TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    8.869
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    Nei det var kun ment som en morsomhet. Beklager det inntrufne.
    Det går helt fint. Sikkert bare jeg som misforstod. Jeg setter pris på alle positive bidrag i tråden, så da vet du/dere det Ha en trivelig kveld 😉👍

Selv er jeg ikke helt i form i dag og har ikke så mye positivt å bidra med. Det er jo en grunn for at jeg er trygdet og det er det som "plager" meg i dag, men jeg kommer sterkere tilbake. (Ikke at jeg er trygdet, men årsaken til at jeg er det, men det skjønte dere sikkert)

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    7.701
    Torget vurderinger
    1
    Uff ikke bra , ta godt vare på deg selv. Vi trenger deg i godt humør og masse bilder fra dine turer også.:)

• Love
    Reaksjoner: TTs

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    8.869
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    God formiddag! ☔

Jeg er ikke helt i form om dagen, så det skjer ikke stort her, bortsett fra at denne saken kom i morges. Har ikke sett denne utgaven før, så her blir det å studere den nøye. Litt artig at disse tidstypiske hodetelefonene fulgte med. De låter ikke bra, men artig lell. 😁

IMG_1938.jpeg

Four80East har just sluppet en video på YouTube, så den får være dagens musikk herfra. Videoen er i 360p, men kanskje meningen for å lage en spesiell stemning, ikke vet jeg... Ha en frisk torsdag! 😉👍

Four80East - Eastside

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    8.869
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    Stigende...

Etter å ikke ha vært i form de seneste dagene, har det vært ren medisin å ha hatt Veslekompis her fra i går til nå i ettermiddag, så formen er stigende Litt trist at det ble så kort tid denne gangen, men det kommer sikkert flere dager.
    Bildet tatt kl 16 i ettermiddag
    IMG_1940.jpeg

Tidligere, da jeg ryddet i grammofonplatene mine, kom jeg over en 12" maxisingle, som gir meg mye musikkglede. Den er fra ungdomstiden, men jeg synes den står seg godt selv i dag. Jeg kjøpte platen i London sommeren 1980.
    Den er dessuten nærmest selvskreven som "fredagettermiddagsmusikk". Herlig funky rytme og driv i denne låten
    Hva snakker jeg om?
    Jo Tom Brownes - Funkin' for Jamaica.

Ønsker alle en god fredagskveld og helg! 😉👍

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    8.869
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    YES eller nei?

Etter gjennomgang av platebunken, dukket det opp to YES LPer. Det er vel heller tvilsomt om disse får oppholdstillatelse, men jeg gjør en gjennomspilling av en side av den høyre på bildet, så får jeg avgjøre om den blir eller går til gjenbruk. Stemmen er i allefall lett gjenkjennelig.
    Ha en progressiv lørdag! 😁👍

IMG_1950.jpeg

Sist redigert:

Musikkmannen

Helårsstemmer
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    28.918
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    YES eller nei?

Etter gjennomgang av platebunken, dukket det opp to YES LPer. Det er vel heller tvilsomt om disse får oppholdstillatelse, men jeg gjør en gjennomspilling av en side av den høyre på bildet, så får jeg avgjøre om den blir eller går til gjenbruk. Stemmen er i allefall lett gjenkjennelig.
    Ha en progressiv lørdag! 😁👍

Vis vedlegget 1163963
    Hvis du ikke skal ha så kjøper jeg gjerne..

• Liker

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    84.787
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    En progressiv lørdag kan du ha selv! Føler jeg gjorde i overkant i går ved å spille gammel Genesis 😆

• Haha
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn