TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    9.939
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    Stilig Tesalong! :)
    Tusen takk for det. Her er det fritt fram for alskens duppeditter så lenge det er musikkrelatert. Det skal være noe å se på på veggene uansett hvor man retter blikket. Det har kommet inn veldig mye siste månedene, men nå er det snart ikke mer veggplass å oppdrive. 😁
    God helg til deg og alle andre! 😉👍

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    9.939
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    Alle hjertens dag...

Det har vel ikke akkurat vært kul på telefonen eller renn på døren i anledning dagen, men jeg tar det hele med stoisk ro. Allerede før kl 09:00 i morges ble jeg invitert inn på morgenkaffe til en kjær venn. Veldig hyggelig stund i godt selskap og meget god kaffe 😁.

i skrivende stund nytes noen edle, velfortjente dråper i et stetteglass, mens det mimres over tidligere tider med tidsriktig musikk til.
    Ha en fortsatt amorøs aften og helg! 😍
    (PS: Shakatak holder forsatt på etter over 40 år!)

Sist redigert:

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    9.939
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    Gleder meg...

Så kom endelig LP platen (personlig signert seff 😁👍) jeg har ventet på og heldigvis lenge før offentlig slipp som er medio mars. Så nå er det bare å komme seg hjem, sprette en Tuborg og sette på grammofonplaten. Livet kunne ha vært så meget verre!
    Ha en fortsatt glad tirsdag! 😉👍

IMG_2407.jpeg

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    2.117
    Torget vurderinger
    5
    God formiddag!

Siden du er så flink til å legge ut bilder når du får besøk av din firbente venn; her kommer et bilde av min firbente som kom på besøk her i fjellheimen sent i går. Da ble det litt tidlig opp i dag. 😉

IMG_1748.jpeg

Ikke så ille kaldt, ca minus 11. Litt is i potene og mange spennende lukter. Kjekt å ha en som drar en med ut på tur, men som også koser seg i peiskroken.

Med ønske om en fortreffelig torsdag! 😁

Mvh Olav E

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    9.939
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    God formiddag!

Siden du er så flink til å legge ut bilder når du får besøk av din firbente venn; her kommer et bilde av min firbente som kom på besøk her i fjellheimen sent i går. Da ble det litt tidlig opp i dag. 😉

Vis vedlegget 1180441

Ikke så ille kaldt, ca minus 11. Litt is i potene og mange spennende lukter. Kjekt å ha en som drar en med ut på tur, men som også koser seg i peiskroken.

Med ønske om en fortreffelig torsdag! 😁

Mvh Olav E
    God formiddag.
    Det er alltid hyggelig å ha en liten venn med seg på tur, men nå er det desverre veldig kaldt her jeg bor og da er det lurt med bare korte turer. Gikk til butikken i morges og da var det kun -17,5 grader. Litt bedre nå med "hele" -14 🥶. Det blir visst lenge til Veslekompis skal være her igjen, men det er antydet noen dager i påskehøytiden Ha det fint med din "kompis" og gi ham klapp og kos fra meg. ☺

IMG_2411.jpeg

Ønsker alle en fin torsdag 😉👍

Første låt fra CS sitt nye album som er på YouTube er ute

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    9.939
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    Kom akkurat inn etter en god spasertur og det er ganske så fint ute og før vi vet ordet av det, så er det vår. Tenk at vi har den aller fineste tiden foran oss. Det er bare å glede seg...

Jeg trenger ikke dra langt, når det ser slik ut i nærområdet. Jeg så både ferske rådyr og harespor på min ferd. Kortreist glede! 🤩

IMG_2415.jpeg

Ronny Jordan - Vanston place (00am)

Evo III

Nobody’s Perfect.
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    70.054
    Sted
    Hertugdømmet Nordre Follo
    Torget vurderinger
    88
    Kom akkurat inn etter en god spasertur og det er ganske så fint ute og før vi vet ordet av det, så er det vår. Tenk at vi har den aller fineste tiden foran oss. Det er bare å glede seg...

Jeg trenger ikke dra langt, når det ser slik ut i nærområdet. Jeg så både ferske rådyr og harespor på min ferd. Kortreist glede! 🤩
    Vakkert🤩

• Liker
    Reaksjoner: TTs
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn