Venner av Avantgarde Acoustic hornhøyttalere

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • permorten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.10.2005
    Innlegg
    3.615
    Antall liker
    1.749
    Torget vurderinger
    5
    "Hvorfor folk i stedet gidder å bruke tiår på å prøve å "spikre" noe selv som teoretisk kanskje kan være enda en tanke bedre begriper jeg rett og slett ikke "

    Det er nok ikke slik at alle som driver med diy ikke har råd til å kjøpe ferdige produkter, personlig ville jeg syntes det ble jæv... kjedelig å ikke fålov å " mekke" litt, andre er av den oppfatning at tenker en kompromissløst er det ingen annen vei enn diy.
    Forøvrig har jeg også avantgarde som en av mine favoritter, men nyprisen synes jeg nok er vèl pumpa opp, noe bruktmarkedet nå regulerer, i tillegg er norge et lite land og det er ikke såå mange audiofile som tenker horn.
    Har inntrykk av at slik er markedet for slike profilerte produkter, kjøp en ny jaguar og forsøk å selg den etter 2-3 år , spørs om du ikke går på et lite skjær da .

    mvh
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.897
    Antall liker
    13.154
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    jeg synes personlig at det er ennå merkeligere at Trio ikke rives vekk til 70K!
    ellers er det faktisk verdt å bruke tid på å bli kjent med og perfeksjonere et system
    dessuten gir det for mange/meg en tilfredsstillelse å spille på noe man har bygget selv, særlig når det holder et såå høyt nivå
    forøvrig, om driverne er like plain i Mezzo som i Trio, er de fortsatt sykt overpriset
    jeg vet hva som er i Trio, og har ingen grunn til å tro at de andre modellene er noe mere påkostet hva gjelder drivere.
    hornene er derimot genialt smoothe
    mvh
    Leif
     

    janly

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.09.2004
    Innlegg
    1.308
    Antall liker
    341
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    5
    Jeg tror ikke det er bare Avantgarde som er tungt å selge om dagen. Min erfaring er at kostbar hifi selger generelt dårlig i norge nå. Man ser jo de kostbare komponentene og høyttalerne går igjen og igjen på bruktbørsen, og prisene er definitivt ofte til kjøpers fordel. Men det kommer vel bedre tider.

    Når det er sagt så har jo også mange AG eiere gjort gode kjøp i Danmark, og jeg ser når dette skal selges på bruktmarkedet så er det ofte AG's listepris det refereres til. Det blir litt feil når man vet at det reelle prisen er betydelig lavere.

    Mvh
    Jan
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.897
    Antall liker
    13.154
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    sant nok
    men de prisene vi har sett for Trio er lave uansett hvilken pris man refererer til
    jeg ga faen og beholdt mine
    nå spiller de bedre enn noensinne med BMS i toppen, TAD i midten og snart Fane i midbassen
    hornene er knall
    driverne er langt fra SOTA, men ok
    tror ikke AG er noe større ripoff enn andre produsenter presterer, hva gjelder driver kostnader, men ille er det uansett!
    mvh
    Leif
     

    baldrick

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2006
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    747
    Torget vurderinger
    3
    jeg synes personlig at det er ennå merkeligere at Trio ikke rives vekk til 70K!
    Jeg TROR grunnen til at dine er tungsolgte er at mange har fått med seg all eksprimenteringa som er foretatt med de og dermed automatisk blir skeptiske, men det sannsynligvis helt uten grunn. Hadde de vært helt originale og urørte tror jeg de hadde blitt solgt kjapt for den prisen. Bare som ett vennskaplig tips dersom du velger å annonsere de igjen, la være å nevne noe som helst om modifikasjoner, kanskje det kan hjelpe på interessen :)
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.412
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Det er nok et marked som er fullt av sirup for tiden, ingen tvil om det, men et poeng er faktisk alt som skrives om DIY kontra fabrikk produserte.;)
    JEG tviler ikke på at et diy komponent spiller bedre enn et lignende komponent laget i masseproduksjon gjør, det har jeg selv erfart (min egen 300b amp f.eks).

    Problemet er at enkelte tror de har nådd nirvana og de får det til å høres ut som et nytt produkt låter bæsj.

    Vel, bare noen tanker...........
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.897
    Antall liker
    13.154
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    jeg synes personlig at det er ennå merkeligere at Trio ikke rives vekk til 70K!
    Jeg TROR grunnen til at dine er tungsolgte er at mange har fått med seg all eksprimenteringa som er foretatt med de og dermed automatisk blir skeptiske, men det sannsynligvis helt uten grunn. Hadde de vært helt originale og urørte tror jeg de hadde blitt solgt kjapt for den prisen. Bare som ett vennskaplig tips dersom du velger å annonsere de igjen, la være å nevne noe som helst om modifikasjoner, kanskje det kan hjelpe på interessen :)
    har tenkt samme tanken, men da har jo egentlig folk ikke skjønt noe! med de få mods som var gjort med sentrering tweeter, fjerning bugscreen og bedre filterkondiser og en duelundmotstand låter de MYE bedre enn i original og det meste kan lett reverseres
    men nå er det for sent for denne gang
    dette illustrerer ulempen med å være åpen og ville dele med sine erfaringer på sentralen;
    det sitter 20 tullebukker som tror de skal få den ferdige oppskriften på noe som rundspiller Trio til 20Kr med livslang support fra meg........
    det holder med 3000PM om tips og hjelp hittil
    jeg begynner å bli lei av enveiskjøret
    mvh
    Leif
     

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.777
    Antall liker
    5.269
    Sted
    oslo
    tror nok det største problemet med avantgarde for folk flest er størrelsen, og det faktum at det ikke ser ut som en skoeske :p

    skulle gjerne hatt et par, men er for fattig :cool:
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.897
    Antall liker
    13.154
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    ja størrelsesmessig er det i alle fall et skikkelig skritt fra de andre modellene og opp til Trio pga midbasshornet som er 95cm i dia!
    MEN har du engang hørt den midbassen hjemme i din egen stue, er det ingen vei tilbake....kun fremover
    nå har jeg 4 stykk JBL femtentommere, beregnet for FLH, som skal prøves i frontloadede midbasshorn; 112db/watt fra 80-600
    joint venture med Grelv...........
    men det blir etter ferien
    mvh
    Leif
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.412
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    tror nok det største problemet med avantgarde for folk flest er størrelsen, og det faktum at det ikke ser ut som en skoeske :p

    skulle gjerne hatt et par, men er for fattig :cool:
    Det dreier seg ikke bare om Avantgarde, også andre merker. :eek:
     

    janly

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.09.2004
    Innlegg
    1.308
    Antall liker
    341
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    5
    jeg synes personlig at det er ennå merkeligere at Trio ikke rives vekk til 70K!
    Jeg TROR grunnen til at dine er tungsolgte er at mange har fått med seg all eksprimenteringa som er foretatt med de og dermed automatisk blir skeptiske, men det sannsynligvis helt uten grunn. Hadde de vært helt originale og urørte tror jeg de hadde blitt solgt kjapt for den prisen. Bare som ett vennskaplig tips dersom du velger å annonsere de igjen, la være å nevne noe som helst om modifikasjoner, kanskje det kan hjelpe på interessen :)
    Mine var like tungsolgte, men 100% originale, umodifiserte, mange år nyere og i omega versjon. Gikk ned over 30 lapper for å få dem solgt, havnet på 77K. Så jeg tror ikke det har noe å si om de er moddet eller ikke. Vil tro at det faktisk vil være noen som ser moddingen som positiv, mens andre vil ha dem originale. Mine var blå, enkelte mener det var grunnen til at de var tungsolgt. Ikke vet jeg.....

    Mvh
    Jan
     

    permorten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.10.2005
    Innlegg
    3.615
    Antall liker
    1.749
    Torget vurderinger
    5
    mulig det stiller seg anderledes for lmc, iogmed vedkommende nesten har fått en slags kultstatus,( bl.a. pga. hifi sentralen), men folk generelt er ekstremt skeptiske til å kjøpe diy eller modifiserte produkter, selv om du kan dokumentere uomtvistelige forbedringer. Tror mange ikke egentlig vet hva de skal ha , men bare handler ut fra tester og merkejag.
    Har du ettpar ok høyttalere du har forbedret flere nivåer opp , merker du straks skepsisen til kjøper hvis du forklarer hva som er gjort .

    mvh
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    Er vel ikke så rart at folk generelt er skeptiske til diy? Det finnes vel nok av de selverklærte geniene som vet alt og synes at alt som er produsert er bare ræva. På den annen side er det flere personer her på hfs som ikke jeg hadde vært redd for å kjøpe noe av, og som faktisk har peiling og yter service. Men unntakene finnes også.
    Når det gjelder Avantgarde var jeg ikke klar over at de var så "dårlige";) Når noen snakker om nyanser ser det ut til at andre tror/mener det utgjør store forskjeller og at horna dermed ikke er brukendes.
    At de fleste merker er "overpriset" er vel ikke noen stor bombe akkurat.
    På meg virker det nesten som at hvis du bare har 8-10 stk. Fostex på loftet, er du en lykkelig mann og det vil spille bedre enn det meste uansett hva du finner på av kresjoner.:p
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Som nyfrelst hornelsker, og da med de minste av dem alle i stua, skjønner jeg strengt tatt ikke hvorfor folk selger dem i det hele tatt :) Praktiske årsaker(flytting etc) er forståelig, men det har jo vært mange AG-horn på bruktmarkedet en periode. Og mindre entusiasme i forumer som dette. Pussig.

    Men ja, det er helt klart et tregere marked enn for noen år siden, på tross av alle pengene som flyter rundt i dette landet, kan det virke som det er en metning, og da spesielt litt dyrere saker.

    O.
     

    permorten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.10.2005
    Innlegg
    3.615
    Antall liker
    1.749
    Torget vurderinger
    5
    Er vel ikke så rart at folk generelt er skeptiske til diy? Det finnes vel nok av de selverklærte geniene som vet alt og synes at alt som er produsert er bare ræva. På den annen side er det flere personer her på hfs som ikke jeg hadde vært redd for å kjøpe noe av, og som faktisk har peiling og yter service. Men unntakene finnes også.
    Når det gjelder Avantgarde var jeg ikke klar over at de var så "dårlige";) Når noen snakker om nyanser ser det ut til at andre tror/mener det utgjør store forskjeller og at horna dermed ikke er brukendes.
    At de fleste merker er "overpriset" er vel ikke noen stor bombe akkurat.
    På meg virker det nesten som at hvis du bare har 8-10 stk. Fostex på loftet, er du en lykkelig mann og det vil spille bedre enn det meste uansett hva du finner på av kresjoner.:p
    vedr. brukt diy ; lurer på hvem som kan avgjøre hvem som er selverklærte genier , dette handler ikke bare om kunnskap , men også om redelighet, en burde vel la det lyttemessige resultatet avgjøre ?.
    Det er vel ikke mange her i norge som har førstehåndskunnskap om avantgarde kontra gode kompressjonsdrivere, katten har de sluppet ut av sekken for lenge siden og meldingen var at nivået til avantgarde var innen rekkevidde såfremt en ville kjøpe kvalitetsdeler, personlig har jeg tilgode å høre akkurat dèt.

    mvh
     

    Jens

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.06.2003
    Innlegg
    1.033
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Enig med de fleste siste talerne, MEN:

    Min oppfatning er at for utenforstående som er så "uheldige" å besøke denne tråden utifra at at de kan ha en viss interesse av Avantgarde blir fullstendig avskremt av hva de leser på de siste titalls sidene av denne tråden.
    Tråden heter tross alt "Venner av Avantgarde Acoustic hornhøyttalere", men hvis man leser hva som er skrevet her det siste året er det aller meste ikke annet enn kritikk av høyttalerne.
    Undertegnede prøver absolutt ikke å vri seg unna noe ansvar i så henséende ettersom jeg også hevder at på enkelte punkter så er det mulig å lage noe som er enda bedre, og at man hvis man vil kan forbedre noen fantastiske gode høyttalere enda en liten tanke.
    Hovedinntrykket av hva man kan sitte igjen med etter å ha lest denne krangelen/diskusjonen blir dog dessverre FULLSTENDIG feil!

    La oss ikke glemme:
    For de aller fleste som eier disse høyttalerne og som skriver på dette forumet er Avantgarde MYE, MYE bedre enn 99% av det som finnes av andre høyttalere!!!
    "Normale" høyttalere hete seg Bowers & Wilkins, Martin Logan, Magico, Klipsch eller "you name it" er for oss så middelmådige og lydmessig uinteressante at vi overhodet ikke gidder snakke om dem i det hele tatt.
    Dette helt likegyldig om de koster 10, 100 eller 500.000,-

    Min mening er altså at dette har kommet helt i skyggen i jakten på det helt "perfekte" og dermed har prisene på Avantgarde i bruktmarkedet helt ufortjent blitt presset ned til et latterlig lavt prisnivå.
    Uansett så vil markedet på sikt gjennomskue dette og regulere seg selv..............
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.897
    Antall liker
    13.154
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    bra skrevet Jens!
    det at folk som undertegnede fortsetter jakten på det ypperste betyr ikke at AG er dårlig, men snarere at det er det høyeste punkt man kan starte fra for å forbedre noe som allerede er jævlig bra!
    for min del har jeg hatt Trio i nesten 12 år og de har aldri skuffet eller latt meg miste fokus på musikken
    det er bare at etter å ha eksperimentert og lekt i så lang tid , er det fristende å prøve å dra strikken lenger
    skulle den ryke, ok, da får jeg vel krype til korset og starte der det begynte for 11-12 år siden, ispedd noen år med praktiske erfaringer
    mvh
    Leif
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Bra skrevet, det var dette jeg også siktet til i mitt korte innlegg. Det er jo faktisk slik at AG lager fantastiske høyttalere(fra Uno og oppover, er det noen som ikke har fått fantastiske kritikker?), som svært få matcher mtp musikkgjengivelse, i mine ører og ganske mange andres. Men dere old-timers er sikkert lei av å være panegyriske, og jakter stadig på det lille ekstra - og som du sier skaper jakten(som vi alle kan innrømme er av lett psykotisk art, som audiofili er det) en skjev fremstilling av hva disse hornene er gode for. :)

    Jeg fortsetter å spre det glade budskap, kan ikke skjønne at jeg skal kunne gå "tilbake" til noe annet etter å ha hørt hva set-forsterkeri og AG kan gi meg av opplevelser.

    Horns forever!

    O.


    Enig med de fleste siste talerne, MEN:

    Min oppfatning er at for utenforstående som er så "uheldige" å besøke denne tråden utifra at at de kan ha en viss interesse av Avantgarde blir fullstendig avskremt av hva de leser på de siste titalls sidene av denne tråden.
    Tråden heter tross alt "Venner av Avantgarde Acoustic hornhøyttalere", men hvis man leser hva som er skrevet her det siste året er det aller meste ikke annet enn kritikk av høyttalerne.
    Undertegnede prøver absolutt ikke å vri seg unna noe ansvar i så henséende ettersom jeg også hevder at på enkelte punkter så er det mulig å lage noe som er enda bedre, og at man hvis man vil kan forbedre noen fantastiske gode høyttalere enda en liten tanke.
    Hovedinntrykket av hva man kan sitte igjen med etter å ha lest denne krangelen/diskusjonen blir dog dessverre FULLSTENDIG feil!

    La oss ikke glemme:
    For de aller fleste som eier disse høyttalerne og som skriver på dette forumet er Avantgarde MYE, MYE bedre enn 99% av det som finnes av andre høyttalere!!!
    "Normale" høyttalere hete seg Bowers & Wilkins, Martin Logan, Magico, Klipsch eller "you name it" er for oss så middelmådige og lydmessig uinteressante at vi overhodet ikke gidder snakke om dem i det hele tatt.
    Dette helt likegyldig om de koster 10, 100 eller 500.000,-

    Min mening er altså at dette har kommet helt i skyggen i jakten på det helt "perfekte" og dermed har prisene på Avantgarde i bruktmarkedet helt ufortjent blitt presset ned til et latterlig lavt prisnivå.
    Uansett så vil markedet på sikt gjennomskue dette og regulere seg selv..............
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Parallell importen ifra Danmark med tidvis langt lavere priser har vel heller ikke vært med å høyne merkets anseelse sett ifht økonomisk investering ? Hvorfor skulle de koste så mye mindre i Danmark.... ?? Noen vil vel hevde at Tor hos Lyric is to blame, men det er kanskje ikke så enkelt...??
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.897
    Antall liker
    13.154
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    det er Avantgarde som leverer til begge.............
    mvh
    Leif
     

    janly

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.09.2004
    Innlegg
    1.308
    Antall liker
    341
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    5
    En ting er i hvertfall helt sikkert for min del: får jeg et lytterom på 50kvm eller mer kjøper jeg AG Trio Omega igjen på dagen! :cool:

    Mvh
    jan
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.897
    Antall liker
    13.154
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    eldsteman skjønte ikke hvorfor jeg ikke kjøpte de Skramstad subhorna og hang opp i taket over Trioene for å dekke 75 og ned!
    snakk om familie?:D
    kona kastet et nærvøst blikk i min retning
    egentlig ganske kreativt forslag

    mvh
    Leif
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    det er Avantgarde som leverer til begge.............
    mvh
    Leif
    Ja, slik er det jo bare...Teknisk god og vellydende høytalere, men en temmelig frynsete foretningsmoral og etikk siden de selger billig til han dansken. Som via sin mellommann her til lands selger de langt billigere enn det Tor kan greie... :(
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    det er Avantgarde som leverer til begge.............
    mvh
    Leif
    Ja, slik er det jo bare...Teknisk god og vellydende høytalere, men en temmelig frynsete foretningsmoral og etikk siden de selger billig til han dansken. Som via sin mellommann her til lands selger de langt billigere enn det Tor kan greie... :(
    . Er det noe Tor har sagt, eller er det din konklusjon?
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    det er Avantgarde som leverer til begge.............
    mvh
    Leif
    Ja, slik er det jo bare...Teknisk god og vellydende høytalere, men en temmelig frynsete foretningsmoral og etikk siden de selger billig til han dansken. Som via sin mellommann her til lands selger de langt billigere enn det Tor kan greie... :(
    . Er det noe Tor har sagt, eller er det din konklusjon?
    Tor har vel sine antagelser... Er dette nytt for deg kanskje ?? At høytalerne selges ifra Danmark via en norsk mellomann til reduserte priser ??
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    At de selges via en mellomann er nytt for meg. At Artsound selger billigere stemmer vel. Men det kan jo være at Tor selger dyrere da? Da blir vel saken snudd på hodet?
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.869
    Antall liker
    5.689
    Torget vurderinger
    1
    Jeg minner om at dette er en vennetråd for Avantgarde høyttalere, og spekulasjon om prissetting, ulike salgskanaler osv. har ingenting i denne tråden å gjøre.


    Mvh
    Høvdingen
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Parallell importen ifra Danmark med tidvis langt lavere priser har vel heller ikke vært med å høyne merkets anseelse sett ifht økonomisk investering ? Hvorfor skulle de koste så mye mindre i Danmark.... ?? Noen vil vel hevde at Tor hos Lyric is to blame, men det er kanskje ikke så enkelt...??
    Man kan jo alltids sjekke litt rundt i verden hva ting koster, for så prute beinhardt hos den lokale kremmer'n.
     

    prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    Servicen er i hvertfall upåklagelig fra Avantgarde sin side! Sendte de spørsmål ang. fargekode. Fikk raskt og hyggelig svar. Sendte de også en mail sist uke ang. underlag til en cone som manglet da jeg kjøpte horna. Igjen raskt og hyggelig svar. Fikk den i posten i dag vederlagsfritt. Kjempeservice etter min mening.:)
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.897
    Antall liker
    13.154
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    Prisene internasjonalt er vel mere på Tors sitt nivå enn Artsound for å si det slik........
    så kan man trekke de konklusjoner man vil....
    mvh
    Leif
     

    HSobstad

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.02.2007
    Innlegg
    735
    Antall liker
    140
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    Hehe... Mye billig avantgarde siste året. Trio-er som nærmest har blitt dumpet også.
    Jeg slever litt etter de Mezzo-ene, men er samtidig sinnsvakt fornøyd med lyden i Duo-ene. Kanskje hvis han tilbyr innbytte ;-)
     
    M

    mo ha dk

    Gjest
    Da inviterer Avantgarde til sitt nye showrom :D

    Welcome to our showrooms!
    This will be music to your ears: the exclusive Avantgarde Acoustic Master Showrooms are finally operative! The first customers have already been welcomed, and we have used this opportunity to assess the procedures of presenting our products in the new Master Studio and Master Gallery. And we are truly pleased to report that it was a treat for everyone's eyes and ears!

    So from now on, the Master Showrooms are at your service, details on making appointments are available through showroom@avantgarde-acoustic.de. All speaker systems and the XA series amplifer are on permanent demo, and whether you are into UNO, DUO MEZZO or TRIO with 6 BASSHORNS - this room features them all. And as the production lines are next door to the showrooms, your visit may as well begin with a factory tour.
     

    Vedlegg

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Utrolig heftig! Har sansen for matt finsih på hornene..
     

    janly

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.09.2004
    Innlegg
    1.308
    Antall liker
    341
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    5
    Mezzo til 95K og DUO til 38K på brukten....... Om ikke folk våkner nå så er'e noe gæern't :eek:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn