Gratulerer så mye

Men hva med TWT og Linn?

Men hva med TWT og Linn?
|
Har Linn gjennomført en TVT?Gratulerer så mye
Men hva med TWT og Linn?
Begge er fortsatt i huset og koblet opp i oppsettet i underetasjen. Funderer litt på om jeg skal selge Well Tempered spilleren. Låter riktignok veldig bra, men føler meg litt ferdig med spiller uten lift.Gratulerer så mye
Men hva med TWT og Linn?
Det kan godt hende at reklokker er en mer pedagogisk måte å si kilde på. Ingen ingeniør så drister meg ikke ut på tekniske diskusjoner. Jeg bruker Eversolo DMP - A8 som streamer og har prøvd SPDIF, USB og optisk ut fra streamer og inn i DAC. Det låter temmelig likt. Ikke dårlig, men uten den virkelighetsnære utklingingen som jeg får med Berkeley.Selv om produsenten bruker utsagnet er jeg ikke sikker på om vi skal tenke på denne boksen som en reklokker. Men heller skape oss et mentalt bilde av at det er den egentlige kilden.
Grunnen er at Alpha USB over USB asynkront henter PCM data fra datamaskinen som den konverterer til BMC (biphace mark code) brukt til AES3/SPDIF transport. Derfor har audiodata ikke på noe tidspunkt tidligere i kjeden vært knyttet mot en klokke som påvirker audiokvalitet.
Rent teknisk er det klokken som sender BMC strømmen mottager skal låse seg mot. Altså et signal datamaskinen ikke vet noenting om. Derfor er deg jeg velger å se på slike bokser som den egentlige kilden.
Vis vedlegget 1128049