TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    8.861
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    Nei det var kun ment som en morsomhet. Beklager det inntrufne.
    Det går helt fint. Sikkert bare jeg som misforstod. Jeg setter pris på alle positive bidrag i tråden, så da vet du/dere det Ha en trivelig kveld 😉👍

Selv er jeg ikke helt i form i dag og har ikke så mye positivt å bidra med. Det er jo en grunn for at jeg er trygdet og det er det som "plager" meg i dag, men jeg kommer sterkere tilbake. (Ikke at jeg er trygdet, men årsaken til at jeg er det, men det skjønte dere sikkert)

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    7.698
    Torget vurderinger
    1
    Uff ikke bra , ta godt vare på deg selv. Vi trenger deg i godt humør og masse bilder fra dine turer også.:)

• Love
    Reaksjoner: TTs

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    8.861
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    God formiddag! ☔

Jeg er ikke helt i form om dagen, så det skjer ikke stort her, bortsett fra at denne saken kom i morges. Har ikke sett denne utgaven før, så her blir det å studere den nøye. Litt artig at disse tidstypiske hodetelefonene fulgte med. De låter ikke bra, men artig lell. 😁

IMG_1938.jpeg

Four80East har just sluppet en video på YouTube, så den får være dagens musikk herfra. Videoen er i 360p, men kanskje meningen for å lage en spesiell stemning, ikke vet jeg... Ha en frisk torsdag! 😉👍

Four80East - Eastside

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    8.861
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    Stigende...

Etter å ikke ha vært i form de seneste dagene, har det vært ren medisin å ha hatt Veslekompis her fra i går til nå i ettermiddag, så formen er stigende Litt trist at det ble så kort tid denne gangen, men det kommer sikkert flere dager.
    Bildet tatt kl 16 i ettermiddag
    IMG_1940.jpeg

Tidligere, da jeg ryddet i grammofonplatene mine, kom jeg over en 12" maxisingle, som gir meg mye musikkglede. Den er fra ungdomstiden, men jeg synes den står seg godt selv i dag. Jeg kjøpte platen i London sommeren 1980.
    Den er dessuten nærmest selvskreven som "fredagettermiddagsmusikk". Herlig funky rytme og driv i denne låten
    Hva snakker jeg om?
    Jo Tom Brownes - Funkin' for Jamaica.

Ønsker alle en god fredagskveld og helg! 😉👍

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn