Gratulerer med framifrå rumlemaskin!
Nei, jeg har da stålviljeJepp. Nå teller vi bare ned til Nova!
Takk og jepp, men først få bukt med store diper i bassområdet, så jeg kan EQe ned. Så får vi se.Gratulerer med ny subJeg har virkelig ikke lyst å misjonere, men det evige kampen med rew og manuell eq er ikke så gøy i lengden. Det finnes løsninger.
Vil tro en ekstra sub blir som å ha ekstra verktøy i kassen. Aldri feil, uansett hva du finner på i fremtiden.Takk og jepp, men først få bukt med store diper i bassområdet, så jeg kan EQe ned. Så får vi se.
Ingen DSP i verden kan kompensere opp i de to områdene jeg får dips med bare 1 sub (så lenge jeg ikke vil ha den rett i ryggen).
Liker denne veldig godt!Strålende konsertopptak på lytefri vinyl. Sånn skal det være!
Vis vedlegget 1116804
GUDENE VET HVOR ALT HAVNER PUSSIG AT DET FLYR, lissomDet der er ikke riktig. Det skal være
Henger i kraven og venter
Her lukter svidd
Og så vil jeg tilføye at jeg
Syns jeg har hengt og venta evig
På noe preik med hold i
Hvor bliver Nova?
Ellers gratla med +1 sub. Sagaen fortsetter. Hvor mye hifi er det mulig å putte i et bøttekott?
Den dagen jeg får noe som helst ansvar for matematiske formler, snør det opp ned i juli tror jegDen formelen skulle jeg likt å settUten noe form for kritikk
![]()
@vim sitt bøttekott er faktiskt Hifi-Narnia, alt får plass og finnes der. Også en heks og en løve som boken nevner (dette er ikke kritikk mot fru eller hund).Hvor mye hifi er det mulig å putte i et bøttekott?
Sidespor: Musikkanmelderen i Østlendingen undret seg over hva en Bulldetektor kunne være for noeDet der er ikke riktig. Det skal være
Henger i kraven og venter
Her lukter svidd
Og så vil jeg tilføye at jeg
Syns jeg har hengt og venta evig
På noe preik med hold i
Hvor bliver Nova?
Ellers gratla med +1 sub. Sagaen fortsetter. Hvor mye hifi er det mulig å putte i et bøttekott?
Med veltebøylerNy stol og?![]()
Er så deilig med de få ting som er forutsigbare i disse dagerHFS er ved det vante der altså![]()
Ikke sant!Er så deilig med de få ting som er forutsigbare i disse dager![]()
Gode greier er det, men vi får se om rommet responderer som jeg håper og at brukeren evner å sette opp 2 suber 🫣Blir spennende detteBare håper den faller i smak men regner med at det er gode greier
mvh
Gratulerer!Takk! Da er det bare å komme seg ut med bikja før ryggen stivner etter løftet. Makan til solid dobbeltboksing med ditto vektøkning!