Ja skulle tatt seg ut om ikkeSkal ho være forskjell på hertuger og oss fattigfolk![]()
Ja skulle tatt seg ut om ikkeSkal ho være forskjell på hertuger og oss fattigfolk![]()
Her kan det byttes etter hjertets lyst,har kun 2 og bytte med men kan om jeg vil.
Tror du har både større hjerte og større lyster enn hoi polloi. Og hvis du tenker deg om har du vel byttet kabler også og flashet det 🫶Ja men at jeg kan bytte kabler også visste dere ikke![]()
Tenk det, om opplevelser hadde vært mulig å måle. Da ville det vært fred på jorden da.1) Jeg er ikke så sikker på at kombinasjonen Umik-1/REW vil måle presist og konsistent nok til å fange opp de nyansene. Hvordan måler du opplevelsen av dybde og ro f. eks?
Godt spørsmål.1) Jeg er ikke så sikker på at kombinasjonen Umik-1/REW vil måle presist og konsistent nok til å fange opp de nyansene. Hvordan måler du opplevelsen av dybde og ro f. eks?
Bare fordi man ikke kan koke en måling ned til ett parameter som gir deg en kvantifisert verdi av soundstage, betyr det ikke at fenomenet ikke kan analyseres ved hjelp av målinger.Noen vil hevde at alt kan måles, men er det noen som har klart å måle Soundstage & Imaging i et system?
Alltid beredt!🫡Jeg hører rykter om at opprøret i vest er i ferd med å blusse opp, så det er mulig at du må ta en runde til der ute![]()
Mer fornuftig å ta en ventepilsEr det fornuftig å holde pusten![]()
Shopping hjelper!!For å roe nervene?
Kan man gjette på at det ikke er Marten, men at vi fremdeles befinner oss i SverigeVært i Horten…
Bare på lån, men det er en høyttaler jeg har vært nysgjerrig på i flere år. Nå i mk2 og alle vet at det er MYE bedre enn mk1QLN er deilige.
Permanent eller hva?![]()
(Denne gangen er det et ordentlig spm).
Sånn sett er det godt en har litt erfaring, vi får se da liker jeg og siDet er kvelder som dette at det er helt topp å ha lovet først grilling og så The Voice![]()
Synes de låter fint, var vell de beste i Horten for 2 år siden?Bare på lån, men det er en høyttaler jeg har vært nysgjerrig på i flere år. Nå i mk2 og alle vet at det er MYE bedre enn mk1![]()
Tror vi begge satt dem topp 3, minst. Spent på disse her hjemme! Mk2 skal ha litt mer av spruten i de dyre stativhøyttalerne visstnok.Synes de låter fint, var vell de beste i Horten for 2 år siden?
Tvi tvi!![]()
Fra en annen tråd har vi lært at "frilytting" er verdiløst.Spennende å kunne teste nye høyttalere @vimPinsehelgen kommer sikkert til å gå fort, men ser du ikke den hellige ånd under finlytting så er det ikke noe å ta vare på
![]()
Tror ikke noe målinger kan detektere den hellige ånd så da blir det vel retur av høyttalerene daFra en annen tråd har vi lært at "frilytting" er verdiløst.
Så dersom lytteren kan komme til å like det han hører, må han samtidig passe på å gjøre de nødvendige målinger, slik at lyttingen og nytelsen ikke blir fullstendig bortkastet. Musikk skal ikke swinge før den måler rett som en jævla linjal, for pokker!!
![]()
Da har du bare for dårlig voltmeter!Tror ikke noe målinger kan detektere den hellige ånd så da blir det vel retur av høyttalerene da![]()