TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    7.060
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    Kanskje hi-fi folk er svært grisete og illeluktende...:ROFLMAO:
    Jeg har ikke skrevet at hifi folk er grisete eller illeluktene rent generelt, men jeg traff på noen på min ferd i Horten i går, som burde ha vært innom badestampen litt oftere og da spesielt når man skal omgås andre mennesker. Hva folk folk gjør ellers skal jeg ikke mene noe om, heldigvis!

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    36.658
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Snoppen skal alltid være så ren at det føles naturlig å vaske hendene før man tisser 😆
    Det der er ikke tøys engang. Da jeg kom inn på toalettet på Stirling slott for noen år siden, stod det en herre og vasket hendene grundig og vel. Da han var ferdig og hadde tørket hendene, gikk han til pissoaret og slo lens, og så gikk han ut… 🤪

Sist redigert:

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    7.060
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    Er det ikke det ene....

Våknet med halsonde i morges og tenkte at den voldsomme klimaforskjellen og sjøluften under overfarten til Horten må ha skylden i denne tilstanden. Heldigvis ingen feber, men nok en gang blir det ta det med ro. "Er det ikke det ene, så er det det andre", sa kjerringa som blødde neseblod.🤭 Ha en frisk mandag! 😉👍

Joe Mc Bride - Oi gata

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    72.810
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Ikke så artig å bli forkjølet, men det er ikke så merkelig at man pådrar seg slikt når man er i trange rom tettpakka med folk på messe. Om det er aldri så gæernt er det godt for noe. Forhåpentligvis får du nå trimma immunforsvaret, slik at du er bedre rusta for større uhumskheter som ventelig vil dukke opp utover vinteren. Likevel,; -god bedring.
    Du har vel flere nye plater fra messa du kan kose deg med hvis det blir mye innetid.🙂

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    7.060
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    Ikke så artig å bli forkjølet, men det er ikke så merkelig at man pådrar seg slikt når man er i trange rom tettpakka med folk på messe. Om det er aldri så gæernt er det godt for noe. Forhåpentligvis får du nå trimma immunforsvaret, slik at du er bedre rusta for større uhumskheter som ventelig vil dukke opp utover vinteren. Likevel,; -god bedring.
    Du har vel flere nye plater fra messa du kan kose deg med hvis det blir mye innetid.🙂
    Takk for det. Ja jeg kjøpte noen hos @Hifi&Vinyl i Horten, så det blir å nyte LP plater i Tesalongen med varm kaffe til. Måtte forresten ut og hente denne nå på morgenkvisten. Første i oransje!
    image.jpg

Jeg har kommet ut av telling, men tror jeg nærmer meg 90 stk i tallet. Målet er 100 stk og da gir jeg meg (tror jeg) 😵🤣
    Ha en fin dag 😉👍

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn