Er det noe å lure på, det er fredan........
Hvis man trenger tekst:
......................Je t'aime, je t'aime. I LOVE YOU, I LOVE YOU****** oh, oui je t'aime!. OH, YES I LOVE YOU!. ******** moi non plus. NO LONGER ME. ***** oh mon amour.. OH, MY LOVE... ******** comme la vague irresolute. LIKE THE UNDECIDED WAVE ****** je vais, je vais et je viens. I GO, I GO AND I COME ****** entre tes reins. BETWEEN YOUR LOINS ****** je vais et je viens. I GO AND I COME ***** entre tes reins. BETWEEN YOUR LOINS*****et je me retiens. AND I HOLD BACK ===================== je t'amine, je t'amine. I LOVE, I LOVE YOU ********oh, oui je t'aime! OH, YES I LOVE YOU! ******moi non plus. NO LONGER ME ******* oh mon amour.... OH, MY LOVE******tu es la vague, moi l'i'le nue. YOU ARE THE WAVE, I AM THE NAKED ISLAND ******* tu va, tu va et tu viens. YOU GO AND YOU COME ******* entre mes reins. BETWEEN MY LOINS***** tu va et tu viens.YOU GO AND YOU COME****** entre mes reins. BETWEEN MY LOINS *****et je te rejoins. AND I REJOIN YOU =====================je t'aime, je t'aime. I LOVE YOU, I LOVE YOU******* oh, oui je t'aime! OH, YES I LOVE YOU *******moi non plus. NO LONGER ME ******* oh, mon amour... OH, MY LOVE...****** comme la vague irresolute. LIKE THE UNDECIDED WAVE ****** je vais, je vais et je viens. I GO, I GO AND I COME ******* entre tes reins. BETWEEN YOUR LOINS ***** et je me retiens. AND I HOLD BACK =====================tu va, tu va et tu viens. YOU GO, YOU GO AND YOU COME ***** entre mes reins. BETWEEN MY LOINS ******* tu vas et tu viens. YOU GO AND YOU COME ******* entre mes reins. BETWEEN MY LOINS ******* et je te rejoins. AND I REJOIN YOU. =====================je t'aime, je t'aime. I LOVE YOU, I LOVE YOU******* oh, oui je t'aime! OH, YES I LOVE YOU! ******* moi non plus. NO LONGER ME ****** oh, mon amour... OH, MY LOVE...***** I'amour physique est sans issue. THE PHYSICAL LOVE IS WITHOUT A WAY OUT ****** je vais, je vais et je viens. I GO, I GO AND I COME ***** entre tes reins. BETWEEM YOUR LOINS ****** je vais et je viens. GO AND I COME BACK ****** et je me retiens. AND I HOLD BACK ****** Non! Maintenant viens! NO! NOW COME!================================================================================"ANY BAD LANGUAGE WILL BE DELETED"