
Link til alle artikler
621
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Sl-1200 M7G/M7GL – Gold Edition jubileumsmodell fra Technics

Sl-1200 M7G/M7GL – Gold Edition jubileumsmodell fra Technics

• 15
Technics ser ut til å være glad i jubileumsmarkeringer. Denne er det 55års jubileet for deres suksessmodell SL-1200 som skal markeres. Og det innebærer at det egentlig er 2027 som er året blikket...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Sonos Play – en veteran med perfekt treff på hoppkanten

TEST: Sonos Play – en veteran med perfekt treff på hoppkanten

• 0
Sonos kom med en ny strømmehøyttaler tidligere i vår, og vi har hatt et eksemplar på en grundig test. Eller rettere sagt – to eksemplar. I begynnelsen var Sonos, og det var de tre modellene...
Fortsett
Audiophile.no
Aurora – Argon Audio går helt nye veier

Aurora – Argon Audio går helt nye veier

• 0
Argon Audio har produsert platespillere i nærmere to tiår, og har etablert seg som en produsent med stort modellvolum. Men denne gangen har de gått helt nye veier, med sin ferske kreasjon Aurora...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Sennheiser Momentum 5 – lillebror med større ambisjoner.

TEST: Sennheiser Momentum 5 – lillebror med større ambisjoner.

• 0
Det er alltid høye forventninger til nye modeller fra Sennheiser. Ofte dreier det seg om kablede modeller i 500- eller 600-serien, men denne gangen er det snakk om etterfølgerne til Momentum 4...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: 2500 watt - Vera Audio M1600

TEST: 2500 watt - Vera Audio M1600

• 0
Etter kvart som eg har vorte eldre og hifianlegget betre, har eg roa meg ned. Interessa for å prøve ut ymse hifidingsar har roa seg. Anlegget eg har, er greitt nok til mitt bruk, og eg treng ikkje...
Fortsett
Audiophile.no
KEF LS LUXE – LS50-arven møter ny teknologi og eksklusiv form

KEF LS LUXE – LS50-arven møter ny teknologi og eksklusiv form

• 20
KEF har hatt stor suksess med sine LS50-kreasjoner de siste fjorten årene. I dag lanserte de en nyskapning som tar dette konseptet et solid steg videre, både teknologisk og når det gjelder design...
Fortsett
Topp Bunn