Dagen har gått ganske fint, utan uventa avbrot av utriveleg karakter.
For ikkje å snakke om Jarlsberg...
Her også, slik har det vært siden starten i august. Svært godt å ha arbeidssomme, høflige og flott ungdom å ha ansvar forDagen har gått ganske fint, utan uventa avbrot av utriveleg karakter.
Jeg lurer på hva dere gir dem, Stesolid?Svært godt å ha arbeidssomme, høflige og flott ungdom å ha ansvar for![]()
Eneste de får gratis av meg er julingJeg lurer på hva dere gir dem, Stesolid?
Uff, ja! Og ikke skal jeg ha kake heller, bare øl kjøpt på polet og noe finere malt. Det er et slit, men ned skal det.Parelius har du bursdag??
Uff, ja! Og ikke skal jeg ha kake heller, bare øl kjøpt på polet og noe finere malt. Det er et slit, men ned skal det.
Gratulerer Herr Amanuensis. Kanskje en vakker studine med ferskenhud og fast barm har med en overraskelse til sin favoritt dosent i dag?Uff, ja! Og ikke skal jeg ha kake heller, bare øl kjøpt på polet og noe finere malt. Det er et slit, men ned skal det.
Takker 6bm8 og Affa.Gratulerer Herr Amanuensis. Kanskje en vakker studine med ferskenhud og fast barm har med en overraskelse til sin favoritt dosent i dag?
Ha en kjempefin dag Parelius... Gratulerer.....Uff, ja! Og ikke skal jeg ha kake heller, bare øl kjøpt på polet og noe finere malt. Det er et slit, men ned skal det.
Gratulerer med dagen uansett.Ferskenhud og fast barm, jeg synes å erindre noe slkt,
Ha en hyggelig merkedag.Ferskenhud og fast barm, jeg synes å erindre noe slkt, men tanken unnslipper meg liksom.
Spiralis; like your style, og selv er jeg en faen etter kakepynt! Ah, livet er godt, men det varer så langt.Edit: måtte bare ut på kjøkkenet å bake kake i anledning dagen. ;D ;D ;D
Har du lukket ditt øye.... Hva vi evner her utenfor fjøsdistriktet, og dagen er ennå for kort!To som var oppe før meg, ser eg. Så skal vi sjå kor lenge dei orkar å halde på til kvelden...
Damene har kjøpt blå mokka.Å sove rundt er like tøft som å rangle rundt.
Bare en annen måte å skrive at det pissregner i byen, med stratus helt ned på hustakene.Hei Tiger ( Oddgeir ),
Poetisk sånn tidlig på morran ? ;D
Huff, blir det en helg uten flyging da ?Bare en annen måte å skrive at det pissregner i byen, med stratus helt ned på hustakene.
Huff, blir det en helg uten flyging da ?:'(
Her har tåken lettet solen skinner, det er MINUS 13 og snøen ligger ca 12 cm dyp !!![]()
:-[ :'( :'( Æ FRYS !!!
Når man jobber ute er faktisk sne å foretrekke. Mye bedre enn å gå rundt å være søkkvåt.Jammen er jeg glad jeg bor i sør..... foretrekker 10+ og regn....