TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    7.617
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    Uff da!

Forrige helgs CD innkjøp har så langt vært en suksess og siste plate ut i denne omgang skulle være denne

IMG_1450.jpeg

Dum som jeg alltid er, så sjekket jeg ikke, så skuffelsen var stor...

IMG_1451.jpeg

Så da kan jeg bare ha det så godt eller høre albumet via Tidal.

Her er forøvrig en som "går meg i næringen" og renoverer en Technics SU-V6 (ligger en K versjon på Finn). Om det ble vakkert er jeg litt i stuss om og han monterer dessuten noen ting feil.🫢 Morsomt å se hvordan andre gjør slikt.😊 Se og døm selv

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    7.617
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    Skuffelsen med tomt RW cover var så stor at jeg måtte ut i frisk luft. Etter ca tre minutters gange kom regnet, men jeg fullførte med stil og hjemkom søkka våt! 🌨
    En grei F1 kvalifisering ble bivånet (selv om noen ødela for en god runde for "min" mann) og deretter fikk jeg endelig satt meg til foran Hovedanlegget for å nyte RWs "Amused ro death" og på ganske høyt volum til meg å være. Tidalversjonen er i 24/192, så da er vel det bedre enn en vanlig CD kan oppdrive? Det låter iallefall stort og luftig. Nå har ikke jeg et særlig kraftig anlegg, men dette var det kult å høre på. Jeg lar meg imponere av alle lydeffektene dette albumet har.

Ha en flott aften!

IMG_1455.jpeg

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.540
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Den versjonen der er en remaster/remix og skiller seg litt fra originalen

• Liker
    Reaksjoner: TTs

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    7.617
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    Litt trist

Hver dag går jeg forbi et stort gammelt og vakkert tre (ukjent art) og det har vært et flott skue sommer som vinter. Desverre tok bokstavelig talt denne "Amy" knekken på det og nå ligger det på "lit de parade" inntil kommunen får fjernet det. Det står heldigvis noe
    Igjen og jeg håper at restene får stå og vokse seg stort igjen. Det blir nok aldri så flott, men det gjør ingenting. Fortsettelse følger...

Ha en bra søndag!

IMG_1458.jpeg

Norman Brown - After the storm

Proethifi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.04.2023
    Antall liker
    2.069
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    • Liker
    Reaksjoner: TTs

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    7.617
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    WOW sier jeg bare! 🤩🤩🤩

Men jeg kjøpte en ting til i dag, en NOS/NIB Technics SL-P2. En helt ubrukt CD spiller der kun esken hadde vært åpnet, men spilleren ikke hadde vært i bruk! Hvor ofte kommer man over noe slikt her i Norge? Spilleren ble produsert i tidsrommet 1984-1986 og er vel blant de tidligere CD spillerne fra Technics etter hva jeg kan forstå. De er ikke verdt all verden iflg HifiShark, men uansett veldig artig for et vintage Technicshode som meg. Blide fra aller første test!

IMG_1463.jpeg

Evo III

Be Who You Are
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    65.816
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    86
    WOW sier jeg bare! 🤩🤩🤩

Men jeg kjøpte en ting til i dag, en NOS/NIB Technics SL-P2. En helt ubrukt CD spiller der kun esken hadde vært åpnet, men spilleren ikke hadde vært i bruk! Hvor ofte kommer man over noe slikt her i Norge? Spilleren ble produsert i tidsrommet 1984-1986 og er vel blant de tidligere CD spillerne fra Technics etter hva jeg kan forstå. De er ikke verdt all verden iflg HifiShark, men uansett veldig artig for et vintage Technicshode som meg. Blide fra aller første test!

Vis vedlegget 1150840
    Kul spiller, grattis🥳🥳

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    7.617
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    Litt trist del II

I går var kommunens folk på plass for å rydde opp etter stormen og da så det slik ut.Da jeg passerte hadde de ikke startet, men holdt på litt lenger borte.
    IMG_1471.jpeg
    IMG_1472.jpeg

Jeg håpet i det lengste at de ville la noe stå igjen, men det tok jeg nok feil, for i morges så det slik ut. Skuffelsen var til å ta og føle på.De tok desverre alt

IMG_1486.jpeg

I går sluttet enkelte funksjoner på ene kassettspilleren i Tesalongen å virke, så det var tydeligvis ikke "dagen" i går. Da jeg hverken har utstyr eller kompetanse for denslags, sendte jeg den avgårde til Re Elektro på Furnes, i håp om at de kan finne feilen.
    Jeg er glad det er en ny dag med nye skuffelser i kø. 🙄
    Ha en optimistisk tirsdag! 😁👍

Chris Standring - Albatross

Vedlegg

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    10.240
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    23
    Litt trist del II

I går var kommunens folk på plass for å rydde opp etter stormen og da så det slik ut.Da jeg passerte hadde de ikke startet, men holdt på litt lenger borte. Vis vedlegget 1151052 Vis vedlegget 1151053

Jeg håpet i det lengste at de ville la noe stå igjen, men det tok jeg nok feil, for i morges så det slik ut. Skuffelsen var til å ta og føle på.De tok desverre alt

Vis vedlegget 1151055

I går sluttet enkelte funksjoner på ene kassettspilleren i Tesalongen å virke, så det var tydeligvis ikke "dagen" i går. Da jeg hverken har utstyr eller kompetanse for denslags, sendte jeg den avgårde til Re Elektro på Furnes, i håp om at de kan finne feilen.
    Jeg er glad det er en ny dag med nye skuffelser i kø. 🙄
    Ha en optimistisk tirsdag! 😁👍

Chris Standring - Albatross

Bra det finnes firmaer som Re Elektro😀

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn