Vintage bilde

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Rudi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Antall liker
    14.438
    Sted
    Nær folkeskikken, men fremdeles ute i skauen.
    Torget vurderinger
    39
    Tror mange av medlemmene som stadig spiller sølvskiver, roter rundt med hardware som snart, eller allerede, kan klassifiseres som vintage. Etter å ha skiftet et par gummibånd spiller jeg stadig på denne 33-åringen:

Vis vedlegget 1151200

Steen

P/D 700 "roules".......been there, done that, kunne godt tenkt meg et slikt sett igjen.......høy eierglede spør du meg.

Steen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2005
    Antall liker
    2.100
    Jepp. Har solgt Dac'en (dessverre kanskje) men beholder drevet så lenge laseren fungerer. Men da det ikke skal bli en diskusjonstråd, får jeg vel legge ut et bilde som også kvalifiserer:
    PXL_20250831_175732755.MP_copy_2040x1536_2.jpg

Steen

Sist redigert:

Kjell_Kranzberg

Hi-Fi freak
    Moderator
    Ble medlem
    08.03.2005
    Antall liker
    4.060
    Torget vurderinger
    0
    Jag påminner om att detta är en bildtråd.
    Kort beskrivning av den produkt som bilden visar är ok.
    Vill man diskutera en produkt - ja då skapar man helt enkelt en ny tråd.
    M v h

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.765
    Torget vurderinger
    1
    Hvis man går tilbake til åpningsinnlegget og de etterfølgende innleggene på side 1, så er det ingenting som tilsier at man ikke kan kommentere og småpludre litt. Det er jo halve kosen.

Jeg foreslår at trådstarter klargjør sin intensjon med tråden. Om han ønsker kommentarer eller ei.

alipax

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.03.2003
    Antall liker
    479
    Sted
    Herja
    Torget vurderinger
    2
    Hvis man går tilbake til åpningsinnlegget og de etterfølgende innleggene på side 1, så er det ingenting som tilsier at man ikke kan kommentere og småpludre litt. Det er jo halve kosen.

Jeg foreslår at trådstarter klargjør sin intensjon med tråden. Om han ønsker kommentarer eller ei.
    Men bilde er vel lett å forholde seg til uten noe kommentarer.

Barbaresco

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    742
    Torget vurderinger
    1
    En gang i tiden var kortbølgen et yndet tidsfordriv ........ og spesielt Radio Luxemburg, selv om her hjemme brukte vi vel kanskje AM mest til den stasjonen ?....... begynner og bli et par år siden og husken er ikke alltid på topp lenger.

Vis vedlegget 1151138
    Radio Luxemburg sendte på mellombølgen 1440 kHz, bølgelengde 208 meter, derav navnet Fabulous two-oh-eight.

Rent modulasjonsmessig er også kortbølgen AM, men i USA brukes AM synonymt med mellombølge.

alipax

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.03.2003
    Antall liker
    479
    Sted
    Herja
    Torget vurderinger
    2
    Men da kan vi jo bare få moderator til å instruere Ai (Ki) om å legge ut et par bilder om dagen. La oss for Guds skyld ikke få ut egne tanker i denne tråden.
    Moderator kan jo spørre trådstarter om det er mulig å endre til noe mer dekkende....hva nå det måtte være.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn