Da har jeg noe å sjekke ut mens jeg trener 
Gjennomført dette her. SD signatur så det holder og meget god lyd.Da kommer jeg litt tilbake til SD guttadenne solo plata til Walter B anbefales Bernie Grundman produkt
har ett håp om en vinyl utgave en gang???
Vis vedlegget 1170897
Det var vel noen uenigheter mellom Fagen/Becker etter SD splitten -81, blev vel kun to plater sammen etter den tiden.Gjennomført dette her. SD signatur så det holder og meget god lyd.
Nå kjenner jeg ikke SD historien godt nok til å vite hvorfor det ble gjort et soloalbum og når på tidslinjen dette skjedde, men stusser generelt når bandmedlemmer føler behov for å gi ut soloalbum - og så låter det 100% likt som bandet![]()
Med strikk-spiller er vel alt overlatt til følelser.Platen er for øvrig grundig målt til nøyaktig 12 tommer, så her er intet overlatt til gjetning og følelse.
Begynte å skrive en eplekjekk kommentar, men denne skal du jammen få ha som siste ord for en stundMed strikk-spiller er vel alt overlatt til følelser.
Finner veien ut selv.
Den tok jeg ikke?Film-musikk?
Eller alle trePrippen, lite frisk eller bare veldig lenge siden (les gammel). Jeg hadde også gått for alderdomstegn![]()
Det Whitesnake-coveret fikk meg til å tenke på denne:Til ære for noen av bidragsyterne i en viss annen tråd, har jeg nå arrangert kabelløfterne, byttet litt om på dempeføtter under streamer og strømrens. Vurderer nå å se om jeg finner den gamle ECO sprayen fra Nordost i et skap her.
I mellomtiden smører jeg lyttesansene med noen edle irske dråper og nyter Whitesnake anno 1978.
Platen er for øvrig grundig målt til nøyaktig 12 tommer, så her er intet overlatt til gjetning og følelse. Vis vedlegget 1171160