Villa Ottone

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.895
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Det står nesten stille på hifi-fronten. Nesten.
    Litt kjapp helgehandel hos Soundgarden idag, men sprenger ikke budsjettet.
    1760128316043.png

Før det kan testes måtte vi ha litt mat.
    1760128368586.png

Selvfanget fjellørret, hvit asparges og enda et forsøk på egen hollandaise. Fisk fra den faste høst-økta på hytta til @hel-elt .
    Ørretrogn topper sausen, og en Muscadet fra Loire.
    Ingen klager så langt.

Sist redigert:

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.895
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Når jeg tidligere delte mine små sprell i både hifi og matlaging hendte det ofte at jeg fikk meldinger fra salig Sluket, med kommentarer og gode råd.
    Han oppmuntret meg ved oppgradering, var medvirkende til at jeg skaffet meg en Technics SP10mk2, han advarte da jeg solgte Chario Ursa Major (han visste at jeg kom til å angre), han gjorde lett narr a meg da jeg kjøpte PMC Fact8 uhørt. Og han viste seg å ha rett hver gang. Da jeg besøkte ham hjemme laget han mat til meg, og jeg skjønte at han hadde proff-ferdigheter på kjøkkenet. Han sendte etterpå nesten alltid kommentar og råd hvis jeg la ut bilder av matlaging, og det var alltid noe å lære.
    For ikke lenge siden fant jeg en kar på youtube som på en merkelig måte minner meg sterkt om Jan (Sluket), syns faktisk at han direkte likner ham. Det har blitt en av mine faste YT-favoritter, Chef Jean-Pierre.
    Jeg håper Jan ville ta dette som et kompliment, ihvertfall er det litt til minne om ham.

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.895
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Wiim Pro Plus var ikke helt enkel å installere, den koblet seg greit på wifi for så å bli usynlig for appen. Da dukket den opp i Spotify men bare som Bluetooth forbindelse. Ved gjentatte restart fant den ut at den måtte oppdatere firmware, og etter en halvtime og enda flere restart kom den sigende.
    IMG_3058.png
    IMG_3061.png
    IMG_3062.png

Nå spiller Spotify lossless og den dukker opp i Qobuz. Og begge spiller gapless, endelig..
    Qobuz har mye hi-rez, i Spotify er det meste 44khz/16bit. Det første jeg finner i 24bit er faktisk opptak jeg spiller på selv😀
    IMG_3064.png

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn