- Ble medlem
- 13.02.2007
- Antall liker
- 388
Identisk med undertegnedes score. You are a liberal airhead, too, Gjestemedlem.Gjestemedlem skrev:2.066666666666667
Honkey
Identisk med undertegnedes score. You are a liberal airhead, too, Gjestemedlem.Gjestemedlem skrev:2.066666666666667
Samme score, forumet har tydeligvis to ikke-fascister.dag1234 skrev:1,66666666666667. Ble jeg pudding da?
Du glemte noen 6-tall inni der.totte skrev:1,67?
Hva i H*****e svarer man for å komme ned dit?
Liberal airhead her også, men ikke like airhead som dere to. 2,5 selvfølgelig. MOR! Tror jeg setter på Chicagos beste. ;DHonkey-Chateau skrev:Identisk med undertegnedes score. You are a liberal airhead, too, Gjestemedlem.Gjestemedlem skrev:2.066666666666667
Honkey
Ikke i utgangspunktet, men med så lav poengsum (nesten a whining rotter) så blir det sånn likevel. ;Dslowmotion skrev:2.166666666666 - A liberal airhead.
Det betyr vel at man er ubrukelig eller noe sånt?![]()
Jeg vet du har det vond nå, og jeg føler med deg.baluba skrev:Jeg registrerer at jeg står nærmere Oddgeir enn noen av dere, forbanna kommunister!
Nå finnes det mer enn nok av autoritære "kommunister".baluba skrev:Ikke i utgangspunktet, men med så lav poengsum (nesten a whining rotter) så blir det sånn likevel. ;Dslowmotion skrev:2.166666666666 - A liberal airhead.
Jeg registrerer at jeg står nærmere Oddgeir enn noen av dere, forbanna kommunister!
Ikke jeg. 8)dag1234 skrev:Jeg vet du har det vond nå, og jeg føler med deg.baluba skrev:Jeg registrerer at jeg står nærmere Oddgeir enn noen av dere, forbanna kommunister!
Wow, du skjønte hva du måtte trykke på for å komme så lavt som mulig. Veldig imponerende.lars_erik skrev:1.566666666666666
A whining rotter. 8)
Den var lett gjennomskuelig, som det meste som har som et av spørsmålene om at det viktigste er å adlyde.Slubbert skrev:Wow, du skjønte hva du måtte trykke på for å komme så lavt som mulig. Veldig imponerende.lars_erik skrev:1.566666666666666
A whining rotter. 8)
Way to go..baluba skrev:Ikke i utgangspunktet, men med så lav poengsum (nesten a whining rotter) så blir det sånn likevel. ;Dslowmotion skrev:2.166666666666 - A liberal airhead.
Jeg registrerer at jeg står nærmere Oddgeir enn noen av dere, forbanna kommunister!
Jeg har det ganske fint, og trives godt her oppe. 8)dag1234 skrev:Jeg vet du har det vond nå, og jeg føler med deg.baluba skrev:Jeg registrerer at jeg står nærmere Oddgeir enn noen av dere, forbanna kommunister!
Er det ikke Høyre som styrer i Bergen da? -jeg mistenker AP for å ville høyne den skatten. Vel, det er ikke den store utgiften, men sammen med den stadig økende renovasjonsavgiften, rushtids-avgift og andre indirekte skatter så er det greit for min del å være restriktiv. Jeg eier ikke nåla i veggen heller.vredensgnag skrev:I Bergen er eiendomsskatt på en tomannsbolig med markedsverdi 1,8 millioner i dag 445 kroner, de rødgrønne foreslår å øke denne med en faktor på 2,7, slik at man betaler 1201 kroner i året.
Eiendomsskatten vil da innbringe 415 millioner til Bergen kommune. Virker som et greit bidrag til felleskassen, pent tilpasset boforhold.
Frp har slurvet med kalkulatoren, og vil ha folk til å tro at eiendomsskatten skal økes med en faktor på 23, og regner med at en del velgere faller for propagandaen.
http://www.bt.no/nyheter/innenriks/faktasjekk/S-hy-blir-den-rdgrnne-eiendomsskatten-2555172.html
Her bør det blinke noen varsellamper ja. Du må nok gå i deg selv, og ta dine holdninger og meninger opp til fornyet vurdering. ;DHonkey-Chateau skrev:Ved å late som om jeg er Oslo-boer fikk jeg et for meg nokså overraskende resultat. Norges Jævla Kommunistiske Parti!! Disse ble (heldigvis) tett fulgt av Venstre, men de måtte dele pallen med RØDT! Dette var ikke helt meg, synes jeg. NKP er i hvert fall skivebom! Og det er vel mulig at de nevnte Kommunister ikke kan få stelt i stand så mye galskap på kommuneplan, men på nasjonalplanet er de bare en gjeng drømmere i min verden...
Kommu-Honkey
Cellen vår har møte i morgen. Du er hjertelig velkommen.Honkey-Chateau skrev:Ved å late som om jeg er Oslo-boer fikk jeg et for meg nokså overraskende resultat. Norges Jævla Kommunistiske Parti!! Disse ble (heldigvis) tett fulgt av Venstre, men de måtte dele pallen med RØDT! Dette var ikke helt meg, synes jeg. NKP er i hvert fall skivebom! Og det er vel mulig at de nevnte Kommunister ikke kan få stelt i stand så mye galskap på kommuneplan, men på nasjonalplanet er de bare en gjeng drømmere i min verden...
Kommu-Honkey
Gledelig at det finnes så mange kammerater her inne.Pink_Panther skrev:Cellen vår har møte i morgen. Du er hjertelig velkommen.Honkey-Chateau skrev:Ved å late som om jeg er Oslo-boer fikk jeg et for meg nokså overraskende resultat. Norges Jævla Kommunistiske Parti!! Disse ble (heldigvis) tett fulgt av Venstre, men de måtte dele pallen med RØDT! Dette var ikke helt meg, synes jeg. NKP er i hvert fall skivebom! Og det er vel mulig at de nevnte Kommunister ikke kan få stelt i stand så mye galskap på kommuneplan, men på nasjonalplanet er de bare en gjeng drømmere i min verden...
Kommu-Honkey
Usikker på celler, men kommunistene selger i alle fall lommelerker med Sovjet-emblem til sine ungdomsmedlemmer. Det er da noe. ;Dbjornh skrev:Det var AKP(ml) som opererte med "celler". Så vidt meg bekjent har ikke NKP drevet med den slags "hemmelige greier".