Vennetråd Wiim Streamere

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    30.839
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Adept har 2 analoginnganger og 3 digitalutganger, så…

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.339
    Torget vurderinger
    5
    Er egentlig en WiiM-venn en god stund tilbake. Har to minier som har fungert over forventning. Pakket opp en Ultra streamer i går. Kjøpt hos HFS. Raskt pakket og sendt. Som skrevet i min egen tråd Olav E’s ryddesjau! så er jeg imponert over pakka og innhold. Nå blir det å teste ut før endelig plassering i stua eller Vinylkroken, og om den skal få løse oppgaven med egen dac eller en kompisdac, eller dele I og 0 broderlig.

IMG_9906.jpeg

mvh Olav E

Vedlegg

fry

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Antall liker
    588
    Torget vurderinger
    10
    Etter å ha oppgradert (IMO) fra en eversolo a6 master II tilbake til en ultra setter jeg utrolig pris på brukervennligheten og mulighetene denne boksen tilbyr. Og det aller beste er at den starter umiddelbart, ingen booting, den kan vekkes fra de døde fra f.eks. Spotify connect. Eq kan settes på hver inngang. Man kan enkelt bytte mellom forskjellige presets, f.eks. hodetelefoner koblet til egen forsterker fra rca ut, platespiller via rca inn og effektforsterker via ekstern dac (med trigger) fra usb ut.
    Eneste negative, og det betyr mer enn jeg liker å innrømme.. eiergleden og følelsen av plast og kjip volumhjul er litt nedsig..

Så drømmen er at wiim putter en ultra inn i en eversolo-ish boks med xlr ut og en ekstra digital inngang. Det hadde vært noe. Kan gjerne doble/triple prisen.

BeetleBug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Antall liker
    16.168
    Sted
    Sørlandet
    Jeg er også en superfornøyd eier og bruker av Pro Plus. Den innebygde DAC´n i NOS setting låter også meget bra i mine ører.

flippin

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.03.2010
    Antall liker
    142
    Torget vurderinger
    1
    Jeg endte opp med å kjøpe en Pro (1200kr brukt..) til hovedanlegget. Etter å ha kjøpt MiniDSP Adept riaa med digital utgang var det litt overkill med Ultra når jeg brukte digitalt inn og ut av den, og uansett hadde gjemt den med skjermen avslått. Ultra blir flyttet over til tv-stue-anlegget der den skal få brukt de fleste av funksjonene sine.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn