Vinyl og CD er dødt - leve streaming!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Angående tilkobling til datamaskin er det selve implementeringen det kommer ann på. Ikke om det er USB eller firewire. De fleste protokollene har mulighet til å gi supert resultat og noe er ikke nødvendgivis bedre enn noe annet.

    Og si at ASIO er et must for virkelig god lyd synes jeg er drøyt. Joda, bruker selv ASIO og har gjort det lenge. Men forskjellen fra directsound i Vista eller W7 er veldig liten. I XP er det litt annerledes siden den konverterer til 48k.

    Har nå en HRT Pro selv og skal sammenligne den mot Lynx Two B når haigh-end kablene er på plass. Regner vel ikke med å høre den store forskjellen.

    PC/Mac stående i anlegget trenger ikke støye. Mac mini er bortimot støyløs og man kan få bygget en HTPC som er helt vifteløs. iPad eller Samsung Galaxy er vel den mest elegante måter å styre det hele på, og forhåpentligvis vil prisen falle på slike produkter med årene.
     
    S

    Supertramp

    Gjest
    nistad skrev:
    Hvorfor er asynkron USB bedre enn S/PDIF som er bitperfect?
    Fordi den eliminerer tidsfeil. Både for adaptiv USB og S/PDIF skjer overføring og tolking av data i sanntid. Det betyr at det oppstår varierende grad av jitter som følge av kabler, klokker, feilkorrigering i CD-drevet etc.etc.
    ...hadde det enda vært hørbart..... :eek:
     

    Hasnes-OHC

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.12.2010
    Innlegg
    5
    Antall liker
    0
    Aubi skrev:
    Hasnes-OHC skrev:
    ErosLoveking skrev:
    rolfozzy skrev:
    Brasse skrev:
    Kva skiller "seriøs lytting" og det å høyre på musikk?
    Og høre på musikk er seriøst. Og bruke musikk som lydtapet/bakgrunnstøy er noe annet.
    det forklarer hvorfor så få er aktive på musikksidene. For mange seriøse lyttere her, som ikke har tid til skriblerier som oss andre dødelige. ;)
    Nåja, noen hører musikk hele døgnet og lytter like mye kritisk som noen andre lytter til musikk, ca 1 time, men i forhold så er jo den ene timen en dråpe i havet når en hører på musikk 15 timer til i døgnet.

    Jeg vil heller høre på musikk femten timer i døgnet, en å høre på "alteret" i en!
    Det er på samme anlegg, den ene timen er når en har med seg noe nytt ;D
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.947
    Antall liker
    19.800
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Hasnes-OHC skrev:
    Aubi skrev:
    Hasnes-OHC skrev:
    ErosLoveking skrev:
    rolfozzy skrev:
    Brasse skrev:
    Kva skiller "seriøs lytting" og det å høyre på musikk?
    Og høre på musikk er seriøst. Og bruke musikk som lydtapet/bakgrunnstøy er noe annet.
    det forklarer hvorfor så få er aktive på musikksidene. For mange seriøse lyttere her, som ikke har tid til skriblerier som oss andre dødelige. ;)
    Nåja, noen hører musikk hele døgnet og lytter like mye kritisk som noen andre lytter til musikk, ca 1 time, men i forhold så er jo den ene timen en dråpe i havet når en hører på musikk 15 timer til i døgnet.

    Jeg vil heller høre på musikk femten timer i døgnet, en å høre på "alteret" i en!
    Det er på samme anlegg, den ene timen er når en har med seg noe nytt ;D
    Herlig kommentar ;D

    Det at man ikke hører forskjeller på ting, er noe jeg ikke klarer å godta. Man hører forskjeller på alt; kabler, forsterkere, spillere, ht, underlag, vinkling på ht.
    Og gjør man det, får man et sug etter noe enda bedre. Lenge. Helt til man kommer så langt at det faller på plass, og roen senker seg. Det kan ta år, men gud bedre; det er verdt det! 8)
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.762
    Antall liker
    21.644
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tør gjøre oppmerksom på at den uthevede teksten i signaturen min er skrevet i fullt alvor.
     
    O

    Oblivion

    Gjest
    Valentino skrev:
    Jeg tør gjøre oppmerksom på at den uthevede teksten i signaturen min er skrevet i fullt alvor.
    Har du fått renset ørene i det siste siden du påpeker dette faktumet ;D ;D
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.947
    Antall liker
    19.800
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Valentino skrev:
    Jeg tør gjøre oppmerksom på at den uthevede teksten i signaturen min er skrevet i fullt alvor.
    Herlig! ;D

    Jeg er i aller høyeste grad der jeg også.

    Og jeg sliter med å ta disse som mener at jeg av den grunn er lettere sinnsforvirret på alvor.
    Kan forsikre alle om at DET har andre årsaker ;D
     

    nistad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.04.2002
    Innlegg
    168
    Antall liker
    9
    Og si at ASIO er et must for virkelig god lyd synes jeg er drøyt. Joda, bruker selv ASIO og har gjort det lenge. Men forskjellen fra directsound i Vista eller W7 er veldig liten. I XP er det litt annerledes siden den konverterer til 48k.
    Dette er jeg helt enig i - men jeg opplever at ASIO gir et ekstra løft også på W7. Jeg har testet både på en XP og en W7 maskin ...

    sa
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Hva betyr formuleringen "et ekstra løft"?

    nistad skrev:
    Og si at ASIO er et must for virkelig god lyd synes jeg er drøyt. Joda, bruker selv ASIO og har gjort det lenge. Men forskjellen fra directsound i Vista eller W7 er veldig liten. I XP er det litt annerledes siden den konverterer til 48k.
    Dette er jeg helt enig i - men jeg opplever at ASIO gir et ekstra løft også på W7. Jeg har testet både på en XP og en W7 maskin ...

    sa
    Betyr formuleringen "et ekstra løft" i denne sammenheng 1 mm, 1 meter, enda mere, eller noe annet?

    Jeg opplever dessverre ofte innen hifi at noen beskriver meget små forskjeller med alt for store ord/mål, mens andre er mer edruelige. Dette skaper selvsagt kommunikasjonsproblemer, misforståelser og forvirring.

    Jeg er samtidig klar over at en (bitte) liten forskjell kan være av forskjellig betydning for ulike mennesker, men det er allikevel bra å være tydelig. Jeg er f.eks. (ganske) nøye av meg. Hvis jeg forteller andre det på forhånd, har de (som oftest) forståelse for det, selv om de ikke nødvendigvis har samme krav/syn selv.
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    nistad skrev:
    Og si at ASIO er et must for virkelig god lyd synes jeg er drøyt. Joda, bruker selv ASIO og har gjort det lenge. Men forskjellen fra directsound i Vista eller W7 er veldig liten. I XP er det litt annerledes siden den konverterer til 48k.
    Dette er jeg helt enig i - men jeg opplever at ASIO gir et ekstra løft også på W7. Jeg har testet både på en XP og en W7 maskin ...

    sa
    Sammenlignet med Wasapi?
     

    nistad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.04.2002
    Innlegg
    168
    Antall liker
    9
    Ja - men helt marginalt og muligens placebo ...
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Takk, godt å høre. Har planer om å bytte fra Wasapi til Asio med tid og stunder (Asio er ikke stabilt hos meg så jeg må finne på noe lurt)
     

    nistad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.04.2002
    Innlegg
    168
    Antall liker
    9
    Jeg hadde samme problemet med diverse ASIO plugin moduler. Svaret var J.Rivers mediaplayer som har innebygd støtte for både ASIO og WASAPI. Kan lastes ned og testes gratis i 30 dager.
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Jeg bruker J. River og Foobar som avspillere, har samme problemet med begge så jeg har en plan om å bytte ut mitt SB kort med et bedre et, sannynligvis et av Asus kortene som har fått god omtale.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Bruker du de analoge utgangene på kortet, eller en S/PDIF-utgang? Hvis sistnevnte, gjør vel egentlig ikke kortet stort, og "kvaliteten" på det burde ha minimal betydning.
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Bruker S/PDIF.

    Regner egentlig med å ikke høre noen forskjell men jeg tror jeg vil få mer ro i sjela ved bruk av ASIO enn med WASAPI.
     

    Ketil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.05.2004
    Innlegg
    2.318
    Antall liker
    886
    Brasse skrev:
    korleis vil du lydmessig beskrive tildigare opplevde tidsfeil over s/pdif i forhold til asynkron usb i ditt anlegg?
    Dette kan testes ut hvis man har en DAC som ikke er asynkron ved å koble den nye Hegel HD2 USB DAC'en mellom USB utgangen på en PC/MAC og SPDIF inngangen på den DAC'en man har. Hegel HD2 skal være asynkron slik at en eventuell forskjell mellom adaptiv og asynkron overføring vil i tilfelle komme frem her.

    Jeg eier selv en Hegel HD10 så muligens vil jeg ut på nyåret en gang prøve ut om det er noen forskjell med HD2 innkoblet mellom laptop'en min og HD10
     

    Ketil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.05.2004
    Innlegg
    2.318
    Antall liker
    886
    Dazed skrev:
    Ketil skrev:
    Hegel HD2 skal være asynkron
    Dette kom vel fram i tråden om den at ikke var tilfelle.
    Nei, det ser ut som om du har rett. Bent Holter mener visst at asynkron overføring riktig implementert blir ganske dyrt. Og i tillegg vil ikke alltid asynkron overføring være alfa og omega i forhold til å redusere jitter. Uansett hevder Hegel at HD2 skal være bedre på jitterreduksjon enn HD10, slik at jeg kanskje vil prøve den ut i eget anlegg ut på nyåret.
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.762
    Antall liker
    21.644
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Det hjelper ikke. Audiofil sjelefred oppnås kun med asynkron overføring. ;)
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Det er ikke lenge siden ikke asynkron USB var best.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Men nå har internett sagt at asynkron usb er best, og at adaptiv usb suger, så da klarer vi ikke å trives med usb-dac'ene våre som ikke bruker asynkron usb lenger, selv om vi syntes de låt helt fortreffelig før vil leste dette på internett.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.152
    Antall liker
    10.661
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Det er ikke jitter alene (eller mangelen på det) som avgjør lydkvaliteten selv om det i mange tilfeller virker slik her på forumet....

    Har testet diverse løsninger fra "pc" til anlegg og akkurat nå er det spdif fra lydkort (med dedikert PSU, dvs tar ikke støt fra pci-e sporet) til dac som låter best. USB blir litt glatt og kjedelig i sammenligning. USB isolator gjør også endel med lyden dersom det er usb/spdif konverter som benyttes.
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Til min Stello Dac har jeg sammenlignet Stello CDT200 med Supra AES/EBU kabel og et billige SB lydkort med optisk Biltema kabel og har ikke klart å høre noen forskjell.

    Så det at det plutselig er noe som er mye bedre tar jeg med en klype salt.
     

    eldo472

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.01.2005
    Innlegg
    1.026
    Antall liker
    288
    Sted
    Tranby
    Hvem er det som stadig starter disse trådene? Skulle tro det sto kommersielle krefter bak som ønsket øket salg av nye dac'r og mediabokser.
    Det som duger lydmessig, er det man kan kalle HD-lyd og multikanal. Min erfaring fra slik lyd er på BD, DVD-A(dødt :-( ) og SA-CD.
    Streaming-tjenestene har jo ikke bra nok lyd ennå.
    Så en Sony TA-P9000E til salgs på e-bay til det doble av ny pris. Det viser at det er behov for gode multikanal forforsterkere, da den tradisjonelle hifi-entusiast ikke stoler på surround forsterkere.
    Virker som hifi-entusiastene er litt trege til henge seg på de trendene som virkelig gir forbedringer i musikk opplevelse. Når de har bestemt seg har toget gått.
    Stereo DAC er for meg ukurant.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    eldo472 skrev:
    Streaming-tjenestene har jo ikke bra nok lyd ennå.
    Det var en ganske overgeneralisert og bastant uttalelse, som kunne ha godt av litt utdyping. Hva er "bra nok", og bra nok til hva?

    eldo472 skrev:
    Stereo DAC er for meg ukurant.
    Hvorfor det, egentlig?
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.925
    Antall liker
    8.233
    Torget vurderinger
    1
    Dazed skrev:
    Men nå har internett sagt at asynkron usb er best, og at adaptiv usb suger, så da klarer vi ikke å trives med usb-dac'ene våre som ikke bruker asynkron usb lenger, selv om vi syntes de låt helt fortreffelig før vil leste dette på internett.
    Ja man kan jo bli helt syk i hodet av sånt.... ;D
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.520
    Antall liker
    102.848
    Torget vurderinger
    23
    Mye tullprat her nå
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    bjornh skrev:
    Dazed skrev:
    Men nå har internett sagt at asynkron usb er best, og at adaptiv usb suger, så da klarer vi ikke å trives med usb-dac'ene våre som ikke bruker asynkron usb lenger, selv om vi syntes de låt helt fortreffelig før vil leste dette på internett.
    Ja man kan jo bli helt syk i hodet av sånt.... ;D
    Jeg sluttet å lese hifi blader for rundt et år siden og det har utelukkende vært positivt.
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.955
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    jeg sluttet å abonnere og lese stereoblader for mange år siden
    ga bort alle de gamle og har aldri savnet all "desinformasjonen" og de "kjøpte" testresultatene...aldri noe som slaktes eller står til stryk
    pussig, så mye drit og mikke mus som velter inn over forbrukerne
    mvh
    Leif
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.644
    Antall liker
    1.376
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    LMC skrev:
    jeg sluttet å abonnere og lese stereoblader for mange år siden
    ga bort alle de gamle og har aldri savnet all "desinformasjonen" og de "kjøpte" testresultatene...aldri noe som slaktes eller står til stryk
    pussig, så mye drit og mikke mus som velter inn over forbrukerne
    mvh
    Leif
    Bladene har ikke akkurat blitt bedre med årene heller...
     

    nistad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.04.2002
    Innlegg
    168
    Antall liker
    9
    jeg sluttet å abonnere og lese stereoblader for mange år siden
    ga bort alle de gamle og har aldri savnet all "desinformasjonen" og de "kjøpte" testresultatene...aldri noe som slaktes eller står til stryk
    pussig, så mye drit og mikke mus som velter inn over forbrukerne
    Ganske drøye påstander fra LMC. Desinformasjon og "kjøpte" resultater? Hvordan kan en mann som ikke leser HiFi bladet vi lager uttale seg om noe han ikke leser? Det må vel i alle fall være desinformasjon? Og ”kjøpte” resultater – det er en ganske stygg anklage mot det som er HiFI miljøerts største dugnadsinnsats.

    Dessuten - desinformasjon i forhold til hva? At noen misliker at verden utvikler seg og at vedtatte sannheter skal fortsette å få være det ? Jeg kan godt være med på at det er et tema om vinyl og CD gir en annen opplevelse – men det er noe annet enn om PC-basert avspilling av musikk og USB-DAKer ikke funker som en ekstremt god og relativt billig lydkilde. For det gjør de – og det er ikke desinformasjon – kanskje mer folkeopplysning!

    Tror noen virkelig at teknologiutviklingen gjelder for all annen elektronikk enn HiFi. Se for eksempel på TVer. I dag får du en 60 tommers ekstrem TV til en 10-15.000. I 1975 kjøpte vi en 26” til 22.000. Faktisk er bildet på min 60 utrolig nok både bedre og større. .. takket være digital signalbehandling og nye teknologier … Men for lyd gjelder selvsagt ikke en slik utvikling –der er det analog lyd som alltid og til alle tider er best … og emosjonelt sett er det kanskje riktig for noen …
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    nistad skrev:
    jeg sluttet å abonnere og lese stereoblader for mange år siden
    ga bort alle de gamle og har aldri savnet all "desinformasjonen" og de "kjøpte" testresultatene...aldri noe som slaktes eller står til stryk
    pussig, så mye drit og mikke mus som velter inn over forbrukerne
    Ganske drøye påstander fra LMC. Desinformasjon og "kjøpte" resultater? Hvordan kan en mann som ikke leser HiFi bladet vi lager uttale seg om noe han ikke leser? Det må vel i alle fall være desinformasjon? Og ”kjøpte” resultater – det er en ganske stygg anklage mot det som er HiFI miljøerts største dugnadsinnsats.

    Dessuten - desinformasjon i forhold til hva? At noen misliker at verden utvikler seg og at vedtatte sannheter skal fortsette å få være det ? Jeg kan godt være med på at det er et tema om vinyl og CD gir en annen opplevelse – men det er noe annet enn om PC-basert avspilling av musikk og USB-DAKer ikke funker som en ekstremt god og relativt billig lydkilde. For det gjør de – og det er ikke desinformasjon – kanskje mer folkeopplysning!

    Tror noen virkelig at teknologiutviklingen gjelder for all annen elektronikk enn HiFi. Se for eksempel på TVer. I dag får du en 60 tommers ekstrem TV til en 10-15.000. I 1975 kjøpte vi en 26” til 22.000. Faktisk er bildet på min 60 utrolig nok både bedre og større. .. takket være digital signalbehandling og nye teknologier … Men for lyd gjelder selvsagt ikke en slik utvikling –der er det analog lyd som alltid og til alle tider er best … og emosjonelt sett er det kanskje riktig for noen …

    Når ble analog lyd feil og digital det eneste saliggjørende ? At du ikke ser at denne tråden kan provosere finner jeg og betenkelig. Snakke utifra dine egne personlige erfaringer er realt nok det, men å pådytte dette som almennkunnskap når andre har differansierte erfaringer vedr streaming er i beste fall naivt.. Musikk kan du gjerne få skrive mye om, men headingen din her er vås pr idag.
     

    nistad

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.04.2002
    Innlegg
    168
    Antall liker
    9
    Selvsagt er den provoserende! Poenget var å dra i gang en viktig og relevant diskusjon hvor fordommer og forutinntatte holdninger står i kø. Jeg tror rett og slett ikke på at myten om vinyl som den objektivt sett beste lydkilde vil holde i lengden - men at den av mange oppleves som en emosjonelt sett beste lydkilde har jeg ingen problemer med å se.

    Ord som desinformasjon, "kjøpt og betalt" og "vås" er ikke bra.
     

    Sleiven

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2003
    Innlegg
    2.302
    Antall liker
    21
    mikefish skrev:
    Hvis man kutter utgiftene til musikk med,la oss si et par tusen i måneden,kan man lease en helt ok familiebil.Det er viktig å opprettholde fasaden ikke sant ?

    mvh. s,
    2000kr i måneden i musikk, det kaller jeg interesse!!!
    Finner jeg EN cd pr måned som er verdt å betale 100 kr for ville jeg vært lykkelig...
    Sleiven
     

    yasman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.10.2006
    Innlegg
    1.703
    Antall liker
    296
    Sted
    Grenland
    Torget vurderinger
    13
    Først,

    Jeg synes IKKE vinyl og cd er dødt!
    Musikk er flott å høre på uansett kilde om det er satt opp riktig.
    En god cd og vinylrigg spiller forrykende og jeg har ennå ikke hørt lyd fra pc på samme nivå.
    Jeg synes imidlertid det går fremover med pc; jeg har testet adaptiv og asynchron overføring og usb til spdif adaptere.
    Akkurat nå har jeg fått en usb spdif adapter fra john kenny; som er en modifisert hiface til å fungere meget godt; har kun bærbar pc med foobar og usb harddisk; så langtfra optimalt, mange parametre som kan justeres, men det spiller bra. Så bra at det lover godt for utviklingen fremover og at jeg kommer til å høre på det for å finne frem til cder jeg kommer til å kjøpe. Men fortsatt kommer cd til å være min hovedkilde.

    En yaselig jul ønsker fra Yasman.
     

    Espen R

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Innlegg
    10.130
    Antall liker
    2.652
    www.positive-feedback.com spurte 12 bransjefolk de samme 10 spørsmålene om Pc basert audio. Interessant å lese de ulike oppfatningene om ting, fra at "alt er bra, bits er bits = perfekt", til at det er utrolig mange variabler som påvirker sluttresultatet, også innen Pc-audio, til meninger om at ingen av de interface som er tilgjengelig i dag gir et fullgodt resultat.
    Men en ting går igjen i snakket: jitter!

    Du leser det her:
    http://www.positive-feedback.com/Issue41/ca_intro.htm

    Spesielt syns jeg svarene til Charles Hansen fra Ayre er interessant lesning.
    http://www.positive-feedback.com/Issue41/ca_hansen.htm
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Streaming er sikkert fint som et supplement for min egen del, men aldri noe mer. Helt uproblematisk er det heller ikke, uansett hva binærdisiplene vil ha det til. Er nok å følge med på de tekniske frustrasjonene som kommer frem i den ene tråden etter den andre, og internett kan ikke tilby "alt" av innhold. For den med musikkinteresse litt utover over den normale norske husmor, ja kanskje.
    Kommer nok til å bruke et 6-sifret beløp på musikk i året mange år til, og gleder meg over det. Hver sin lyst, hver sin hobby, hvert sitt fokus.

    Dårlig tabloid tittel btw
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn