Jammen jeg stod over lunsjen i dag og da er det fritt fram nå kl 15:30!Ha en strålende fin helg , nytt varmen med masse god drikke.
Men ØL må du vente med til kl : 16.00.![]()

|
Jammen jeg stod over lunsjen i dag og da er det fritt fram nå kl 15:30!Ha en strålende fin helg , nytt varmen med masse god drikke.
Men ØL må du vente med til kl : 16.00.![]()
Ja det koster å vokse opp i et delvis møblert hjem!Du har for dyre vaner. Chris Stapleton capsene går fra 13USD på ebay![]()
Ja blir spennende kvalik dag med tanke på regn i morgenEndelig en opptur for "min mann" på Spa i dag. Gratulerer med seier i sprintløpet! I morgen er det spådd regn. Ha en god lørdag
Vis vedlegget 1135384
Om det blir som i Brasil i fjor, så vet vi jo hvem som er best på "inters" Så ja, jeg håper på regn, men ikke så mye at løpet må rødflagges. Det blir uansett spennende.Ja blir spennende kvalik dag med tanke på regn i morgen![]()
Og selvfølgelig på 180g vinyl. Post gjerne i tråden om du rakk å bestille et eksemplarKort innpå!
Må bare nevne at Four80East slipper vinylutgaven (2xLP) av "Barn sessions vol.1" i dag og det er KUN 300 eksemplarer tilgjengelig. $70,- + over kr500,- i frakt/mva. Over kr1200,- totalt gjør at jeg står over denne gangen(CD følger også med)
Men vær rask, kun 300 eks går fort!
Ha en fortsatt glad mandag
![]()
Last flight to LA