Skulle man brukt litt av skattepengene da tro 
Det er lov å forsøke seg. Vi har betalt gode penger for å ikke slippe deg innHimmel og hav, her har man betalt penger for å reise TIL Bergen. Hva blir det neste
Vis vedlegget 1195547
Syntes det gikk litt for lett jaDet er lov å forsøke seg. Vi har betalt gode penger for å ikke slippe deg inn![]()
Du får si fra hvis du i morgen trenger anstand til å finne gode vannhull, og du kan også vannes ute hos meg, men jeg antar du er belemret med noe så borgerlig som lønnet arbeidSyntes det gikk litt for lett ja![]()
Hadde vært veldig mye hyggeligere enn den gjengen jeg får betalt for å henge med, men tipper det blir vanskelig å snike seg unnaDu får si fra hvis du i morgen trenger anstand til å finne gode vannhull, og du kan også vannes ute hos meg, men jeg antar du er belemret med noe så borgerlig som lønnet arbeid![]()
Spurte AI hvordan det ville sett ut. So far, so good. Spurte også hvordan jeg kan finansiere kjøpet uten å måtte sone for det. Null svar
Som regel da alle svar uteblirSpurte AI hvordan det ville sett ut. So far, so good. Spurte også hvordan jeg kan finansiere kjøpet uten å måtte sone for det. Null svar![]()
KI, eller har du dratt de inn i bøttekottet?
LiesKommer visst noe rett rundt hjørnet. Men helt ærlig, har Parket Duo alt jeg egentlig ønsker meg. Bortsett fra «noe nytt»![]()
Vil det si at denne her, passer inn i tråden?:
Fristende å svare nei for enkelhets skyldVil det si at denne her, passer inn i tråden?:… uten sammenligning forøvrigt…
Vis vedlegget 1195648
Ja, hadde det bare ikke vært fordi jeg skrev feil. Mente AugustNoe positivt i mørkeret🫣 OVK sommerfesten er i Augusti![]()
Svært lite EQ. Ingen korrigering over +3 dB. Hvordan det?Kjører du med mye EQ? Kjipt![]()
Kanskje du har vært uheldig og fått en dårlig driver. Uansett håper det ordner seg på en grei måteSvært lite EQ. Ingen korrigering over +3 dB. Hvordan det?
Her må elementet ha fått et kjempeutslag, men med volumet jeg kjører i mitt lille rom, kan jeg ikke fatte hvordan det kan ha skjedd uten at jeg har hørt det. Selv 90-100dB i bøttekottet krever jo lite kraft.
Børresen har jeg aldri fått til og like, uansett prisTakk det samme. Det er et passivt element og de er et par år gamle, så noe har skjedd, men jeg er blank. Ordner seg uansett og Børresen er godt nok til å nyte musikken i mellomtiden.
Litt hett i toppen og slankt i bunnen, men de fortjener å jobbes litt med mht. plasseringen.
Er ikke en stayer her heller gitt. For mye av mangt og for lite av musikk.Børresen har jeg aldri fått til og like, uansett pris. Det er noe der som ikke sitter.