Skal ho være forskjell på hertuger og oss fattigfolk 😅 Ja skulle tatt seg ut om ikke🧐
I dag kl 20:43 #4.001 Evo III Rubinmedlem Ble medlem 25.12.2009 Innlegg 30.306 Antall liker 72.517 Sted Hertugdømmet Nordre Follo Torget vurderinger 89 vim skrev: Skal ho være forskjell på hertuger og oss fattigfolk Klikk for å utvide... Ja skulle tatt seg ut om ikke
vim skrev: Skal ho være forskjell på hertuger og oss fattigfolk Klikk for å utvide... Ja skulle tatt seg ut om ikke
I dag kl 20:45 #4.002 Evo III Rubinmedlem Ble medlem 25.12.2009 Innlegg 30.306 Antall liker 72.517 Sted Hertugdømmet Nordre Follo Torget vurderinger 89 Peter skrev: @Evo III Ja, å bytte vet hele HFS at du kan Klikk for å utvide... Ja men at jeg kan bytte kabler også visste dere ikke
Peter skrev: @Evo III Ja, å bytte vet hele HFS at du kan Klikk for å utvide... Ja men at jeg kan bytte kabler også visste dere ikke
13 min siden #4.003 P Peter Hi-Fi freak Ble medlem 16.10.2002 Innlegg 1.528 Antall liker 1.791 Sted Bergen Torget vurderinger 5 Evo III skrev: Her kan det byttes etter hjertets lyst,har kun 2 og bytte med men kan om jeg vil. Klikk for å utvide... Evo III skrev: Ja men at jeg kan bytte kabler også visste dere ikke Klikk for å utvide... Tror du har både større hjerte og større lyster enn hoi polloi. Og hvis du tenker deg om har du vel byttet kabler også og flashet det 🫶
Evo III skrev: Her kan det byttes etter hjertets lyst,har kun 2 og bytte med men kan om jeg vil. Klikk for å utvide... Evo III skrev: Ja men at jeg kan bytte kabler også visste dere ikke Klikk for å utvide... Tror du har både større hjerte og større lyster enn hoi polloi. Og hvis du tenker deg om har du vel byttet kabler også og flashet det 🫶