Ja, den gjør jo det... jeg er ikke så flink til å spare på slike "hemligheter"...JanR skrev:Gratulerer Thumper
Aner ikke hva slags høytaler det er jeg ser på bildet men regner med boblen sprekker snart ?
/jan
Det er en LaScala...
Ja, den gjør jo det... jeg er ikke så flink til å spare på slike "hemligheter"...JanR skrev:Gratulerer Thumper
Aner ikke hva slags høytaler det er jeg ser på bildet men regner med boblen sprekker snart ?
/jan
Navnet skjemmer ingen ;DThumper skrev:Ja, den gjør jo det... jeg er ikke så flink til å spare på slike "hemligheter"...JanR skrev:Gratulerer Thumper
/jan
Det er en LaScala...
Ja, det er WLM, og ja det er den nyeste modellen derfra. Pakket de ut i kveld og har fått en tre/fire timer på de så langt... Så langt lover det godt! En skikkelig trampetakten høyttaler.JanR skrev:Navnet skjemmer ingen ;DThumper skrev:Ja, den gjør jo det... jeg er ikke så flink til å spare på slike "hemligheter"...JanR skrev:Gratulerer Thumper
/jan
Det er en LaScala...
Man kan anta det er en WLM ? (orker ikke google)
Hvis ja, ny modell ?
/jan
;D ;DThumper skrev:Ikke dumt det
Det er en spennede sak med en anderledes diskant enn de fleste er vant til å se...
Men nå tror jeg snart jeg må stenge musikken her... krampe i taktfoten, begynnende whiplash i rockenakken og et tåpelig glis som har flyttet ørene noen cm bakover i fire timer nå ;D
Det er interessant lesestoff ja! Og så langt kan jeg si at det lover meget godt dette! Gleder meg til å komme hjem i dag å få spillt mer på de. Skal bli spennede å høre hvordan det blir når det får endel fler timer på seg! WLM selv sier at de trenger et par uker før mellomtonen er på plass.JanR skrev:;D ;DThumper skrev:Det er en spennede sak med en anderledes diskant enn de fleste er vant til å se...
Men nå tror jeg snart jeg må stenge musikken her... krampe i taktfoten, begynnende whiplash i rockenakken og et tåpelig glis som har flyttet ørene noen cm bakover i fire timer nå ;D
Skumleste litt her --> http://www.6moons.com/audioreviews/wlm5/lascala.html
Ser jo interesant ut, selv om det ikke Klipsch
/jan
Ja, liker godt WLM jeg ogsårolfozzy skrev:Fine de der WLM sakene. Hørte litt på noen sånn på messa i Horten. For min del var det de høytalerne jeg likte best der.
Hei Espen!ssm skrev:Spennede thumper......kanskje du har en kaffe på lur en kveld det måtte passe.....
La scala har jeg hørt før , men ikke wlm s la scala....så det kunne jo vært veldig spennede altså----
Er dette en ht du skal spille på selv , eller noe du har på lån ?
Du har vel fortsatt kjelleranlegg , eller måtte dette vike til fordel for kinodelen ?
Mvh Espen Saatvedt.
Jepp! Er mye bæring av utstyr i heimen!!! BTW det er et sant He... å bære Cornwall i trapper!ssm skrev:Huff det hørtes tungt ut......med cornwall i underetagen Frode ;D ;D ;D
Plinges snart da...må få hørt disse nye..
Espen
Nope ;DJanR skrev:Har Cornwall'ene krympet ;D
/jan
He-he.. Ikke Klipsch avkom nei...JanR skrev:Aha, CW'ene har ynglet:
http://moiz.no/produkter/johnblue-audio-art/johnblue-jb3.html
Litt artige de der.
Kontor anlegget ?
/jan
Artige små det der, ikke fått hørt på de ennå riktig nok.Thumper skrev:Har lånt et par av moiz, samt en Kingrex T20U og et sett JB kabler. Driver og spiller de inn litt før jeg skal lytte mer seriøst på de.
Intrykk kommer når de har fått noen fler timer på segJanR skrev:Bra du og andre tester ut litt først før jeg hiver meg på noe
Slenger ut litt inntrykk etterhvert du da.
/jan
Har du noe anslag på timetall? Spørs jo litt hvor lenge jeg får låne de...mteinum skrev:De trenger ganske mange timer på seg, men etter det så blir det bra - veldig bra![]()
De hadde vært hos en kunde i 2-3 dager sa moiz... men er litt som du beskriver. Får vel heller la de "skure og gå" noen timer. Jeg har ingen monokilde tilgjengelig.mteinum skrev:Er de helt nye fra boksen? Dersom det så er de nok ganske innelukket og tamme i bånn. Jeg gikk nok ikke hardt til verks for å spille de inn, men du kan jo prøve å sette de i motfase - front mot front og la de stå og spille noen døgn på litt over normalt volum.