Forundringspakke og væromslag
(Aka dagens blogg)
Jeg starter med sistnevnte først; i går gikk til Kiwi i -17,5 grader og i dag stod jeg i tynn genser på gårdsplassen og vasket bilen! Etter morgenrunden med rosa skyer i grålysningen og frokost unnagjort, gikk turen til broderfolket i øst for kjøtt og ost. Ikke for at det er noe å spare på det lenger, men jeg får de produktene jeg liker og som ikke finnes her. Handlelisten var ikke særlig lang, notert på mobilen, men som ble glemt igjen hjemme, klarte jeg med mitt korttissminne å få kjøpt alt som var på listen. Siden det hadde blitt så mildt, så hadde alt saltet blitt virksomt og bilen så ikke særlig lekker ut etter turen. Jeg tok sjansen på å spyle og vaske bilen, noe som gikk veldig fint i solskinnet.
Rett etter jeg var ferdig, tikket det inn en SMS/MMS fra min lokale hifipusher med mange bilder over kassetter som nylig hadde blitt hanket inn og blant dem ingen Sisselkassett

Det var en del sjeldne norske album inniblant, så jeg slo vel egentlig tanken om å kjøpe noen av dem, men det ble handel lell, så nå venter noen "forundringspakker" på meg. Det blir spennende å gå igjennom alt etterhvert.
Jeg sliter litt med å få arkivert mer kassetter, da det er bortimot fullt, så om noen har en IKEA "Benno" (tror jeg den heter), det er disse ca 2 m høye og smale hyllene (egentlig for CD) stående ubrukt, så ta gjerne kontakt. Jeg trenger minst en og helst to, farge/treverk spiller ingen rolle, da alt kler Tesalongen

.
Så litt malurt
Det observeres i enkelte tråder at "Musikkpolitiet" er ute og "forteller" hva som er gangbar musikk og ikke. Om du selv ikke liker musikken/artisten, så la nå andre få like det Om man får fot av det ene eller andre, spiller ingen rolle så lenge man hygger seg med det og har en god opplevelse. Det handler i mine ører om respekt for andres musikksmak.så da er det sagt og i aller beste mening.
Så "begeret"...
En boks er konsumert og nå har jeg fått noe rødt i glasset og det smaker utmerket. Ønsker alle en fortsatt flott aften og helg. Skål herfra med musikk jeg liker

Blake Aaron - The Upside