C
Cappuccino
Gjest
Mange takk for gode ord. Det varmet!!vredensgnag skrev:Av dem som har avslørt sin fordeling hittil er det vel cappuccino som har den beste politisk spektrum fordelingen fra sitt ståsted til motpol. Og med en sterk verdipolaritet - beundringsverdig konsekvent, og det mener jeg i positiv forstand.
Min fordeling er i sammenligning meget inkonsekvent, og ikke like verdipolar (hans motpol har mye lavere verdi). Testet dette, selvsagt, og fant at om jeg svarer annerledes på to spørsmål, så ryker SV opp der H er nå!
Men jeg merket meg den konsekvente graderingen til cappuccino, det tyder på sterk politisk bevissthet og at han virkelig har orientert seg om alternativene.
Når jeg som FrPer har sagt meg enig i kritikken av Hagen (men som visstnok selv snudde rundt i dag), sagt at jeg ikke er imot innvandring eller multikulturelt samfunn, sagt at jeg har muslimske venner så er det ingen som har bemerket det. Derfor nok en gang, tusen takk. En sart sjel trengte litt ekstra oppmerksomhet og du har fått en stjerne i margen! ;D ;D ;D