T
TT.
Gjest
Mye flott musikk er avspilt og nyt i kveld. En av de er Dave Valentin - Reunion
Trenger ikke 3 par da???Det er uansett prisen selger ønsker, om han får det, er en annen historie. Jeg har to strøkne par.![]()
Jo takkHei du. Hyggelig å se deg her igjen. Jeg har fire par Rauna da.![]()
Min bror gikk glipp at et sett svartmalte Ymer som gikk for 1800 i Haugesund i vinter. De så ganske bra ut på bildene, men jeg ville ha ført dem tilbake til original finish. Uansett, 1800 kroner. Han kom enten noen timer eller en dag for seint, for han hadde vært i kontakt noen dager tidligere uten å bestemme seg 100 prosent. Skrives av på tabbekvoten, få ut fingeren når annonser som det ligger ute. Jeg tok jo kontakt fra ferie i Spania da jeg kjøpte mine Monopulse. Så tipset helt ferskt her på sentralen og tok umiddelbart kontakt. Første som tok kontakt i ei lang rekke av henvendelser, men selger holdt sitt ord og holdt dem for meg til jeg vendte tilbake til kalde og fuktige Rogaland. Mange selgere er hederlige på den måten, så det er bare å få fingeren ut og betale forskudd hvis nødvendig når tilbudet er riktig.Trenger ikke 3 par da???Det er uansett prisen selger ønsker, om han får det, er en annen historie. Jeg har to strøkne par.![]()
O
Kikket litt på blocket.se og der er visst Rauna gull verdt. Helt originale med sprukken lakk!
Vis vedlegget 438125
Hvorfor sa du ikke i fra,så kunne jeg blitt medDet ble alikevel tur og retur til gismoland. Måtte dit og hente en liten motorsykkel som skal repareres, slik at barnebarnet mitt etterhvert skal ha noe å bryne seg på ;D
En riktig god helg til deg, TT, og Mickey, også.God langhelg til Underhuset fra TT. og Mickey
Ja blir litt deppa av dette kalde været,merker jeg irriterer med extra mye nå været er guffent.Ja det håper jeg virkelig O. Nå har vi lidd lenge nok og de lange underbuksene har grodd fast i skrittet.![]()
Jeg la om til sommerdekk og vasket tralla jeg ogDet ligger i tillegg en del bakenfor, men det skal jeg ikke belemre dere med. Værmeldingen ser derimot meget lovende ut. Passer jo bra da jeg vasket bilen i dag. Ha en flott kveld