- Ble medlem
- 11.11.2006
- Antall liker
- 31.959
- Sted
- Kjelleren i kroken
- Torget vurderinger
- 3
Ja den kan brukes på samme måte .Kan ikke Flex HTx brukes på samme måte som Flex Eight bare bedre ? Tenker på balanserte utganger og evt bedre Dirac ?
@Twsts bruker vel den til aktiv fireveis hornrigg hvis jeg ikke husker feil.Noen andre som bruker HTx til aktiv drift i stereo oppsett?
Kjøper du direkte fra miniDSP eller AVshop? Ser prisforskjellen er nokså stor på diverse varer.
Har ikke kjøpt den, har faktisk solgt min flex også.Kjøper du direkte fra miniDSP eller AVshop? Ser prisforskjellen er nokså stor på diverse varer.
Skjønner. Greit å vite den dagen jeg skal bytte ut min miniDSP Flex (med DL). Foreløpig er fokus å behandle lytterommet best mulig med akustiske tiltak. Deretter kunne jeg tenkt meg en miniDSP SHD siden denne har mulighet for 1-2 eksterne dacer. Dirac Live er nok kommet for å bli i mitt lytterom.har ikke kilde, men vistnok gir ikke minidsp rabatt til forhandler for etter x antall eller tidsperiode. så de tjener ingenting eller minimalt i utgangspunktet, sammenlignet med å importere selv.
Akkurat. Hva blir erstatningen?Har ikke kjøpt den, har faktisk solgt min flex også.
Har gått over til noe lokalt, Audiolense.Akkurat. Hva blir erstatningen?
Interessant. Enig i dine tanker om DSP og Dirac. Det løser mye, og for dem som ikke har syslet med akustiske tiltak har det et enormt potensial.Har gått over til noe lokalt, Audiolense.
MiniDsp og Dirac var inngangen til min lydopplevelse med DSP - og jeg klarer ikke å se for meg et "liv" uten. MiniDsp og Dirac bare leverer - uten noe knot, og det er dønn stabilt. Anbefales på det sterkeste til alle som ikke har DSP I systemet.
Ja, selv om jeg anbefaler å jobbe med akustikken i rommet også.Interessant. Enig i dine tanker om DSP og Dirac. Det løser mye, og for dem som ikke har syslet med akustiske tiltak har det et enormt potensial.
Det var egentlig det jeg mente på en litt klønete måteJa, selv om jeg anbefaler å jobbe med akustikken i rommet også.