Skulle man brukt litt av skattepengene da tro 
Det er lov å forsøke seg. Vi har betalt gode penger for å ikke slippe deg innHimmel og hav, her har man betalt penger for å reise TIL Bergen. Hva blir det neste
Vis vedlegget 1195547
Syntes det gikk litt for lett jaDet er lov å forsøke seg. Vi har betalt gode penger for å ikke slippe deg inn![]()
Du får si fra hvis du i morgen trenger anstand til å finne gode vannhull, og du kan også vannes ute hos meg, men jeg antar du er belemret med noe så borgerlig som lønnet arbeidSyntes det gikk litt for lett ja![]()
Hadde vært veldig mye hyggeligere enn den gjengen jeg får betalt for å henge med, men tipper det blir vanskelig å snike seg unnaDu får si fra hvis du i morgen trenger anstand til å finne gode vannhull, og du kan også vannes ute hos meg, men jeg antar du er belemret med noe så borgerlig som lønnet arbeid![]()
Spurte AI hvordan det ville sett ut. So far, so good. Spurte også hvordan jeg kan finansiere kjøpet uten å måtte sone for det. Null svar
Som regel da alle svar uteblirSpurte AI hvordan det ville sett ut. So far, so good. Spurte også hvordan jeg kan finansiere kjøpet uten å måtte sone for det. Null svar![]()
KI, eller har du dratt de inn i bøttekottet?
LiesKommer visst noe rett rundt hjørnet. Men helt ærlig, har Parket Duo alt jeg egentlig ønsker meg. Bortsett fra «noe nytt»![]()