Har sittet og tenkt litt på dette...... og det er liksom et tve-egget sverd med relativet dype groper på hver side.
Når jeg i sin tid startet tråden, så var det jo for og vise frem bilder av gromme produkter fra en svunnen tid som aldri kommer tilbake.
Fordeler med slik som det er nå:
Ingen kommentarer = ingen som får muligheten til og ødelegge tråden med sure oppgulp og negativitet.
Ingen krangling.
Alle som deltar må forholde seg til topic, noe en god del forumdeltagere har store problem med her på HFS........ det er jo slik at man diskuterer f.eks om en forsterker hvor en annen forumdeltager plutselig begynner og bable i vei om kjøttkaker og kusina til oldemora si og en trejde fyr snakker om lufttrykket i dekka til en 65 modell Cortina...... hadde alle klart og forholde seg til topic i trådene så hadde mye vært annerledes.
Ingen digre egoer som skal fremme seg selv og trampe ned andre.
Ingen hylekor som sleiker andre opp etter ryggen og f.eks konsekvent KUN trykker på liker til de "innafor" sin egen våte rygg.
Minuser.
Jeg synes det er VELDIG hyggelig med en liten snakkis om flotte komponenter og litt historic rundt de, det oppnår man jo ikke ved en ren bildetråd....... MEN som moderator er inne på, er det fullt mulig og starte en egen tråd om det.
Takhøyde: ........ hvor skal man eventuelt sette grensene ?....... grensesetting på et forum er veldig vanskelig.
Hvis jeg skal ta en avgjørelse, så heller det i mot og fortsette tråden som en ren bildetråd.