Diverse Tråden for morgenfugler.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Viking

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    435
    Torget vurderinger
    4
    Dagen har gått ganske fint, utan uventa avbrot av utriveleg karakter.
    Her også, slik har det vært siden starten i august. Svært godt å ha arbeidssomme, høflige og flott ungdom å ha ansvar for :)

P

Parelius

Gjest
    God morgen!

Ser Boffen var ute før meg, men det er fordi han ikke har lagt seg ennå (velger jeg å tro).

Det er en stor dag i dag, henimot viktig, om enn ikke avgjørende, og slik sett ingen nasjonaldag, men likvel en merkedag, en årsdag ....

P

Parelius

Gjest
    Parelius har du bursdag??
    Uff, ja! Og ikke skal jeg ha kake heller, bare øl kjøpt på polet og noe finere malt. Det er et slit, men ned skal det.

A

Affa

Gjest
    Står skolelæreren så tidlig opp? Ringer ikke klokken inn 0830? Skolelæreren må huske at han også har tid etter at det ringer ut for siste gang 1330.

A

Affa

Gjest
    Uff, ja! Og ikke skal jeg ha kake heller, bare øl kjøpt på polet og noe finere malt. Det er et slit, men ned skal det.
    Gratulerer Herr Amanuensis. Kanskje en vakker studine med ferskenhud og fast barm har med en overraskelse til sin favoritt dosent i dag?

P

Parelius

Gjest
    Gratulerer Herr Amanuensis. Kanskje en vakker studine med ferskenhud og fast barm har med en overraskelse til sin favoritt dosent i dag?
    Takker 6bm8 og Affa.

Ferskenhud og fast barm, jeg synes å erindre noe slkt, men tanken unnslipper meg liksom. Det er (u)heldigvis studiuke for de attråverdige, så ... Jeg får heller kose meg med deilighetene fra polet i mitt studerkammer i dag.

B

bamsemann

Gjest
    Ha en kjempefin dag Parelius... Gratulerer.....

bamsemann.. :)

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    GRATULERER MED DAGEN PARELIUS!

Jeg er ingen studine med ferskenhud og fast barm, men håper du tar til takke likevel: :-* :-* :-*

Ha en ytterst fin dag, og drikk nå ikke for mye, greit med litt tåkeprat, men det er jo alltid kjekt om noen forstår hva du sier... ;)

K

kbwh

Gjest
    Gratulerer med dagen Parelius!
    På vestsiden av Mjøsa har vi i dag vær passende en Malt av det kraftigere slaget; noe fra Hebridene skal jeg glede meg til.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.484
    Ferskenhud og fast barm, jeg synes å erindre noe slkt, men tanken unnslipper meg liksom.
    Ha en hyggelig merkedag.
    Så du husker du løp etter kvinner, men ikke hvorfor ? Ja, ja... ;D

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.591
    Torget vurderinger
    0
    Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg skal vi gratulere !!!!

Gratulerer med dagen Parelius ! :D :D :D

Edit: måtte bare ut på kjøkkenet å bake kake i anledning dagen. ;D ;D ;D

P

Parelius

Gjest
    Da mangler jeg intet, og savner det meste!

Den nøgne Ø ligger på ganen, svineknoken - marinert det siste døgn i bayer og Caol Ila, samt noe hvitløk og annet stæsj som lå framme - har forlatt sin plass i kjelen (dampkokt i sin marinade), og skal få sin sprø svor under grillelementet. Jeg har slått på stortrommen, og bevilget noe ertestuing ved siden (sammen med mandelpotetene som er kokt i smør sammen med utvalgte krydderier). Siden jeg anser grønnsaker som spise skapt for kveg, blir det ingen gulrotkake.

Nå sitter jeg mest og samtaler med meg selv om rettferdighetproblematikk. Det står altså tre malt på bordet, og de skal alle ha sin oppmerksomhet, og ingen skal føle seg tilsidesatt. Det er Caol Ila (18), Lagavulin (Double Matured) og Laphroaig (Quarter Cask). Jeg har bestemt meg for å la meg behage i tre omganger (ganger tre), og se på omgangene som likestilte. Så for hver omgang (med sine tildelte rekkefølger ut fra grunnleggende rettferdighetsprinsipper), så tilbakestiller jeg Guds klokke.

Ellers sitter jeg og lar meg behage av luftens vibrasjoner, mens jeg resiterer i mitt indre Dylans kanskje største poetiske ytelse: All the tired (tied?) horses in the sun / How'm I supposed to get any ridin' done? Hmm.

Da savner jeg intet, og mangler det meste.

Gudruuuuuuuuuunnnd

Takk til dere alle for hjertelige gratulasjoner, og spesielt til det tyske folk, representert ved D&W Repair.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.241
    Torget vurderinger
    2
    Da får jeg si gratulerer med dagen. Fortsettelsen virker som den blir givende.

P

Parelius

Gjest
    Edit: måtte bare ut på kjøkkenet å bake kake i anledning dagen. ;D ;D ;D
    Spiralis; like your style, og selv er jeg en faen etter kakepynt! Ah, livet er godt, men det varer så langt.

S

slowmotion

Gjest
    I uka står jeg opp kl 0500, men jeg kan ikke med hånden på hjertet påstå at jeg liker det noe særlig.... ;D
    Men resultater er at jeg gjerne står opp forholdsvis tidlig på lørdag/søndag også...... og resultatet er jo at man får mye mer ut av dagen.

Ingenting er bedre enn en lang lørdag........

;)

P

Parelius

Gjest
    To som var oppe før meg, ser eg. Så skal vi sjå kor lenge dei orkar å halde på til kvelden...
    Har du lukket ditt øye.... Hva vi evner her utenfor fjøsdistriktet, og dagen er ennå for kort!

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Å sove rundt er like tøft som å rangle rundt.
    Damene har kjøpt blå mokka.

Gud det dufter deilig. Helt stille, bare en svak summing av aircondition-anlegget.
    Langt under meg tusler en taxi avgårde, mens lysene speiler seg i våte hovedstadsgater.
    Ahh, det er fredag i Oslo.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.591
    Torget vurderinger
    0
    Hei Tiger ( Oddgeir ),

Poetisk sånn tidlig på morran ? ;D

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Hei Tiger ( Oddgeir ),

Poetisk sånn tidlig på morran ?  ;D
    Bare en annen måte å skrive at det pissregner i byen, med stratus helt ned på hustakene.

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.591
    Torget vurderinger
    0
    Bare en annen måte å skrive at det pissregner i byen, med stratus helt ned på hustakene.
    Huff, blir det en helg uten flyging da ?  :p :'(

Her har tåken lettet solen skinner, det er MINUS 13 og snøen ligger ca 12 cm dyp !! :p :p :-[ :'( :'( Æ FRYS !!!

larsfs123@mail.com

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.07.2003
    Antall liker
    1
    Mornings!

Då var det morning og på tide å komme seg på jobb!
    Ser ut til at det er overskya ute i bergen idag, det betyr at eg kjem tørrskodd fram :)
    Skal bli godt med kaffi....

S

slowmotion

Gjest
    Huff, blir det en helg uten flyging da ?  :p :'(

Her har tåken lettet solen skinner, det er MINUS 13 og snøen ligger ca 12 cm dyp !!  :p :p :-[ :'( :'(  Æ FRYS !!!

Nordover....?

Jammen er jeg glad jeg bor i sør..... foretrekker 10+ og regn....

God morgen fokens!

;)

jowil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2006
    Antall liker
    9
    God ettermiddag!

Sneen ligger tjukt ute idag, kaffekopp nr. fire er halvveis konsumert og Jimi vrir seg på stereoen. Livet er bedre i dag enn i går morges...

jowil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2006
    Antall liker
    9
    Jammen er jeg glad jeg bor i sør..... foretrekker 10+ og regn....
    Når man jobber ute er faktisk sne å foretrekke. Mye bedre enn å gå rundt å være søkkvåt.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn