The Gunner's Dream

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    15.175
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    48
    Jeg kjenner garre rommet og utstyret mitt bedre enn hva du måtte tro fra bunnen av fryseboksen din 😋

Setter dessuten noen kr på at Trafomaticen spiller driten ut av det rælet du har skrudd sammen i ren affekt på kjøkkenbenken din, mens kona di lager vafler til pensjonistfrokosten kl 11 en halv meter unna. Hun spør, av gammel vane, om du vil ha brunost på, men du hører ikke siden hørselen din er long gone! 🤭
    vedde på kreditt er ikke spesielt smart :ROFLMAO:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    19.546
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Altså, dere gutta som har anlegg i stua med 300b, noen mest til pynt🙄, prøv å bruke den i et rom på 12 kvm. Lukk igjen døra etter dere, og kom tilbake og fortelle etter noen timer😜

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    87.667
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Jorden begynner å svikte under bena på Arsenal. Godt du er pessimist (når det gjelder fotball), og sikkert hadde fryktet/forventet tap. Rutinert, på den måten kan du likevel få en fin helg 😊

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    19.546
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jorden begynner å svikte under bena på Arsenal. Godt du er pessimist (når det gjelder fotball), og sikkert hadde fryktet/forventet tap. Rutinert, på den måten kan du likevel få en fin helg 😊
    Jepp, har en snikende følelse av det det går til helvete for 4. året på rad. FJERDE ÅRET! Veldig rart jeg er såpass optimist som jeg er. Hemmeligheten er evnen til å jobbe mye med seg selv. Anbefalt metode! ;)

God helg, ja.

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    3.497
    Torget vurderinger
    18
    Jepp, har en snikende følelse av det det går til helvete for 4. året på rad. FJERDE ÅRET! Veldig rart jeg er såpass optimist som jeg er. Hemmeligheten er evnen til å jobbe mye med seg selv. Anbefalt metode! ;)

God helg, ja.
    Som Arsenal fan siden sent 70-tall, så tror jeg fullt og helt at det går til helvete igjen. My enklere å takle da.

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    19.546
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Som Arsenal fan siden sent 70-tall, så tror jeg fullt og helt at det går til helvete igjen. My enklere å takle da.
    Det blir isf veldig tungt å ta, ja.
    Jeg synes oppriktig at hvis vi får inn et godt bud på Øde, så bør de selge (både Havertz og Eze spiller der, samt at vi må rydde plass til Nwaneri). Ellers er det på tide å gi kapteinsbindet til en annen, feks Rice eller Big Gabi. Øde har fått sjansen til å lede laget til fire 2. plasser på rad, da er det verdt et forsøk på noe annet. Kanskje, kanskje, det skviser ut de siste prosentene/promillene som trengs for å få oss over streken.

Også trenger vi en spiller med x-faktor, som Mbappe, Kane, Haaland, Salah (i fjor), Dembele ol. Saka skulle vært den spilleren, men selv Trossard er bedre enn ham denne sesongen.

HC

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Antall liker
    3.497
    Torget vurderinger
    18
    Det blir isf veldig tungt å ta, ja.
    Jeg synes oppriktig at hvis vi får inn et godt bud på Øde, så bør de selge (både Havertz og Eze spiller der, samt at vi må rydde plass til Nwaneri). Ellers er det på tide å gi kapteinsbindet til en annen, feks Rice eller Big Gabi. Øde har fått sjansen til å lede laget til fire 2. plasser på rad, da er det verdt et forsøk på noe annet. Kanskje, kanskje, det skviser ut de siste prosentene/promillene som trengs for å få oss over streken.

Også trenger vi en spiller med x-faktor, som Mbappe, Kane, Haaland, Salah (i fjor), Dembele ol. Saka skulle vært den spilleren, men selv Trossard er bedre enn ham denne sesongen.
    Enig, selg Øde til Bayern og gi Rice kapteinsbindet. Øde vil dominere i Bundesliga. Ellers så er det uforståelig for meg at Arsenal ikke spiller mer direkte i angrep, raskere i lengderetning. Man kan lure på hvorfor Gyökeres ble kjøpt nå han ikke brukes effektivt. I siste match spilte Brentford slik angrepsfotball Arsenal burde.

Rallar

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.08.2019
    Antall liker
    1.101
    Sted
    Hadeland
    Jeg er så enig med dere, jeg synes det er til tider drepende kjedelig og se Arsenal, utrolig forutsigbart har det også blitt, for min del kan også Saka selges, slår aldri inn på første men venter på dobling og da er motstander som regel på plass i forsvar. Jeg mista håpet på gull for et par- tre runder siden.

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    19.546
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Midt i all doom and gloom, så skal vi ikke glemme at Arsenal har vært suverent det beste laget hittil i år, både i England og i Europa. Og fortsatt er det alt å spille for, selv om det er veldig ubeleilig at dippen kommer nå. Det sagt, så er det bedre nå enn om en måned. Foruten City fansen her inne, så er det fint ingen andre lags supportere som har noen som helst grunn til å feire. Skadefryd er en fattigmannstrøst.

• Liker
    Reaksjoner: HC

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    2.083
    Torget vurderinger
    5
    En alternativ tilnærming til rør:

Når nettene blir lange og kulda setter inn, da tenner jeg for rørforsterkeren min. Anbefaler på det sterkeste å finne veien tilbake til rør. Gløden og varmen er god trøst når favorittlaget ikke leverer. Funker bra for oss som har hengt med Man Utd en stund. 😉

IMG_4941.jpeg

Mvh Olav E

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn