Troverdige kabler til fornuftig pris

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Geir Kristiansen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2011
    Innlegg
    2.853
    Antall liker
    2.281
    Sted
    Tromsø
    Når det gjelder transparente (signaturløse) kabler, så er det ikke mulig å hverken måle eller høre forskjell uansett prisnivå.
    Alle slike kabler låter og måler kliss likt.
    må si meg enig med deg , jeg hadde ein kammerat som tok blind test på meg , så ikke får så lenge siden...vi hadde et sett kabler til 3000kr , et sett til 10000kr , et sett til 120000 kr og et sett med lampe ledninger...og han satt på lampe ledningene , og jeg trudde det var kablene til 10000 kr så va satt på , det var ein stor flause det...
    ....og med den i bagasjen så brukte du 6000,- på Nordostkabler. Nordost er ikke i nærheten av å representere det som jeg tenker var intensjonen med denne tråden.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    6kv sc ekkj på bassene, og skal rusle ned å høre hva som skjer når jeg huker opp 2.5kv sc (biltemas beste) på toppene.
    Koster jo nada å teste ut så... ;)

    Bruker til vanlig Klotz på toppene, koster vel rundt 22,-kr/m den.

    /jan
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Når det gjelder transparente (signaturløse) kabler, så er det ikke mulig å hverken måle eller høre forskjell uansett prisnivå.
    Alle slike kabler låter og måler kliss likt.
    må si meg enig med deg , jeg hadde ein kammerat som tok blind test på meg , så ikke får så lenge siden...vi hadde et sett kabler til 3000kr , et sett til 10000kr , et sett til 120000 kr og et sett med lampe ledninger...og han satt på lampe ledningene , og jeg trudde det var kablene til 10000 kr så va satt på , det var ein stor flause det...
    ....og med den i bagasjen så brukte du 6000,- på Nordostkabler. Nordost er ikke i nærheten av å representere det som jeg tenker var intensjonen med denne tråden.
    betalte ikke 6000 kr i nordost kabler jeg nå , fikk di før 2150 kr med frakt , og det synes jeg hvar ein grei pris på så gode kabler...
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    6kv sc ekkj på bassene, og skal rusle ned å høre hva som skjer når jeg huker opp 2.5kv sc (biltemas beste) på toppene.
    Koster jo nada å teste ut så... ;)

    Bruker til vanlig Klotz på toppene, koster vel rundt 22,-kr/m den.

    /jan
    Og jaggu funker det ikke au ;)
    Total pris på alle ht kablene (sc sådan) ligger på langt under tusingen.

    nb: sier ikke at det vil fungere for alle og i alle anlegg men koster nesten ingenting å prøve.

    /jan
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    da er nordost kablene hentet ut og koblet på front høytalerene , dette likte vi bassen måtte jeg skru ned med -3db etter jeg byttet til di...
    IMAG0100.jpg
    IMAG0101.jpg
    :) 2150 kr inkludert frakt , kan ikke klage på det med 8 meter med nordost flatline gold kabel
     
    Sist redigert:
    L

    larkus

    Gjest
    da er nordost kablene hentet ut og koblet på front høytalerene , dette likte vi bassen måtte jeg skru ned med -3db etter jeg byttet til di...:)
    Rens pluggene/spadene på gamlekabelen med CRC Contact Cleaner eller lignende og prøv den på nytt. Då tenker jeg du får deg en overraskelse:cool:

    Bi-ampet du tidligere forresten? Hvis ikke skyldes lydforandringen mest sannsynlig overgangen til bi-amping.

    mvh
    larkus
     
    Sist redigert:
    T

    tce-teams

    Gjest
    da er nordost kablene hentet ut og koblet på front høytalerene , dette likte vi bassen måtte jeg skru ned med -3db etter jeg byttet til di...:)
    Rens pluggene/spadene på gamlekabelen med CRC Contact Cleaner eller lignende og prøv den på nytt. Då tenker jeg du får deg en overraskelse:cool:

    Bi-ampet du tidligere forresten? Hvis ikke skyldes lydforandringen mest sannsynlig overgangen til bi-amping.

    mvh
    larkus
    ja jeg har bi ampet med di nye kablene fra nordost , og renset etter di gamle kablene både bak høytalerene utakene , og bak sony utakene , lyden ble sinnsykt bra + jeg kjørte ny mikrofon oppsett med xtz room anlyzer II pro...så jeg har gjort alt det rette , jeg har nylig startet meg opp et lite firma innenfor hjemmekino/hifi og pc hjelp :) pågrunn av at jeg måtte skru ned bassen med -3db er for di nordost kablene , er bedre enn di jeg hadde fra fnky...så er happy her nå...
     
    L

    larkus

    Gjest
    Jeg har sett på bildene av oppsettet ditt i anleggstråden din. Jeg ser ikke mer enn en forsterker, så når du skriver bi-amping i et par av innleggene dine så tror jeg du mener bi-wiring.

    mvh
    larkus
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Jeg har sett på bildene av oppsettet ditt i anleggstråden din. Jeg ser ikke mer enn en forsterker, så når du skriver bi-amping i et par av innleggene dine så tror jeg du mener bi-wiring.

    mvh
    larkus
    bi wiring , bi amping , bi forsterkning... egentlig så er det bi forsterkning , før detter er ein 7.2 reciver og jeg bruker 5.2 , så da har jeg brukt eine kanalene for og kjøre på diskantene...
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.985
    Antall liker
    39.109
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Jeg har sett på bildene av oppsettet ditt i anleggstråden din. Jeg ser ikke mer enn en forsterker, så når du skriver bi-amping i et par av innleggene dine så tror jeg du mener bi-wiring.

    mvh
    larkus
    bi wiring , bi amping , bi forsterkning... egentlig så er det bi forsterkning , før detter er ein 7.2 reciver og jeg bruker 5.2 , så da har jeg brukt eine kanalene for og kjøre på diskantene...
    Dette høres veldig galt ut i mitt hode,blir helt feil å bi ampe på denne måten? :rolleyes:

    mvh
     
    L

    larkus

    Gjest
    bi wiring , bi amping , bi forsterkning... egentlig så er det bi forsterkning , før detter er ein 7.2 reciver og jeg bruker 5.2 , så da har jeg brukt eine kanalene for og kjøre på diskantene...
    Du skriver at du måtte justere ned bassnivået med 3dB. Hvis du har målt en endring i bassresponsen på så mye som 3 dB ved hjelp av XTZ roomanalyzer så skyldes det garantert ikke kablene. Jeg tror heller at det skyldes et eller annet p.g.a. den mildt sagt spesielle måten å bi-ampe på. Eller rett og slett feil på en av kablene.

    mvh
    larkus
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    jeg har sjekket over alle kablene , alt er riktig innstalert , det er på front høytalerene jeg måtte skru ned på bassen , ikke på subwoofrene...det ble utrolig mye meir bass med med di nye kablene i front høytalrene...
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    jeg har sjekket over alle kablene , alt er riktig innstalert , det er på front høytalerene jeg måtte skru ned på bassen , ikke på subwoofrene...det ble utrolig mye meir bass med med di nye kablene i front høytalrene...
    her står det litt speks om sonyen

    Utgangseffekt (8Ω, 1 kHz, THD 1 %)
    105 W + 105 W
    Antall forsterkerkanaler
    7-kanals
    Biforsterker
    JA
    Høyttalerimpedansbryter (4 ohm / 8 ohm)
    NEI (bare 8 Ohm)
    DSP
    Falcon2.0
    Sub Woofer X`Over
    17-punkters (40–200 Hz)
    Analog direkte
    JA
    Høyttalervelger
    A / B / A + B
    Høyttalerterminal
    Skrue
    Digital Legato Linear
    JA
    Avansert automatisk volum
    JA
    Nattmodus
    NEI
    Lydoptimalisering
    JA
     

    Kule-Trygve

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2008
    Innlegg
    2.596
    Antall liker
    289
    Flere her som har opplevd voldsomt mye mer bassenergi ved kabeloppgradering. Vet ikke hva det skyldes, men mulig dårligere kabler ikke greier å overføre alle disse bassimpulsene og at bassfrekvensene her heller blir til varme i kablene eller noe..
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Flere her som har opplevd voldsomt mye mer bassenergi ved kabeloppgradering. Vet ikke hva det skyldes, men mulig dårligere kabler ikke greier å overføre alle disse bassimpulsene og at bassfrekvensene her heller blir til varme i kablene eller noe..
    det samme opplevde jeg i dag , etter jeg skiftet til nordost , må være noe i den duren som du sier , at dårligere kabler greier ikke og overføre alt
     
    L

    larkus

    Gjest
    Fant dette på nettet:

    "Sony STR-DH820: Performance

    The Sony STR-DH820 has the same amplification power as the STR-DH520, with a rating of 100W per channel (though this is only when powering two channels — all seven channels used simultaneously would not be fed 100W each). In practice we found the power of the STR-DH820 to be more than adequate, with five reasonably cheap Onkyo home theatre speakers only requiring around half volume to fill a medium-sized room with sound. Even watching a blockbuster movie shouldn't push the STR-DH820 to its limits."


    Kan det ha noe med det å gjøre?

    Eller så ha jeg litt vanskelig for å forstå hvordan du får samme signal på de to surroundkanalene du bruker til diskanten som på frontkanalene, når du lytter til musikk og kjører med forsterkeren i tokanal-modus.

    Prøv å sette kablene som går til diskanten over på på bassterminalene og omvendt, og hør om det skjer noe.

    mvh
    larkus
     
    Sist redigert:
    T

    tce-teams

    Gjest
    Fant dette på nettet:

    "Sony STR-DH820: Performance

    The Sony STR-DH820 has the same amplification power as the STR-DH520, with a rating of 100W per channel (though this is only when powering two channels — all seven channels used simultaneously would not be fed 100W each). In practice we found the power of the STR-DH820 to be more than adequate, with five reasonably cheap Onkyo home theatre speakers only requiring around half volume to fill a medium-sized room with sound. Even watching a blockbuster movie shouldn't push the STR-DH820 to its limits."


    Kan det ha noe med det å gjøre?

    Eller så ha jeg litt vanskelig for å forstå hvordan du får samme signal på de to surroundkanalene du bruker til diskanten som på frontkanalene, når du lytter til musikk og kjører med forsterkeren i tokanal-modus.

    mvh
    larkus
    gå inn på sony.no og lese om sonyen , nå gidder jeg ikke og forklare dette meire , som sagt er det bi forsterkning på denne reciveren , jeg kjører front left og right på bassen , så har jeg på sb assign på bi-amp på diskantene...les manualen på den , så forstår du hva jeg meiner...

    IMAG0103.jpg
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    sony str-dh820 har ikke lite med krefter vist det er det du skulle fram til , jeg har også spilt uten og biforsterke og drevet høytalerene uten problemer , også har jeg hadt yamaha rx-v 767 med rotel rb-1562 effektforsterker , men det ble bare ræva på klipsch , samme med onkyo 609 og med rotel rb-1562 vart bare dårlig...men med sonyen aleine så har det løftet klipsch høytalerene mine til heilt andre høyder , enn med yamaha og onkyo...pågrunn av at jeg har bi-forsterket/bi ampet er for og få bedre kontroll over frontene mine , det er ikke derfor jeg trenger meire kraft , før det har den nok av...les litt om den på what hifi hva di skriver om sonyen...
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    ja sonyen er litt spesiell , men er utrolig gode forsterkere når det kommer til klipsch , elsker rett og slett klipsch og sony...når jeg har fått bygget meg hjemmekino nå så skal jeg kjøpe meg større klipsch høytalere , hvet ikke hvilket merke enda , men heller litt mott palladium og lascala også skal jeg kjøpe meg største sony serien altså denne
    sony str-da 5700 es.jpeg
    sony str-da 5700es beist te reciver uten like , har hørt denne med klipsch palladium hos ein kammerat , og jeg fikk rett og slett frysninger...
     

    el_mariachi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    5.636
    Antall liker
    394
    Fant dette på nettet:




    "Sony STR-DH820: Performance

    The Sony STR-DH820 has the same amplification power as the STR-DH520, with a rating of 100W per channel (though this is only when powering two channels — all seven channels used simultaneously would not be fed 100W each). In practice we found the power of the STR-DH820 to be more than adequate, with five reasonably cheap Onkyo home theatre speakers only requiring around half volume to fill a medium-sized room with sound. Even watching a blockbuster movie shouldn't push the STR-DH820 to its limits."


    Kan det ha noe med det å gjøre?

    Eller så ha jeg litt vanskelig for å forstå hvordan du får samme signal på de to surroundkanalene du bruker til diskanten som på frontkanalene, når du lytter til musikk og kjører med forsterkeren i tokanal-modus.

    mvh
    larkus
    gå inn på sony.no og lese om sonyen , nå gidder jeg ikke og forklare dette meire , som sagt er det bi forsterkning på denne reciveren , jeg kjører front left og right på bassen , så har jeg på sb assign på bi-amp på diskantene...les manualen på den , så forstår du hva jeg meiner...

    Vis vedlegget 146339
    Det blir uansett Bi-wring.

    Biamping foregår slik:



    Eller slik:

    bi-amping.jpg
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    bi-forsterkning/bi wiring her legger ved specs som står på sony sin side...
    1237483318992.gif



    Tekniske spesifikasjonerSTR-DH820

    Vær oppmerksom på at vårt tilbehør er modellspesifikt, og at spesifikasjoner kan variere fra land til land.
    Skjul alle
    Forsterker


    Utgangseffekt (8Ω, 1 kHz, THD 1 %)
    105 W + 105 W
    Antall forsterkerkanaler
    7-kanals
    Biforsterker
    JA og her står det biforsterker
    Høyttalerimpedansbryter (4 ohm / 8 ohm)
    NEI (bare 8 Ohm)
     DSP
    Falcon2.0
    Sub Woofer X`Over
    17-punkters (40–200 Hz)
    Analog direkte
    JA
    Høyttalervelger
    A / B / A + B
    Høyttalerterminal
    Skrue
     Digital Legato Linear
    JA
    Avansert automatisk volum
    JA
    Nattmodus
    NEI
    Lydoptimalisering
    JA


    Innganger/utganger


    HDMI-inngang/-utgang
    4/1
    Tilordning av digital inngang
    JA
    Komponentvideoinngang
    2
    A/V-inngang: Inkludert front-AV
    4
    Komponentvideoutgang (inkl. skjermutgang)
    1
    A/V-utgang (inkl. skjermutgang)
    1
    Valg Inn/ut/TV (CEC): inkl. frontinngang og TV (CEC)
    2/0/JA
    Koaksial
    1
    Analog lydinngang (Inkl. TV CEC)/TV(CEC)
    3/JA
    USB
    1 (front:iPhone/WM)
     DMPORT
    NEI
    Hodetelefonutgang
    JA (forgylt)
    Analog lydutgang
    1
    Pre-out
    SW x2


    Dekodingsformat


    LPCM (2-kanals / 5.1-kanals / 7.2-kanals) via HDMI®
    JA (JA/JA/JA)
    96 kB / 24 bit PCM
    JA
     Dolby® Digital
    JA
     Dolby® Digital EX
    JA
     Dolby Digital+
    JA
     Dolby® Dual Mono
    JA
     Dolby® Prologic
    JA
     Dolby® Prologic II
    JA
     Dolby Prologic Iix / Iiz
    JA/JA
     DTS HD MA / DTS HD HR
    JA/JA
     Dolby TruHD
    JA
     DTS / DTS-ES (Matrix6.1 / Discrete6.1)
    JA/JA
     DTS 96/24 / DTS NEO:6
    JA/JA


    Tuner


    RDS
    JA
    Forhåndsinnstilt kanal (FM/AM)
    TTL60 (30/30)
    Stasjonsnavn
    JA
    Automatisk kanalsøk
    JA
     Direkte stasjonsinnstilling
    JA (RM)


    Videofunksjoner


    1080p
    JA
    1080p/24p
    JA
    Fyldig farge
    JA
    x.v.Color (xvYCC)
    JA
    AV-SYNKRONISERING (variabel/fast)
    JA (variabel)
    Samplingsfrekvens (96 kHz, 48 kHz)
    192 kHz
    Oppskalering (HDMI®)
    JA (1080p)
    Videokonvertering, opp (S/komponent/HDMI™)
    JA/JA
    Valg av kinomodus
    JA
    HDMI-gjennomstrømning
    JA
    3D via HDMI
    JA
    Lydgjengivelseskanal
    JA
    Lyd-Widget
    JA
    AV-SYNKRONISERING
    JA (variabel)
    Automodus for A/V-synkronisering
    JA
    Tid for A/V-synkronisering (msek)
    300 ms


    DCAC (Digital Cinema Auto Calibration)


     DCAC (DSP UCOM)
    Bronse
    Bånd
    6
    Mik. (STEREO/MONO)
    MONO


    Generelt


    Strømkrav
    230 V 50/60 Hz
    iPod-søking med System (via USB)
    VIDEO/MUSIKK
    Fjernkontroll
    RM-AAU107
    Innsovningstimer
    JA
    grafisk brukergrensesnitt
    JA (enkel)
    GUI-språk
    Norsk
    Pinnekontakt
    Nikkel
    Automatisk standby
    JA
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Fant dette på nettet:




    "Sony STR-DH820: Performance

    The Sony STR-DH820 has the same amplification power as the STR-DH520, with a rating of 100W per channel (though this is only when powering two channels — all seven channels used simultaneously would not be fed 100W each). In practice we found the power of the STR-DH820 to be more than adequate, with five reasonably cheap Onkyo home theatre speakers only requiring around half volume to fill a medium-sized room with sound. Even watching a blockbuster movie shouldn't push the STR-DH820 to its limits."


    Kan det ha noe med det å gjøre?

    Eller så ha jeg litt vanskelig for å forstå hvordan du får samme signal på de to surroundkanalene du bruker til diskanten som på frontkanalene, når du lytter til musikk og kjører med forsterkeren i tokanal-modus.

    mvh
    larkus
    gå inn på sony.no og lese om sonyen , nå gidder jeg ikke og forklare dette meire , som sagt er det bi forsterkning på denne reciveren , jeg kjører front left og right på bassen , så har jeg på sb assign på bi-amp på diskantene...les manualen på den , så forstår du hva jeg meiner...

    Vis vedlegget 146339
    Det blir uansett Bi-wring.

    Biamping foregår slik:



    Eller slik:

    Vis vedlegget 146350
    jeg forstår dette :)
     

    Class

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2009
    Innlegg
    2.763
    Antall liker
    496
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    7
    Nå er vel dette rimelig OT allerede.
    Receiveren min har også mulighet for å bi ampe på denne måten men om det var noen forskjell var det ikke til det bedre hos meg.
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Nå er vel dette rimelig OT allerede.
    Receiveren min har også mulighet for å bi ampe på denne måten men om det var noen forskjell var det ikke til det bedre hos meg.
    ble utrolig mye meir forskjell hos meg , men nå har jeg biforsterket...står lenger opp på siden her og...jeg bruker di kanalane som er til overs , som skal brukes til side høytalerene , di bruker jeg på diskantene på mine front høytalere , også bruker jeg front right/left på bassene på front høytalerene mine...
     

    Class

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2009
    Innlegg
    2.763
    Antall liker
    496
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    7
    Eh ja, er "biforsterket" noe annet enn biamping?
    Etter det du skriver er det akkurat det samme som jeg forsøkte.
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Eh ja, er "biforsterket" noe annet enn biamping?
    Etter det du skriver er det akkurat det samme som jeg forsøkte.
    Bi-forsterkning gir best ytelse når det benyttes dedikerte forsterkere for lavtone- og mellom-til-høytonefrekvensene.¨Bi-amping er lov å bruke en enkelt høyttaler system, som er en kanal av en høyttaler par, med en kanal håndtering bare lavfrekvent informasjon og andre kanalen håndtering høyfrekvent lyd informasjon. så forskjell er det
     

    Class

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2009
    Innlegg
    2.763
    Antall liker
    496
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    7
    Ah, det var godt med en tydelig oppklaring av begrepene her. Enda en ting jeg ikke har forstått de ~25 årene jeg har holdt på med hifi.
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Eh ja, er "biforsterket" noe annet enn biamping?
    Etter det du skriver er det akkurat det samme som jeg forsøkte.
    det jeg skrev lenger opp nå at det er forskjell på , biamping og bifosterkning fant jeg på nettet...men nå driver jeg på med hifi fra før av , og biamping og biforsterkning er det samme...men bi wiring er noe anet
     
    Sist redigert:
    T

    tce-teams

    Gjest
    Ah, det var godt med en tydelig oppklaring av begrepene her. Enda en ting jeg ikke har forstått de ~25 årene jeg har holdt på med hifi.
    jeg er enig med deg jeg , biforsterkning og biamping er det samme...
     
    L

    larkus

    Gjest
    Eh ja, er "biforsterket" noe annet enn biamping?
    Etter det du skriver er det akkurat det samme som jeg forsøkte.
    Bi-forsterkning gir best ytelse når det benyttes dedikerte forsterkere for lavtone- og mellom-til-høytonefrekvensene.¨Bi-amping er lov å bruke en enkelt høyttaler system, som er en kanal av en høyttaler par, med en kanal håndtering bare lavfrekvent informasjon og andre kanalen håndtering høyfrekvent lyd informasjon. så forskjell er det
    ?!
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Eh ja, er "biforsterket" noe annet enn biamping?
    Etter det du skriver er det akkurat det samme som jeg forsøkte.
    Bi-forsterkning gir best ytelse når det benyttes dedikerte forsterkere for lavtone- og mellom-til-høytonefrekvensene.¨Bi-amping er lov å bruke en enkelt høyttaler system, som er en kanal av en høyttaler par, med en kanal håndtering bare lavfrekvent informasjon og andre kanalen håndtering høyfrekvent lyd informasjon. så forskjell er det
    ?!
    det var noe jeg fant på nettet det der...
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.269
    Sted
    Oslo
    Bi-amping, krever TO forsterkere pr. kanal. I mitt tilfelle TO monobloker. Blir svært kostbart. Kabling x 2 er seff. påkrevet. Ennu dyrere...

    mvh
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    3.286
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Valgte denne gangen og følge rådet til produsenten av mono blokkene mine:

    Sakset fra brukermanualen:

    We recommend using good quality cable such as our own, or similar types made by other quality hi-fi companies. Very expensive cable claiming to use special materials and technologies are not recommended, as they often do not represent value for money. Try to keep cable runs to either speaker ofequal length. Your Rega dealer will be able to make up specificlengths of cable for you with plugs already fitted.
    Til min Rega P9 platespiller har de lagt ved (profesjonelle) Klotz kabler som er forholdsvis rimelige.
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    nederste rekke på reciveren bruker jeg på front høytalerene mine , altså bi-ampet frontene på reciveren min...
    sony str-dh820.jpg
    legger ved bilde her på hvordan jeg har biampet det på min reciver
    images bi amping.jpg
     
    Sist redigert:

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.269
    Sted
    Oslo
    Tror du mener noe annet m. bi-amping enn hva jeg gjør. I all vennskapelighet.

    mvh
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.985
    Antall liker
    39.109
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Har ikke denne tråden sklidd helt ut? hva har en Sony reciver med fornuftige kabler å gjøre :confused:

    mvh
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn