The Wall

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • TrompeteN

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    27.07.2013
    Innlegg
    2.230
    Antall liker
    4.321
    Torget vurderinger
    0
    Spesielt nå etter pandemien føler jeg meg ganske priviligert som blir invitert til ekte herreselskap en strålende mai dag.

    Hr og Fru Final hadde disket på ekte Final vis. Det betyr blant annet gjennomtenkte drikkevarer og mat servert med sølvbestikk. Herlig var det og smakte det.

    IMG_0606.jpg
    IMG_0605.jpg


    Selskapet hadde høy klasse med karer med bred hifi-erfaring og musikkkunnskap. @nlykke og @Grumpy var nye bekjentskaper for meg og bekreftet nok en gang at det finnes mange kjernekarer som driver med denne hobbyen. Disse karene trigget nysjerrigheten og håper vi ses igjen. @HCS har gjennomgått litt av en prosess siden sist jeg så han og det var godt å se at det skal mer enn kreftdjevelskap til for å svekke hifientusiasmen til Biris store sønn.

    Anlegget til Final kom litt i andre eller tredje rekke denne dagen (noe bildene mine kanskje bærer preg av) Det finnes jo viktigere ting her i livet enn utsøkt hifi, men Final hadde spent på old-school komponenter med gammel pre og dac fra Dynamic P og spilte mest vinyl og overbeviste at det gode gamle fortsatt holder stand.
    Final sitt oppsett demonstrerer at tradisjonell Hi-fi med kun to gode høyttalere i et stort rom forspent med gode komponenter formidler musikk på en måte som ville holdt for de aller aller fleste. Tatt litt ut i fra hi-hi læreboka rett og slett. Vi spilte litt av både streamet musikk og vinyl uten av det gjorde utgjorde noen dramatisk forskjell. God musikk og solid lyd som stod i god stil til både hus og vertskap.

    Tusen takk for invitasjonen, godt selskap, entusiasme og energi:)
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Takk for veldig hyggelig besøk. Et besøk vi hadde sett frem til i lengre tid.


    Kjakers.jpg

    Hvem er det som kommer i dag pappa? Det er @nlykke , @HCS, @Grumpy og @TrompeteN det Peet.

    Nå ringer det på døra, kom nå går vi å åpner pappa!
    trappa.jpg


    En liten vri var planlagt. Ut med alskens nymoderne preamper og DAC, er inn med old school elektronikk forforsterker og DAC fra 1993. Aldern skjemmer ingen.

    Takk for besøket karer!
     
    Sist redigert:

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Takk for en veldig hyggelig og velsmakende/vellydende lunsj i går! Som jeg sa til deg i går synes jeg dere har gjort et genialt trekk ved og flytte ut fra beste vestkant til Vøyenenga. Jeg tok Kolsås banen fra Majorstuen og gikk av på Hauger t-banestasjon hvor jeg fortsatte til fots bort til deg. Det var en fin og vakker tur. Jeg må si jeg fikk meget sansen for området og forstår veldig godt valget.
    Hver gang jeg er på lytterbesøk tenker jeg; hva er det jeg kan lære av dette besøket, og etter gårsdagens visitt må jeg innrømme at det overhode ikke er alle rom som trenger akustiske tiltak for og spille godt. Stuen din er et meget godt eksempel på dette! Selv om jeg la merke til en forskjell mellom der jeg satt og ca 40 cm fremover bar helheten preg av ro, kontroll og masse deilig kropp. Ja, det er jo et mysterium at du faktisk ikke har ett eneste rørprodukt i kjeden og samtidig får til dette . . .:cool: Det er sjelden jeg hører Big Fat Band så uanstrengt og engasjerende som i går. Èn annen ting jeg lærte/erfarte nok en gang er jo at komponenter som ikke nødvendigvis er av nyere dato men godt sammensatt tilfører musikkformidling av meget høy kvalitet og på mange måter ikke står tilbake for mye nytt som jeg selv driver og herjer med . . .

    Takk igjen, og jeg kommer gjerne tilbake og hører mer!
    Takk så meget for besøket Så hyggelig å treffes over en matbit og prate litt HIFI og løse et verdensproblem eller to. En erfaren og skarpskåren audiofil som deg merket umiddelbart at det låter best 40 cm foran avslappet positur i stolen i midten nærmest sweetspot. Kanskje komponenter close to vintage gjør det hele litt avslappet. Nå er det faktisk du med din svært gode rør RIAA som kan innstilles On the fly, som inspirerte meg til å anskaffe en fleksibel RIAA. En morsom sak, som er helt ok lydmessig.

    Vi trivdes godt i byen. Det er jo praktisk og sosialt med kort vei til alt. Mange i vår alder selger jo huset og flytter til leilighet i byen. Vi valgte det motsatte. Morsomt at du tok deg spaserturen helt fra Hauger stasjon og opp hit. Ovenfor huset vårt er det kun 100 meter med asfaltert vei og så bærer det på grusvei inn i kulturlandskap og marka. Det gir litt sjelefred.

    Å høre mer, ja det skal vi få til...:)

    Jorder.jpg
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4

    På tur satt jeg og tenkte. Hvordan jeg opplever lyden hos deg nå, kontra der du bodde før. Enkelt sagt, mer løssluppent, mer åpent og lekent. På tross av lavere takhøyde var det mer luft og trøkk. Hvor mye av æren det vakre beistet fra DP skal ha vites ikke, men dette er gøy. Hos meg var det diskanten hos deg som var noe jeg la positivt merke til. Gnistrende god er tanken som dukker frem.. En annen ting var at det, for meg, var første gang jeg fikk inntrykk av at Response kunne svinge seg lettbeint. Før har jeg oppfattet de som beherskede, kanskje sedate, men aldri feil. Men hos deg ble lytteglede forent med god energi. Veldig bra!

    Du bytter ikke mye, men prøver deg sakte frem. Og det bærer oppsettet preg av, gjennomprøving over tid. Og da blir gjerne ting bra. Fordi en er bevisst hvor en vil. Lyden din gjør meg alikevel ikke "nøytral", den gjør meg glad og energisk. Tror du har skjønt noe veldig vesentlig @Final . Takk for lytten
    Du er en kriger @HCS. Det er både svært hyggelig og imponerende at du la ut på langfart fra "nesten Gjøvik" til Vøyenenga. Responsene er som du er inne på en høyttaler som gjør en del riktig. De kan imidlertid bli litt for høflige, for ikke å si dannede. Den egenskapen har jeg prøvd å motvirke gjennom mye kraft på forsterkersiden.

    At kraft kombineres med raffinement er nødvendig for å bevare de øvrige egenskapene. Jeg tror at A5 må tillegges mye av æren for sluttresultatet, men rommet har også mye å si. Jeg har jo beskjedent med siderefleksjoner. Det er tak og gulv som blir utfordringene. Jeg har hatt Responsene i flere rom, og er mest fornøyd med dette. Setter pris på at du HCS , med så mye HIFI erfaring , likte lyden.
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Fire HERRER og èn Grump i Zone de Butterud.

    Vis vedlegget 817314

    På Butterud ble det i 1826 sådd 9 tønner korn og satt 4 tønner poteter. Noen stenkast unna og nesten hundre år senere sås det hundrevis av kilogram kulturelektronikk og hvor besetningen nå består av produkter som både innehaver(ne), og som i går - oss besøkende - høster stor glede av!

    Etterkontrollen i går forandret IKKE noen av inntrykkene fra forrige besøk. Tvert om kunne det bekreftes at fiskekassene mer enn noen gang sprer musikken så frigjort og uanstrengt som varm sex i hippitiden - totalt frigjort for Botox og gelatiske implantater - BARE SÅ HERLIG ALTÅ!!!!!!! @nlykke og @HCS har gitt gode beskrivelser ovenfor, så jeg nøyer meg med å fremheve vertinnen, fru Final for nyyyydelig anretning med varmmat - virkelig en drømmelunsj som @Final aldri i min villeste fantasi ville ha klart å snekre sammen alene :). Right?

    Takk også til HCS, nlykke og @TrompeteN for godt selskap.
    En stor dikter har gått tapt i deg Grumps :). Din skarpsindige analyse av mine evner til å snekre lunsj vs. vertinnen er også rett og slett "Bulls Eye". Det skal godt gjøres å holde den slanke linje i CASA Final. Godt å høre etterkontrollen kan konkludere at fiskekassene fortsatt fungerer. Ser frem til å følge dine platespiller krumspring fremover.
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Spesielt nå etter pandemien føler jeg meg ganske priviligert som blir invitert til ekte herreselskap en strålende mai dag.

    Hr og Fru Final hadde disket på ekte Final vis. Det betyr blant annet gjennomtenkte drikkevarer og mat servert med sølvbestikk. Herlig var det og smakte det.

    Vis vedlegget 817363 Vis vedlegget 817364

    Selskapet hadde høy klasse med karer med bred hifi-erfaring og musikkkunnskap. @nlykke og @Grumpy var nye bekjentskaper for meg og bekreftet nok en gang at det finnes mange kjernekarer som driver med denne hobbyen. Disse karene trigget nysjerrigheten og håper vi ses igjen. @HCS har gjennomgått litt av en prosess siden sist jeg så han og det var godt å se at det skal mer enn kreftdjevelskap til for å svekke hifientusiasmen til Biris store sønn.

    Anlegget til Final kom litt i andre eller tredje rekke denne dagen (noe bildene mine kanskje bærer preg av) Det finnes jo viktigere ting her i livet enn utsøkt hifi, men Final hadde spent på old-school komponenter med gammel pre og dac fra Dynamic P og spilte mest vinyl og overbeviste at det gode gamle fortsatt holder stand.
    Final sitt oppsett demonstrerer at tradisjonell Hi-fi med kun to gode høyttalere i et stort rom forspent med gode komponenter formidler musikk på en måte som ville holdt for de aller aller fleste. Tatt litt ut i fra hi-hi læreboka rett og slett. Vi spilte litt av både streamet musikk og vinyl uten av det gjorde utgjorde noen dramatisk forskjell. God musikk og solid lyd som stod i god stil til både hus og vertskap.

    Tusen takk for invitasjonen, godt selskap, entusiasme og energi:)
    Ja noe av det beste med denne interessen er å treffe andre med tilsvarende tilbøyeligheter og utveksle erfaringer. Du har jo hørt oppsettet i flere varianter både på Vøyenenga og tidligere bosteder, og litt moro var det å ta frem eldre saker som fortsatt leverer. Vi får vel fortsatt nerde litt, selv om jeg etter hvert har begynner å leve opp til nicket "Final". Ferdig med det meste av utstyrsbytter og kun opplevelser med musikken.
     

    TrompeteN

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    27.07.2013
    Innlegg
    2.230
    Antall liker
    4.321
    Torget vurderinger
    0
    Ja noe av det beste med denne interessen er å treffe andre med tilsvarende tilbøyeligheter og utveksle erfaringer. Du har jo hørt oppsettet i flere varianter både på Vøyenenga og tidligere bosteder, og litt moro var det å ta frem eldre saker som fortsatt leverer. Vi får vel fortsatt nerde litt, selv om jeg etter hvert har begynner å leve opp til nicket "Final". Ferdig med det meste av utstyrsbytter og kun opplevelser med musikken.
    Har vært hyggelig å fått være med å observere veien til toppen! Nei, morsomt å nerde likevel. Evolusjonen vil nok fortsette😊 Synes A5-en er kronen på juvelen. Litt rart, men synes den glir rett inn i miljøet i stua😄
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Har vært hyggelig å fått være med å observere veien til toppen! Nei, morsomt å nerde likevel. Evolusjonen vil nok fortsette😊 Synes A5-en er kronen på juvelen. Litt rart, men synes den glir rett inn i miljøet i stua😄
    He he.. Apropos Toppen. Da har forforsterkeren DP CA 1E forlatt besøket i kjeden og Topping Pre90 igjen inntatt plassen. Jeg liker CA 1E veldig godt, men Topping har et annet S/N forhold. Det merkes.

    Mens DP gir deilig kjøtt på litt slanke innspillinger er det intet ekstra å hente med Topping. Samtidig er definisjon, dynamikk og klarhet med Topping noe helt for seg selv. Det blir en nesten elektrostatisk åpenhet og definisjon, om støynivå ellers i kjeden er lavt nok. Detaljer trer tydelig frem også på lavt lydnivå.

    3380F8E7-A5BC-4807-BF33-92AE8A920635.jpeg
     
    Sist redigert:

    YesJens

    Musikkelsker
    Ble medlem
    21.08.2018
    Innlegg
    3.214
    Antall liker
    6.131
    Sted
    Under stjernene
    He he.. Apropos Toppen. Da har forforsterkeren DP CA 1E forlatt besøket i kjeden og Topping Pre90 igjen inntatt plassen. Jeg liker CA 1E veldig godt, men Topping har et annet S/N forhold. Det merkes.

    Mens DP gir deilig kjøtt på litt slanke innspillinger er det intet ekstra å hente med Topping. Samtidig er definisjon dynamikk og klarhet med Topping noe helt for seg selv. Det blir en nesten elektrostatisk åpenhet og definisjon om støynivå ellers i kjeden er lavt nok. Detaljer trer tydelig frem også på lavt lydnivå.

    Vis vedlegget 818556
    Det må være lov å pensjonere seg etter nesten 40 års tjeneste🥰
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Det må være lov å pensjonere seg etter nesten 40 års tjeneste🥰
    Ja det er en anselig alder. Leif Erntsen var veldig fornøyd med CA1, men med ett unntak: volumpotmeterne reduserte lydkvaliteten.

    Ved å hente ut signal fra RIAA på Tape Out går man utenom volum pot og kan høre lyden uten påvirkningen. Å bytte potmetre med det beste som finnes i dag hadde vært morsomt.
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hmmmm, zero og Hendrick’s uten agurk. Aner vi en viss degradering i dannelse etter at dere flyttet vekk vekk fra de mondene og urbane strøk i den urettmessige hovedstaden 😎😊
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Skarpt observert @Karmana . Her må det skjerping til. Må si jeg liker Zero varianten godt faktisk, men uten agurk!

    I klasse med hummer servert uten dill. Beklagelig, CASA Final vil gjennomgå sine rutiner.
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.060
    Står du og ser i retning Store Arøya, mitt sommerparadis?
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.508
    Antall liker
    14.232
    Sted
    Langesund
    Rett før du passerer uten for her da, eller går du Vaterlandsgt?

    Har tid for en kort demo, hehe :)
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.508
    Antall liker
    14.232
    Sted
    Langesund
    Den er god.

    Du stod nok på Tangen Fort og så ut mot Fugløya og Helgeroa. Ikke helt i retning Danmark

    Store Arøya er ikke langt til venstre for venstres bildekant

    Langesund 1.png
     
    Sist redigert:

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Peet fyller 11 år idag - alderen krever sitt. Slutt på hardrock og polsk frijazz. Dean Martin på platespilleren isteden. Er det rart man må slække litt?

    B7DF13D7-DE45-42C6-A364-557A213DFCDA.jpeg
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Da er Puffin RIAA «oppgradert» med ekstern Topping DAC. Flyr dette faktisk!

    image.jpg


    Med Topping brukt som ekstern DAC for Puffin blir det tightere, mer dynamikk og mer kropp i vinyl lyden. Bruker optisk inn i DAC.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Puffin var en morsom sak. Mange valgmuligheter. Tror jeg skal teste ut en slik :)
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    En morsom RIAA med bl. a. nyttig Azimuth funksjon som kan benyttes til justering av pickup.
    Trives med den i oppsettet.

    Å kunne endre klangbalanse «on the fly» er kjekt på tynne flisete innspillinger man ellers ikke orker å spille.
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Lite liv på HFS akkurat nå. De fleste er vel i dusjen:

    2A7D938C-02FA-42C7-8D4C-90E8AA5A7E49.png


    Gitt Regjeringens innretning av strømstøtte får folk betalt for å bruke strøm når prisen er tilstrekkelig lav🙂.
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    For 11 dager siden gikk Leif Ernstsen ut av tiden. Det gir refleksjoner og bringer tilbake minner. I norsk forsterkerhistorie vil hans Dynamic Precision kreasjoner ikke bare stå som en bauta, men leve videre. Etter at han selv ble pensjonist overførte han kunnskapen til en betrodd og svært dyktig servicemann som brenner for disse spesielle konstruksjonene. For spesielle er de. Forsterkere låter gjerne mer og mer grovkornet når de blir kraftigere. DP fant en vei rundt dette og tok verdenspatent.
    Leif var en personlighet, frittalende og kompromissløs. Mente han noe, holdt han ikke tilbake, uansett. Han anbefalte meg en gang et realtivt rimelig CD drivverk med bra spec. Jeg trok det med opp til ham for test. Christian, dette var jævlig dårlig. Det var en hard, men riktig dom. Som Senjaværing kunne han ikke legge fingerne i mellom. Leif var samtidig raus, hjelpsom og interessert, med en ubetalelig humor og sans for ironi. For de som har lyst til å lese mer om Leif har Pedal skrevet en fin nekrolog publisert i tråden DP Menigheten og i Aftenposten.

    Det sitter ingen musiker inni DP forsterkeren min, selvom jeg kan forledes til å tro det når det spilles musikk. Det er kun elektroniske komponenter som skaper all musikkgleden. Jeg føler meg heldig som er i besittelse av flere av Leifs skaperverk og spesielt A5.

    A5.jpg
     
    Sist redigert:

    rotecop

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.10.2006
    Innlegg
    1.132
    Antall liker
    937
    Torget vurderinger
    2
    Bra du presisiser at det ikke sitter noen musikker inne i ampen. For det hadde egentlig vært plass til det :) Angående Leif så var han alltid befriende lite diplomatisk. Medførte at hifi-veien for oss forvirrende ble mye kortere og enklere. Kontakten med Leif har spart meg for mye tid oppigjennom årene:)
     

    MB-S124

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.05.2012
    Innlegg
    774
    Antall liker
    911
    Møtte aldri Leif selv, men har alltid følt han som min type. Helt fra sen ungdomskole og videregående hvor jeg gikk på elektronikk så var DP greia. Jeg hadde bare ikke penger.
    Den første DPen jeg hørte var en DPA 6.4 på et par Klipsch RF7 MK1. Jeg kjøpte Klipschene og fikk aldri det samme skyvet i dem. Fortsatt dårlig med penger.

    På et år har jeg hatt flere DPer enn de fleste. Dog alle av samme modell, PA402 utenom PA6000H, men kvalitet er det tvers igjennom. Alle har vært feilfrie utenom en softstart på en som jeg måtte fikse litt på. Og lyden er formidabel, selv på PA-utstyret.

    A5 og 5.52 er jeg selvfølgelig ute etter, men jeg trenger fire forsterkerkanaler totalt i mitt stereoppsett og PA402 som jeg kjører nå, låter bra!:cool:PA5000H og PA6000H er jeg også ute etter, men er jo fryktelig vanskelig å få tak i store DPer for tiden 😅
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Etter flytting fra sentrale strøk i Oslo med høy tetthet av silkeskjerf arbeides det nå målrettet for å gli ubemerket inn i mer rurale omgivelser.
    9AD80563-AAA0-45A7-A34A-BC416E98E865.jpeg
     
    Sist redigert:

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Hvordan liker du deg utpå landet? :D
    Stortrives faktisk. Landlig, trafikkstille og samtidig under 20 minutter med bil til Oslo vest om lysten til en bytur melder seg. Heller ingen ulempe at det spiller bra i stuen og at ingen naboer klager om volumkontrollen går mot høyre. Om det passer seg sånn må du komme innom på en liten lytt og ta A5 i øyesyn.:geek:
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Hvilket digitalt filter skal benyttes?
    Enda et I-Landsproblem som krever en løsning. Blir ikke enklere av at Bricasti har 15 filtre å velge mellom. 9 Lineærfase og 6 Minimumsfase. Minimumfase låter generelt mere «analogt», mens lineære litt mer HIFI. Aftenens valg er dette:

    299DAF40-64DC-4B31-A9FC-F511C39CEB7C.jpeg
     
    Sist redigert:

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.125
    Antall liker
    5.070
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Bedre med en golden Bricasti enn en golden shower 😆 Kos deg med musene 😄
    Spilte musene i dag faktisk. Ellers går det mye i Flac filer for tiden. En del digitale album jeg ikke har fått lyttet igjennom som skal konsumeres i ferien. 😁
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Spilte musene i dag faktisk. Ellers går det mye i Flac filer for tiden. En del digitale album jeg ikke har fått lyttet igjennom som skal konsumeres i ferien. 😁
    Lykke til med filtrene! Kan bli svimmel av mindre 😊
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.508
    Antall liker
    14.232
    Sted
    Langesund
    Stortrives faktisk. Landlig, trafikkstille og samtidig under 20 minutter med bil til Oslo vest om lysten til en bytur melder seg. Heller ingen ulempe at det spiller bra i stuen og at ingen naboer klager om volumkontrollen går mot høyre. Om det passer seg sånn må du komme innom på en liten lytt og ta A5 i øyesyn.:geek:
    Liertraktene/Hurumlandet? kommer gjerne på et besøk, og det holder vel bare å se på den, så er jeg "solgt". Skulle hatt fire av de :D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn