Troverdige kabler til fornuftig pris

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • T

    tce-teams

    Gjest
    Tror du mener noe annet m. bi-amping enn hva jeg gjør. I all vennskapelighet.

    mvh
    jeg har nå forklart meg på beste måte nå da , hvorfor skal jeg lyge at det er biamping på reciveren min...men nå orker jeg ikke å diskutere denne saken meire...over til tråden hva det , egentlig dreier seg om Troverdige kabler til fornuftig pris...
     
    Sist redigert:

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.269
    Sted
    Oslo
    Eksempel på "bi amping"

    untitled.png
    KEF MUON, m. Mc Intosh.

    i all vennskapelighet.
     
    Sist redigert:

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.643
    Antall liker
    3.270
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Nå det ikke noe i veien for å bi-ampe ved å bruker flere av kanalene i en receiver - de fleste receiverene har vel etterhvert den muligheten. Effekten er dog antakelig noe redusert ( ift 2 stereoforsterkere eller 4 monoblokker) da det stort sett er en trafo som leverer strøm til alle kanalene i en receiver.
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.394
    Antall liker
    725
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Men er det greit att vi nå fortsetter diskusjonen som tråden dreier seg om,nemmelig kabler til en fornuftig pris??
     

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    Joda, det kan vel være på tide med en liten påminnelse om dette? ;)

    Men samtidig: Noen med interesse for ortografi her?
    Min gamle skolelærer hadde garantert brukt opp et par rødblyanter i denne tråden!
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.269
    Sted
    Oslo
    Joda, det kan vel være på tide med en liten påminnelse om dette? ;)

    Men samtidig: Noen med interesse for ortografi her?
    Min gamle skolelærer hadde garantert brukt opp et par rødblyanter i denne tråden!
    Håper ikke det gjelder meg:mad:.

    mvh
     

    Roberth

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2010
    Innlegg
    2.485
    Antall liker
    276
    Torget vurderinger
    19
    Finnes det nettkabler fra selskaper med ærlige priser som har meget god skjerming og rhodium kontakter osv?
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    heilt enig nå synes jeg denne tråden begynner og skli ut , er ferdig med denne bi-amping tingen , her snakkes det om kabler innpå ikke bi-amping
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Effektforsterker
    Forsterkeren er oppgitt for stereoavspilling til å yte 2 x 100 Watt med målemetoden DIN, 1 KHz, 8 ohm, THD 1,0% og for flerkanalslyd opptill 7 x 100 Watt ved målemetoden DIN, 1 KHz, 8 ohm, THD 1,0%. For oppsett hvor man ikke har behov for innebygd effektforsterker for de bakre surroundkanaler kan effektforsterkerene i STR-DH820 konfigureres slik at fronthøyttalerne blir Bi-Ampet med to forsterkere hver (seperat forsterker for bass og diskant/mellomtone). nå til di som lurer på denne reciveren min , og bi ampingen så les dette og bli ferdig...nå over til tråden ellers gidder jeg ikke og være innpå her lenger , åpner jeg egen tråd for kabler , der folk kan snakke om kabler og ikke denne jævlige bi-ampingen
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn