Grattis

TakkisGrattis![]()
Jepp^ Det er vel samme som @bluesbreaker valgte det da?
Rådførte meg med @vim før jeg kjøpte Open Heart 3m, og jeg er fornøyd. Ser bra ut til en uvanlig lav pris.^ Det er vel samme som @bluesbreaker valgte det da?
...og i tilfelle ja, hvilken art slange har måttet bøte med livetHar du byttet til Snake Oil?
Kaldpresset ved hamskifte? Meg bekjent skjer hamskifter hovedsakelig i sommerhalvåret. Det er da oljen er av høyest kvalitet.Her brukes kun oljen fra nypresset slangeforhud. Tror det det er fra dansk snok.
Notert.Kaldpresset ved hamskifte? Meg bekjent skjer hamskifter hovedsakelig i sommerhalvåret. Det er da oljen er av høyest kvalitet.
Men, hvis du har byttet olje på spilleren din nå, med hamskifte-olje vil jo det være brukt gammel slangeolje. Høyst bemerkelsesverdig.
Som du sikkert kan bekrefte er nypresset slangeolje på vinteren særdeles eksotisk - så jeg forstår hvorfor du har valgt som du har.
Samtidig anbefaler jeg å bytte strikk og olje ved neste hamskifte, trolig rundt påske med den sålangt milde vinteren vi har hatt.
Ikke gå for fristelsen å bruk vanlig snok. Hogghorm er mest brukt for pussing av våpen da den har mest drep, og ikke uten grunn. Hamskifteolje av skandinavisk hoggorm er noe av det smidigste som finnes. Dette hører du, spesielt på strykere, sliding guitars og denslangs, men også pauker og symbilanter får en helt særegen snert ved bruk av nevnte olje.
Anbefaler innkjøp av gode gummistøvler. Le chameau er førstevalget.
Ser riktig ut ja.Bare for å være sikker - i "mylderet" av varianter. Det er denne jeg skal ha?
Vis vedlegget 1170336
6,35 til 2x3,5 - 3,0m ?