Classic Stol 2011, Teak/ B?ffelbrun l?der- Køb i Trip Trap WebshopTusen takk for info... Da er jeg et stykke på vei..![]()
Fint! Men hvordan opplever dere skjeene? Jeg synes mange skjeer i omtrent den fasongen er pene å se på, men alt for brede. Skulle ikke tro det, så svær i kjeften som jeg er...
Jo, de er ganske riktig litt bredere enn de som erstattes (den ene rommer den andre), og metallet er også tykkere i bunnen av skjeen, slik at det utgjør en solid munnfull. Men jeg regner med at det i stor grad er en vanesak.Fint! Men hvordan opplever dere skjeene? Jeg synes mange skjeer i omtrent den fasongen er pene å se på, men alt for brede. Skulle ikke tro det, så svær i kjeften som jeg er...
Les teksten, så skjønner du hvorfor de ikke sover. Og smaken er som baken...Den senga var grusom, TT.
De to der ser ikke ut som de sover...
Meh... Lit de parade. Mangler vel bare glasslokk. Minner for mye om denne onkelen:Tøff seng
Vis vedlegget 144878
We have seen some really bizarre and eccentric pieces of furniture but this latest one definitely steals the crown for the most bizarre bed ever. Resembling a wooden box or creepy coffin, the Sonic Bed is the creation of Kaffe Matthews. This coffin is anything but boring. The huge bed offers its users with some bedtime entertainment thanks to loudspeakers and 6 subwoofers that are located under the bed. These huge subwoofers are able to produce extremely low frequencies that penetrate the human body, providing you with a deeply sensuous immersion for a trance-like corporeal, audio experience. So just relax and let your body rejuvenate in this creepy yet fun bed.
Det der var et sjeldent fint eksemplar Valentino;Vi har en bekjent som driver i måneskinnslamper på hobbybasis. Fruen er glad i levende lys og mente vi måtte ha en slik. 98% av slike lamper lider under den overlessede stilrepetisjonen man vadet igjennom sent på 1800-tallet, men unntak finnes heldigvis, som denne fra omtrent da Ålesund brant:
Vis vedlegget 149460
Veldig flott spisestue til salgs på finn, men alt for dyr for meg dessverre.
Vis vedlegget 150300 Vis vedlegget 150301