|
Vannfallet ser mye finere ut med grov skala, skal ikke henge oss opp i detaljeneHolder med vannfall til 40 db da![]()
Det høres ut som en uforglemmelig opplevelse, skulle gjerne vært der. Kan godt tenkes at det far faren til min hoffleverandør som mikset lydenFor over 30 år siden var vi en gjeng fra Holmestrand som var på utdrikningslag i tigerstaden. Alle skulle jo da inn på det kjente stedet som hadde toppløs servering og et show i ny og ned.
Husker god jeg og et par andre havnet oppe andre etasje i stede, der det var Jazz for alle penga. Mener bestem det var Totti Bergh og Laila Dalseth. Husker også at jeg var helt bergtatt. Folket rund oss, som selvfølgelig var mye mer inne i denne jazzen, snakket hele tiden om den store spillegleden Bandet utviste den kvelden - Magisk var det faktisk![]()
TakkSyntes du er flink jeg. Flott at du holder diy-sidene gående nå i sommervarmen
![]()
Kanskje det blir penere kasser på kontorhøyttalerne etter hvert, prøver å lære meg grunnleggende bruk av Inventor.
Det er litt som gjenstår, men frontbaffelen begynner å ta form
Vis vedlegget 1133803
Det er en fordel å jobbe på UiO, utdanning og forskningsinstutisjoner kan få gratis lisenser for ett år av gangen. Jeg måtte faktisk dokumentere at jeg jobber der. Det er et rimelig komplekst program som jeg bare har skrapt på overflaten av. Greit å kunne lage nesten ferdig tegninger før jeg ber verkstedet om hjelpHvem er det som holder deg med Inventor, det koster jo en arm og en legg og så mye 3d-printing blir det vel ikke?