Gøy. Har vurdert og modde min ogDen er innafor den, de kom i 1994, så den er faktisk 31 år gammel.......jeg har en jeg også og den har jeg ombygd med ekstra dackort, klokker og ballanserte utganger......så 2 i 1.

|
Gøy. Har vurdert og modde min ogDen er innafor den, de kom i 1994, så den er faktisk 31 år gammel.......jeg har en jeg også og den har jeg ombygd med ekstra dackort, klokker og ballanserte utganger......så 2 i 1.
Tror mange av medlemmene som stadig spiller sølvskiver, roter rundt med hardware som snart, eller allerede, kan klassifiseres som vintage. Etter å ha skiftet et par gummibånd spiller jeg stadig på denne 33-åringen:
Vis vedlegget 1151200
Steen
Men bilde er vel lett å forholde seg til uten noe kommentarer.Hvis man går tilbake til åpningsinnlegget og de etterfølgende innleggene på side 1, så er det ingenting som tilsier at man ikke kan kommentere og småpludre litt. Det er jo halve kosen.
Jeg foreslår at trådstarter klargjør sin intensjon med tråden. Om han ønsker kommentarer eller ei.
Men da kan vi jo bare få moderator til å instruere Ai (Ki) om å legge ut et par bilder om dagen. La oss for Guds skyld ikke få ut egne tanker i denne tråden.Men bilde er vel lett å forholde seg til uten noe kommentarer.
Radio Luxemburg sendte på mellombølgen 1440 kHz, bølgelengde 208 meter, derav navnet Fabulous two-oh-eight.En gang i tiden var kortbølgen et yndet tidsfordriv ........ og spesielt Radio Luxemburg, selv om her hjemme brukte vi vel kanskje AM mest til den stasjonen ?....... begynner og bli et par år siden og husken er ikke alltid på topp lenger.
Vis vedlegget 1151138
Moderator kan jo spørre trådstarter om det er mulig å endre til noe mer dekkende....hva nå det måtte være.Men da kan vi jo bare få moderator til å instruere Ai (Ki) om å legge ut et par bilder om dagen. La oss for Guds skyld ikke få ut egne tanker i denne tråden.