TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    5.166
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    For to dager siden fikk jeg epost fra selveste Chris Standring (en av mine topp fem smooth jazz gitarister (ikke Stapelton) om at det nå er mulig å få kjøpt cap/baseball cap med CS logo på. Etter å ha sett i @Dolbytor sin tråd, så står jeg over bestilling denne gangen...😂

IMG_0709.png

NOK6-800,- inc taxes er dessuten i overkant for en blodfan på uføretrygd, selv om jeg musikken er bra. Ha en glad kveld

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    5.166
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    Litt sånn bob bob...

Ikke vært helt i form i dag (bare slapp) og dermed første "skoft" i morgenturene siden tidlig i mars, men i "morgo, i morgo" skal jeg "i vægen att". Ikke det helt store fra Spa Francochamps i dag heller, men å starte fra "dødens posisjon" som den beryktede P4 plassen er, så er det å ende på P4 helt greit. Gratulerer nok en gang til Oscar Piastri med seier. Alle solemerker peker på at han blir årets mester og at Mclaren vinner konstruktørmesterskapet.

I dag er dessuten første dagen på over tre uker jeg orker å sitte utendørs frivillig og det var godt med "kun" +23 grader i skyggen, men det skal heldigvis bli bedre utover uken 😊 Utrolige I-landsproblemer dette, men noe skal man jo klage over. På "Finn" har jeg "klikket" meg til fire nye kjøp og alt blir desverre befraktet med PostHvor, så "fåglarna vet" når disse kommer (det er jo snart jul! 🙄)

Ønsker alle en fin kveld og ny uke, når den kommer snikende om noen få timer! 😉👍

Gregg Karukas - Always

Sist redigert:

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    5.166
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    Kort innpå!

Må bare nevne at Four80East slipper vinylutgaven (2xLP) av "Barn sessions vol.1" i dag og det er KUN 300 eksemplarer tilgjengelig. $70,- + over kr500,- i frakt/mva. Over kr1200,- totalt gjør at jeg står over denne gangen 😟 (CD følger også med)
    Men vær rask, kun 300 eks går fort!
    Ha en fortsatt glad mandag 😉👍

Last flight to LA

Sist redigert:

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    5.166
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    Kort innpå!

Må bare nevne at Four80East slipper vinylutgaven (2xLP) av "Barn sessions vol.1" i dag og det er KUN 300 eksemplarer tilgjengelig. $70,- + over kr500,- i frakt/mva. Over kr1200,- totalt gjør at jeg står over denne gangen 😟 (CD følger også med)
    Men vær rask, kun 300 eks går fort!
    Ha en fortsatt glad mandag 😉👍

Last flight to LA

Og selvfølgelig på 180g vinyl. Post gjerne i tråden om du rakk å bestille et eksemplar 🤩

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    5.166
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    Noen fler...

Hei midt i uken. Det kom (eller jeg måtte hente) to pakker i dag og i dem var disse tre. Den til venstre har jeg aldri sett før. Den kan etter det jeg skjønner skrues opp på vegg og kassettene er skråstilte. Den i midten har en metallring på toppen, som jeg ikke tror jeg har fra før. Legg dessuten merke til den utsøkte treimitasjonen 😂 Ønsker alle en flott onsdag. 😉👍

IMG_0712.jpeg

Litt smooth jazz på veien

Axon Radio - All in

Edit: Glemte visst å legge inn bilde

Sist redigert:

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    5.166
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    To te'

Jammen meg kom det ikke to til i dag og den høyre varianten i rød metallic/flake. Den er av senere dato, da den har en litt annen og lavere profil oppå.

IMG_0717.jpeg

Jeg har planer om å gjøre om litt på kassettsamlingen, da måten den er organisert på nå ikke er logisk, men har oppstått i den formen sånn litt etterhvert. Så da har heg en ganske så stor jobb foran meg, men noe skal man jo drive med.
    På mine morgenturer passerer jeg mange felles søppelkontainere og de lukter helt forferdelig etter varmebølgen vi har hatt. Det gir seg vel etter neste dagers tømming. Til og med influensere sliter i disse tider 🤣

IMG_0718.png

Ha en finfin torsdag 😉👍

PS: Kanskje slike kan være en løsning? Noe for DIY folket? 😁

Sist redigert:

eksu

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.05.2007
    Antall liker
    1.485
    Torget vurderinger
    4
    Du som også liker Max burde se denne. 😎 Sammen med Chris Harris, som er min favoritt bilanmelder.

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    5.166
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    2
    Trippelbom, tiddelibom

Etter å ha sjekket to av tre bruktbutikker på nett om de hadde åpnet igjen etter sommerferie, satte jeg i god tro kursen mot første, som selvfølgelig var stengt 😟. Neste så jeg skulle være åpent igjen fra 29/7, men nei da, fredagsstengt 😟. Så satte jeg kursen mot mitt bilverksted for å kjøpe en gummiknott (kr157,- !) til et motordeksel, den hadde de ikke på lager (selvfølgelig), men ville komme dit mandag utpå dagen. Så var det tredje bruktbutikk og der var jeg innom for ca to uker siden, men i dag stengt😟. Så dette var ikke dagen for kjøp av noen Flaxlodd eller annet pengespill. Det er da fint vær, formen er bra og det er fredag ihvertfall, så jeg får se positivt på det. Ønsker alle en trivelig fredag og helg! 😉👍

Jeffery Smith - Jazz party

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn