TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    42.083
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    20
    På en måte greit at man slipper å rydde plass . Vet ikke hvor jeg skulle hatt de , men fine høyttalere - det er det !

• Liker
    Reaksjoner: TT.
    T

TT.

Gjest
    Ikke mye tid til musikk og hifi i kveld. Skal på tur med jobben i mai og var på infomøte i ettermiddag. Litt skal jeg få presset inn før natta. Her er en: Russ Freeman & David Benoit - Stiletto heels

T

TT.

Gjest
    Ja si det. Les posten min, så ser du at jeg ikke har hatt tid. Helgen er planlagt til denslags. Skal ha full gjennomgang av begge. For de som kjenner meg, så må jeg gjøre slikt når JEG har overskudd, da slikt skal skal være lystbetont. Jeg må ha lyst selv, ellers oppleves det som mas og resultatet blir deretter. Skjønner?

T

TT.

Gjest
    Mens man nyter de siste toner i kvelden og kanskje har blitt litt tankefull ift andres uttalelser her inne, nytes denne låten

Brian Hughes - You and I

T

TT.

Gjest
    Så denne. Over120000 brikker. Tror jeg står over (har sett tvseriene Larkollen, Böda Sand, Monte Bello og Osdane Sand). :cool:

EDIT: Jeg var glad i LEGO som liten. Før påske fant jeg en LEGO VW som jeg likte og for å slå ihjel fridagene i påsken, bygde jeg den. Den havner i søpla etterhvert, mao ingen LEGO entusiast

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.201
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Du må jo ikke kaste legobussen.. pakk den heller inn og send den nordover.. har en 8åring her som ville blitt ekstatisk :)
    Håper påsken har vært bra :)

• Liker

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Du må jo ikke kaste legobussen.. pakk den heller inn og send den nordover.. har en 8åring her som ville blitt ekstatisk :)
    Håper påsken har vært bra :)
    Sekstenårsgrense, les artikkelen om Larsen. Kan jo ikke utsette åtteåringer for slikt. Tror nok heller den passer i en krypt på Vestlandet. Junior er jo 17 år. :rolleyes:

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Fikk gitt bort en masse ting til det lokale loppemarkedet i ettermidddag. Takk til jorwed for mange cdplater som sikkert noen får glede av. Et minianlegg fra Sony, pluss masse annet. Setter pris på de som arrangerer loppemarkeder og stiller opp frivillig. Det blir færre og færre som gidder. Har selv vært med på 23 loppemarkeder mens barna gikk i korps i Oslo. Mye svette og slit, men moro også. Leve dugnadsånden!

T

TT.

Gjest
    I denne tråden finnes ingen konkurranse eller streben etter å være best. Passer meg utmerket.

Musikk i natten:Bob Baldwin - Everybody is beautiful (in Brasil)

T

TT.

Gjest
    Noe som skjønte at jeg er en dårlig taper? Kjenner ingen som er verrre enn meg selv

T

TT.

Gjest
    Ølserveringen åpnet kl 15:30 lokal tid i Tesalongen og jeg har allerede bevilget meg en i protest mot dårlige oppgaver i Bildequiztråden. Bedre å gjøre noe man kan enn å tro at man kan. Ønsker alle en fantastisk flott helg. Skål!

IMG_7348.jpg

T

TT.

Gjest
    Det ble en lang seanse i Tesalongen i dag. Ca fem timer, kun avbrutt av luftetur med Mickey. Som tidligere nevnt er det noe spesielt å sitte der og nyte musikken. En av skivene som ble spilt, var Dave Grusin - Discovered again (Sheffield Labs)

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Ikke mange dagene siden jeg mr. Grusin live. 82 år og hadde ikke glemt gamle kunster. Ikke så på som før, men alderen gjør noe med oss naturlig nok. :)

T

TT.

Gjest
    Ikke mange dagene siden jeg mr. Grusin live. 82 år og hadde ikke glemt gamle kunster. Ikke så på som før, men alderen gjør noe med oss naturlig nok. :)
    ja både han og broren Don har holdt på i en årrekke. Mye flott musikk fra den kanten, inkludert samarbeidet med Lee R

Sist redigert av en moderator:
    T

TT.

Gjest
    Daves mest kjente er nok montain dance og den er spilt inn i mange varianter. Dave har også skrevet musikk til en rekke filmer, som feks fab Baker boys. Mannen innehar en Oscar og hele 12 Grammys!

Her er Montain dance i en meget bra LIVE versjon fra 1985 og selvfølgelig er Lee Ritenour med

T

TT.

Gjest
    I morgen skal jeg fortsette å forske på Technics SB 7000. Blir ikke helt klok på dem, men i morgen... Riktig god natt herfra

T

TT.

Gjest
    Familien min fikk i dag den triste beskjeden om at en meget nær venn av oss har forlatt oss, for godt.
    . Denne personen har fulgt oss siden tidlig 50 tallet og har alltid vært svært knyttet til vår familie. Tankene går til hans nærmeste. Hvil i fred Reidar

T

TT.

Gjest
    Verden går videre, heldigvis. Minnene forblir. Mye musikk har det blitt i dag, selv om man har vært i det tankefulle og følsomme hjørnet. En av låtene som står høyt denne søndagen har jeg allerede spilt, men det er mange fler. Dette er en av de:

Ben Tankard ft Paul Jackson Jr. - Rainy sunday

T

TT.

Gjest
    I morgen kommer storfint besøk fra vesterled og det har jeg gledet meg til i lengre tid. Utrolig moro å møte likesinnede fra HFS. Sier ikke mer nå, men mer kommer ...

T

TT.

Gjest
    I morgen kommer storfint besøk fra vesterled og det har jeg gledet meg til i lengre tid. Utrolig moro å møte likesinnede fra HFS. Sier ikke mer nå, men mer kommer ...
    Pga kraftig snøfall og krevende kjøreforhold, blir desverre besøket avlyst denne gang. Synd, men ingen grunn til å satse helse og bil på et besøk i periferien når værgudene ikke er på vår side. Og det var tkr som var ventet i heimen

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Pga kraftig snøfall og krevende kjøreforhold, blir desverre besøket avlyst denne gang. Synd, men ingen grunn til å satse helse og bil på et besøk i periferien når værgudene ikke er på vår side. Og det var tkr som var ventet i heimen
    Kjipt når vinteren kommer når vi trodde vi var godt ferdige med den.

T

TT.

Gjest
    Ja desverre og nå har det begynt å snø kraftig igjen. Tror det blir hjemmekontor i morgen

T

TT.

Gjest
    Se hva "katta" dro inn døra nå!:

Vis vedlegget 436747
    fikk prøvekjørt disse med tidsriktig forsterker i går, Technics SU8088 og Tidal over iPhone som kilde. Skal si det skranglet i kopper og kar på kjøkkenet ;) . Det viser seg desverre at ene diskanten er sprengt. Ny er funnet og bestilt fra Canada av eier, så disse er snart i "mint condition".

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    33.357
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Det var veldig synd, TT, og veldig skuffende. Men været var så jævlig rund Oslo i dag at jeg brukte nesten halvannen time fra Oslo til Drammen- alt sto i sju steiner. :(

Jeg sender deg adresse og tlf nummer til søsteren min på PM. Det er veldig snilt av deg å hente forsterkerne der. Så får jeg heller hente dem hos deg når de er ferdige....:)

mvh

T

TT.

Gjest
    Naturen kan vi desverre ikke rå over, men typisk at det skulle skje akkurat i dag. Henter sakene neste gang jeg er hos mor, hun bor ikke langt unna der du var.
    Du får gjøre turen ved neste anledning og du er hjertelig velkommen

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn