VIMs bøttekott

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    20.386
    Sted
    Fiff Avenue
    Torget vurderinger
    13
    Holy Diver og The last in line på Rhino Reserve: Løp og kjøp!

Såååå mye bedre enn reissuene fra 2022 og 2021, som jeg har her.
    Kanskje litt mindre snert enn på originalutgivelsene, men antagelig kan det høres litt sånn ut fordi Rhino reserve låter tyngre, varmere og mer homogent. Originalene låter tynnere og skarpere og Holy Diver anno 1984 har kanskje litt mer opplevelsen av dynamikk når gitarer og trommer stikker seg frem uten det samme tunge bakteppet som 2026 RR.

Edit: Mest støyfrie vinylen jeg har kjøpt på veldig lenge også. Det er for meg ganske vesentlig.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    80.870
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Har ikke hørt de du har kjøpt men erfaring med andre titler er at Rhino har gjort mye bra med Reserve utgivelsene.
    Helt klart verdt de få ekstra pengene ifht ordinære represser.

Hva med lyden på Tora Daa?
    Er det vits i å ha på vinyl av den grunn?

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    20.386
    Sted
    Fiff Avenue
    Torget vurderinger
    13
    Har ikke kommet til den på vinyl enda, men den låter kuler og krutt streamet.
    Skal rapportere.
    Derimot kan jeg si at her spiller ZZ Top Fandango på Rhino High Fidelity (2024) og DET låter fett det!
    Skal tråle nettet for flere Rhino HF, det er helt klart.

geto

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.07.2007
    Antall liker
    299
    Torget vurderinger
    1
    Flotte biler alle sammen, men det er nå STJERNEN SOM LEDER DE VISE MENN, slik som den gamle barneskolelærerer til @woodrand sa det tidlig på syttittallet, eller noe sånt.

Ble ellers påtvunget en prøvetur med @geto sin nye IX3 xDrive50 i nobel blåfarge. Smått imponerende den også, overraskende behagelig og en bedre opplevelse enn forventet med den smale inforskjermen under og langsetter hele panseret. MEN, jeg sympatiserer aller mest med barneskolelæreren til Woodizz - tross alt lever vi i et kristnet land? 🤣
    Det er nå slik at noen trenger rettleiing av en stjerne, og andre klarer seg godt på egen hånd. 😇

• Haha
    Reaksjoner: vim
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn