Dere kan slutte å krangle om å gjette

!
Da får vi bare gjøre historien kort

.
LM Mini 218ia. 2X3w, SET med el84 rør. Dessverre uten fjktr. og kun én inngang. Spiller som ville Satan på AG Fino. Noen fordeler er det med ht med 104 db følsomhet. Elsker det

!
Foreløpig innrykk: Litt mindre slam og trøkk nederst ift Clones 25iRX - en forsterker jeg er veldig fornøyd med - men bringer til torgs den deilige og uforlignelige gjennomsiktige/klare mellomtonen som er så typisk for SET

. Det sitter Genalex el84 og 12ax7 i nå. Jeg får rulle smårørene etter hvert.
Bitteliten sak, som får selv lille 25iRX til å se stor ut! Spilller mer enn høyt nok for meg, med god kontroll, og blir dessverre like varm som en triodekoblet rørforsterker skal være. Man kan helt enkelt ikke holde håndflaten på trafoene. Det var iaf ren tortur å sitte i det lille rommet og høre gjennom 3-4 album midt på dagen i dag

. Nåvel, da har jeg to forsterkere jeg kan alternere mellom, der transen blir nok den som brukes mest.
Neste på innkjøpslista, er en switcher som lar meg velge mellom to forsterkere uten å måtte knote med kabler, samt en som lar meg koble til kildene, og deretter til begge forsterkerne. Dynavox har slike