T
TT.
Gjest
får sitere eieren i ettermiddag: "disse tar jeg med meg i graven", så disse er iallefall ikke til salgsStilige saker! Jeg vil også ha sånne! FÅ DEM!!
får sitere eieren i ettermiddag: "disse tar jeg med meg i graven", så disse er iallefall ikke til salgsStilige saker! Jeg vil også ha sånne! FÅ DEM!!
Sekstenårsgrense, les artikkelen om Larsen. Kan jo ikke utsette åtteåringer for slikt. Tror nok heller den passer i en krypt på Vestlandet. Junior er jo 17 år.Du må jo ikke kaste legobussen.. pakk den heller inn og send den nordover.. har en 8åring her som ville blitt ekstatisk
Håper påsken har vært bra![]()
ja både han og broren Don har holdt på i en årrekke. Mye flott musikk fra den kanten, inkludert samarbeidet med Lee RIkke mange dagene siden jeg mr. Grusin live. 82 år og hadde ikke glemt gamle kunster. Ikke så på som før, men alderen gjør noe med oss naturlig nok.![]()
Pga kraftig snøfall og krevende kjøreforhold, blir desverre besøket avlyst denne gang. Synd, men ingen grunn til å satse helse og bil på et besøk i periferien når værgudene ikke er på vår side. Og det var tkr som var ventet i heimenI morgen kommer storfint besøk fra vesterled og det har jeg gledet meg til i lengre tid. Utrolig moro å møte likesinnede fra HFS. Sier ikke mer nå, men mer kommer ...
Kjipt når vinteren kommer når vi trodde vi var godt ferdige med den.Pga kraftig snøfall og krevende kjøreforhold, blir desverre besøket avlyst denne gang. Synd, men ingen grunn til å satse helse og bil på et besøk i periferien når værgudene ikke er på vår side. Og det var tkr som var ventet i heimenI morgen kommer storfint besøk fra vesterled og det har jeg gledet meg til i lengre tid. Utrolig moro å møte likesinnede fra HFS. Sier ikke mer nå, men mer kommer ...
fikk prøvekjørt disse med tidsriktig forsterker i går, Technics SU8088 og Tidal over iPhone som kilde. Skal si det skranglet i kopper og kar på kjøkkenet
Det var veldig synd, TT, og veldig skuffende. Men været var så jævlig rund Oslo i dag at jeg brukte nesten halvannen time fra Oslo til Drammen- alt sto i sju steiner.Pga kraftig snøfall og krevende kjøreforhold, blir desverre besøket avlyst denne gang. Synd, men ingen grunn til å satse helse og bil på et besøk i periferien når værgudene ikke er på vår side. Og det var tkr som var ventet i heimenI morgen kommer storfint besøk fra vesterled og det har jeg gledet meg til i lengre tid. Utrolig moro å møte likesinnede fra HFS. Sier ikke mer nå, men mer kommer ...