TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    9.899
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    Stilig Tesalong! :)
    Tusen takk for det. Her er det fritt fram for alskens duppeditter så lenge det er musikkrelatert. Det skal være noe å se på på veggene uansett hvor man retter blikket. Det har kommet inn veldig mye siste månedene, men nå er det snart ikke mer veggplass å oppdrive. 😁
    God helg til deg og alle andre! 😉👍

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    9.899
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    Alle hjertens dag...

Det har vel ikke akkurat vært kul på telefonen eller renn på døren i anledning dagen, men jeg tar det hele med stoisk ro. Allerede før kl 09:00 i morges ble jeg invitert inn på morgenkaffe til en kjær venn. Veldig hyggelig stund i godt selskap og meget god kaffe 😁.

i skrivende stund nytes noen edle, velfortjente dråper i et stetteglass, mens det mimres over tidligere tider med tidsriktig musikk til.
    Ha en fortsatt amorøs aften og helg! 😍
    (PS: Shakatak holder forsatt på etter over 40 år!)

Sist redigert:

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    9.899
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    Gleder meg...

Så kom endelig LP platen (personlig signert seff 😁👍) jeg har ventet på og heldigvis lenge før offentlig slipp som er medio mars. Så nå er det bare å komme seg hjem, sprette en Tuborg og sette på grammofonplaten. Livet kunne ha vært så meget verre!
    Ha en fortsatt glad tirsdag! 😉👍

IMG_2407.jpeg

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    2.111
    Torget vurderinger
    5
    God formiddag!

Siden du er så flink til å legge ut bilder når du får besøk av din firbente venn; her kommer et bilde av min firbente som kom på besøk her i fjellheimen sent i går. Da ble det litt tidlig opp i dag. 😉

IMG_1748.jpeg

Ikke så ille kaldt, ca minus 11. Litt is i potene og mange spennende lukter. Kjekt å ha en som drar en med ut på tur, men som også koser seg i peiskroken.

Med ønske om en fortreffelig torsdag! 😁

Mvh Olav E

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    9.899
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    God formiddag!

Siden du er så flink til å legge ut bilder når du får besøk av din firbente venn; her kommer et bilde av min firbente som kom på besøk her i fjellheimen sent i går. Da ble det litt tidlig opp i dag. 😉

Vis vedlegget 1180441

Ikke så ille kaldt, ca minus 11. Litt is i potene og mange spennende lukter. Kjekt å ha en som drar en med ut på tur, men som også koser seg i peiskroken.

Med ønske om en fortreffelig torsdag! 😁

Mvh Olav E
    God formiddag.
    Det er alltid hyggelig å ha en liten venn med seg på tur, men nå er det desverre veldig kaldt her jeg bor og da er det lurt med bare korte turer. Gikk til butikken i morges og da var det kun -17,5 grader. Litt bedre nå med "hele" -14 🥶. Det blir visst lenge til Veslekompis skal være her igjen, men det er antydet noen dager i påskehøytiden Ha det fint med din "kompis" og gi ham klapp og kos fra meg. ☺

IMG_2411.jpeg

Ønsker alle en fin torsdag 😉👍

Første låt fra CS sitt nye album som er på YouTube er ute

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn