The Gallo dudes and dudettes(bilder!)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Jo mer strøm dess bedre. De er ikke vanskelige as such, men det var etter jeg fikk ASR på laget at det virkelig ble sus i serken! Når det er sagt har jeg hørt de med en liten rørforsterker(som var ganske strømsterk) i kombinasjon med gallos bassforsterker - det låt også kjempebra, så jeg tror mulighetene er mange. Men en surround-receiver kan nok ende opp i røyk og ild :D

    Jeg tror de kan fungere godt i et lite som i et større rom, jeg har testet begge deler. Med litt luft rundt så spiller det flott.

    Ole
     

    g-h

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    15.11.2005
    Innlegg
    79
    Antall liker
    1
    Torget vurderinger
    2
    Hei,

    Mine Gallo er snart på vei fra GB til NO, og videre til meg ganske radig etter det. Jeg har ennå ikke funnet en forsterker som jeg vil bruke og håper på innspill.

    I utgangspunktet er maks pris 25k......

    Rommet er lite.... men jeg liker å dra på til tider.

    Hjelp ønskes :)
     
    J

    Jurassic

    Gjest
    Du får sikkert et stilig anlegg med Gryphon forsterker settet på bruktbørsen her.
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Jeg skal gladelig innrømme at jeg ikke trodde bassforsterkeren til Gallo reference 3 var et must, det er en del som har skrevet noe slikt...
    Men jeg måtte jo prøve - og nå er det umulig å gå tilbake! Med litt tweaking på ulike parametre så får man virkelig et utrolig resultat!

    En ting er det selvsagte, så mye bass du ønsker deg(jeg er ikke noe bassdyr, men likevel), men fremfor alt kvalitet og kontroll i dybbass. Og som følge av det(?) enda bedre perspektiv(som var veldig bra fra før), og en subtil tyngde/fylde i det meste av musikk...selv om elektronika og klassisk er det jeg virkelig opplever får en boost, bokstavelig talt.

    Anbefales alle dudes and dudettes på det varmeste, selv om den er stygg som nøkken:



    Og dette er før vinylriggen med riaa er koblet opp...så når jeg nå flytter skal det pakkes inn i adekvate møbler! Så får racket
    leve sitt liv et annet sted.

    O.
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Neste prosjekt er sannsynligvis dette:



    Både med tanke på småbarn og stabilitet, men også fordi jeg tror på konseptet og mannen bak. :)

    Noen som har handlet disse?

    O.
     

    Kjetil_M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2006
    Innlegg
    2.441
    Antall liker
    1.988
    Sted
    Bergen
    Dog skrev:
    Neste prosjekt er sannsynligvis dette:

    Både med tanke på småbarn og stabilitet, men også fordi jeg tror på konseptet og mannen bak. :)

    Noen som har handlet disse?

    O.
    Har ikke hørt om de som du nevner, men det er flere aktører på den fronten.
    Se linker og bilder:

    Liker spesielt disse godt!!
    http://www.steinaudio.com/CustomerProjects.html



    http://www.brightstaraudio.com/gallo_stands.htm



    sound anchors har også laget noen custom stands, men jeg fant desverre ikke bildet igjen. De så meget bra ut.
    http://www.soundanchors.com/

    Mvh
    Kjetil
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Har sett disse, men ikke Sound Anchors...det jeg liker med mapleshades sine er at de er bredere og mer stabile...vi får se! :)

    O.
     

    Andreas83

    Medlem
    Ble medlem
    12.11.2007
    Innlegg
    10
    Antall liker
    5
    Sted
    Voss
    Har et eldre par med nucleus solo. Men etter turen til Trondheim og for første gang få høre Reference 3.1 er jeg ikke i tvil hva som står høyest på ønskelista mi til meg selv. Skal få tatt noen bilder av soloene.
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Det må du gjøre! Har ikke hatt gleden av å høre på disse selv - og du har mye å glede deg til! :)

    O.
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Etter å ha flyttet inn i nytt hus er det ny runde med justeringer på gang(nytt rom krever det)...og i forbindelse med dette testet jeg å
    bare bruke en kanal på bassforsterkeren, dvs kl 3-4 på en av kanalene og null på den andre...med tanke på at bass på dette nivået ikke er retningsbestemt skulle jo det funke som en vanlig sub. Dette syntes jeg hørtes veldig bra ut! Vet ikke om det er timing eller definisjon eller hva det er, men det opplevdes som en forbedring.

    Noen andre som har testet denne muligheten på SA-ampen?

    En digresjon, til kinorommet kjøpte jeg 2 små gallokuler(Micro) med tilhørende gallo-sub - gud bedre hvor bra de småtassene spiller! :D
    Både film og musikk...anbefales for alle som trenger slikt.

    Bilder kommer etterhvert :)


    O.
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.506
    Antall liker
    2.946
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Hei og gratulerer med nytt hus O.! :)

    Spennende tider når det gjelder oppsettet da skjønner jeg. Slikt er gøy!
    Pøs på med bilder i din egen tråd etterhvert.

    Selv har jeg solgt det meste av oppsettet. Har det stående her et par uker til i og med at kjøper er ute i oljen.
    Så jeg går og venter på nytt.....
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Takk!

    Det er alltid spennende tider virker det som :) Men lite skjer på hifi-fronten, der er jeg virkelig storveis fornøyd.
    Har fortsatt ikke fått opp vinylriggen...det er en del ting i huset som kommer foran gitt...men egnet vegghylle er jeg nå på jakt etter. Og rack/møbel/organisering av alle bokser er en utfordring jeg ikke er i mål på...har testet en løsning som etter noen dager holdt på å falle sammen :D PSUet til ASR veier en del...

    Kommer nok bilder i Call off the search-tråden etterhvert!

    Selger du alt? ATCene også? Fortell! :D

    O.
    johna skrev:
    Hei og gratulerer med nytt hus O.! :)

    Spennende tider når det gjelder oppsettet da skjønner jeg. Slikt er gøy!
    Pøs på med bilder i din egen tråd etterhvert.

    Selv har jeg solgt det meste av oppsettet. Har det stående her et par uker til i og med at kjøper er ute i oljen.
    Så jeg går og venter på nytt.....
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.506
    Antall liker
    2.946
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Dog skrev:
    Takk!

    Det er alltid spennende tider virker det som :) Men lite skjer på hifi-fronten, der er jeg virkelig storveis fornøyd.
    Har fortsatt ikke fått opp vinylriggen...det er en del ting i huset som kommer foran gitt...men egnet vegghylle er jeg nå på jakt etter. Og rack/møbel/organisering av alle bokser er en utfordring jeg ikke er i mål på...har testet en løsning som etter noen dager holdt på å falle sammen :D PSUet til ASR veier en del...

    Kommer nok bilder i Call off the search-tråden etterhvert!

    Selger du alt? ATCene også? Fortell! :D

    O.
    Ser at du selger racket ditt...

    Spent på de hyllene du prøvde ;)
    Farlige saker med slike tunge komponenter.
    Kult med bilder av slike forsøk også.... ;)
    Håper du kan legge slikt ut i Call off the search-tråden.

    Når det gjelder mitt oppsett (som er solgt) sender jeg deg en PM ;)


    Tilbake til topic:
    Med små barn huset (8-9mnd gamle..?) er det nok en naturlig konsekvens å bruke så brede komponenter som mulig (sokkel på høytalere foreks.)
    Lett at barna skal "støtte" seg når de skal reise seg opp etc.
    Gå for det bredeste som finnes :)
     

    Josore

    Fersking
    Ble medlem
    11.12.2007
    Innlegg
    1
    Antall liker
    0
    Hei folkens!

    Jeg er blitt den lykkelige "far" til et par ref. 3.1. Nå trenger disse en ny "mor" (forsterker). Ser på denne linken at de er brukt med mye forskjellig utstyr, mye bra må sies :)

    Jeg tenker på noe i retningen av Hegel H200, Lyngdorf 2175/2200 o.a. er det noen som har hatt gleden av å teste de på disse?

    Takker for alle konstruktive innspill. Høytalerene står i en stue på ca. 40 kvm, har pr. dd ikke SA'en. Cd-spilleren er en Arcam CD73. Jeg spiller mye variert musikk, men liker å "trykke til" i ny og ne.

    mvh
     

    Kjetil_M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2006
    Innlegg
    2.441
    Antall liker
    1.988
    Sted
    Bergen
    Josore skrev:
    Hei folkens!

    Jeg er blitt den lykkelige "far" for et par ref. 3.1. Nå trenger disse en ny "mor" (forsterker). Ser på denne linkenat de er brukt med mye forskjellig utstyr, mye bra må sies :)

    Jeg tenker på noe i retningen av Hegel H200, Lyngdorf 2175/2200 o.a. er det noen som har hatt gleden av å teste de på disse?

    Takker for alle konstruktive innspill. Høytallerene står i en stue på ca. 40 kvm, har pr dd ikke SA'en. Cd-spilleren er en Arcam CD73. Jeg er spiller mye variert musikk, men liker å "trykke til" i ny og ne.
    Gratulerer med nye fantastiske høyttalere ;)
    Jeg tror absolutt at Hegel/lyngdorf komboen skal klare å få Galloene til å spille musikk, men jeg ville lånt det først og prøvd det hjemme hos deg selv. Prøvde de med romkorreksjon + sa forsterkeren i helgen, og det ga mersmak!!!
    mvh
    Kjetil
     

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    Får låne Gallo 3.1 av en raus og hyggelig mann her i Stavanger. Holder det med Mastersound Reference 845 (SET, klasse A og 40W) for å drive disse?

    Lf
     

    bobbob

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.01.2007
    Innlegg
    168
    Antall liker
    1
    ELEL6200 skrev:
    Får låne Gallo 3.1 av en raus og hyggelig mann her i Stavanger. Holder det med Mastersound Reference 845 (SET, klasse A og 40W) for å drive disse?

    Lf
    Takker for godordene Ellef, men ser helst du bytter ut mann med gutt, eventuelt voksen gutt ;D. Tror det kan være vært ett forsøk med 845 i og med at du har sub forsterkeren, men planen var at du skulle låne 4B SST også så da har du jo noe å sammenligne med.
     

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    Galloene og gallo bass forsterkeren er hjemme i HIFI stua og høyttalerene ser lekre ut. Håper de ikke greier å sjarmere min samboer i senk ;), Bobbob.
    Tusen takk for lånet og vil også takke for en svært hyggelig musikk kveld i går :)

    Lf
     

    bobbob

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.01.2007
    Innlegg
    168
    Antall liker
    1
    Høres bra ut Ellef. Ble jo litt små korslig lytte kveld etter hvert :). Kom gjerne med litt tilbakemeldinger på inntrykk etterhvert, spent på 845 på gallo. Snakkes.
     

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    40watt rister Galloene :) Nok en bekreftelse på at det er trafoer og strømtilgang som er mest avgjørende og ikke wattene. Når sant skal sies så brukte forrige eier Mastersounden på Magnepan 3,6 og den er ikke særlig enkelt å drive, så Galloen burde jo være pinglemat :).
    Linda skal ikke få lytte så mye på disse ellers så blir det nok Gallo i steden for Nano/Tannoy ;D De tar jo minimal med plass (stativhøyttalerene mine tar mer), og ser meget bra ut i mine øyne. Skal prøve å ikke gå i samme fella som samboer ;)
    Skal etterhvert koble til Gallo bassforsterkeren, men føler ikke jeg har så mye å hente........ men jeg blir nok overrasket.........

    Lf som håper det er greit at jeg skriver i vennetråden selv om jeg ikke eier Gallo
     

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    Noen som vet hvor på nettet jeg finner instruksjonshefte til Gallo 3.1?

    Lf
     
    R

    Rojoh

    Gjest
    Da fikk jeg lyttet litt på Gallo for første gang hos Ellef. Spennende høyttalere. På meg virket det som om Mastersounden klarte å drive dem. Selvsagt kunne en stoor transistorsak kanskje gitt enda litt strammere bass, men det tror jeg hører til i smak-og-behag-avdelingen. Ellers var det facinerende å ha så god spredning av lyd i horisontalplanet - det låt åpent og friskt selv om man havnet langt ut på siden. Opplagt en "sosial" høyttaler. Den der bassforsterkeren forstod jeg derimot mindre av...Uansett: Skjønner hvorfor noen liker disse lydskulpturene. ;)

    Mvh. Johan
     
    A

    aair

    Gjest
    Kjetil_M skrev:
    Josore skrev:
    Hei folkens!

    Jeg er blitt den lykkelige "far" for et par ref. 3.1. Nå trenger disse en ny "mor" (forsterker). Ser på denne linkenat de er brukt med mye forskjellig utstyr, mye bra må sies :)

    Jeg tenker på noe i retningen av Hegel H200, Lyngdorf 2175/2200 o.a. er det noen som har hatt gleden av å teste de på disse?

    Takker for alle konstruktive innspill. Høytallerene står i en stue på ca. 40 kvm, har pr dd ikke SA'en. Cd-spilleren er en Arcam CD73. Jeg er spiller mye variert musikk, men liker å "trykke til" i ny og ne.
    Gratulerer med nye fantastiske høyttalere ;)
    Jeg tror absolutt at Hegel/lyngdorf komboen skal klare å få Galloene til å spille musikk, men jeg ville lånt det først og prøvd det hjemme hos deg selv. Prøvde de med romkorreksjon + sa forsterkeren i helgen, og det ga mersmak!!!
    mvh
    Kjetil
    Enig i at det er lurt å prøve å få lånt Lyngforf før du eventuelt kjøper.

    Her er mine erfaringer: Jeg har tilkoblet 2200 på Gallo 3.1 ref og 2175 på svingspole nr. 2. Har prøvd både med og uten romkorreksjon, ulike delefrekvenser og ulike filtertyper i 2200, men får det liksom ikke helt til å spille "musikk". Det låter litt "flatt og uengasjerende" og i mine ører tildels lukket i mellomtone og diskant, mens det er veldig bra trøkk i de nederste oktaver. Det samme opplevde jeg på Audio Physics Avanti 3 og Tempo 1, samt DIY høyttalere med Seas Excel og Scan-Speak. Sistnevnte høyttalere har aldri vært lukket på noen som helst måte med Adyton-utstyr. Anslag på skarptromma i låta "Band Call" med Oscar Peterson Trios "Night Train" med disse diy-ht har alltid fått meg til å smile og tenke "Yesss". Gallo 3.1 har fått mye skryt på nevnte parametre så jeg tenkte at her må det være noe "galt" et sted. I går koblet jeg ut 2200 og inn med en lånt Adyton Modus Reference pre og 2175 (svingspole 2 var ikke tilkoblet). Satte på "Band Call" igjen og tilbake var samme snerten på skarptromma. Prøvde den nye liveskiva til Bremnes og satt bare og gliste. Nå viste 3.1 sitt sanne jeg - det dreide seg rett og slett om god musikkopplevelse ;D Det ble klart at denne skiva ikke trengte noe drahjelp fra svingspole nr. 2.

    Når det er sagt så har jeg stor tro på Lyngdorfs korstog mot romproblematikk og vil teste ut disse forsterkerne mer, men fremover vil jeg ha Adyton pre i bakhånd som referanse. Men ta ikke mine ord for gitt - bare prøv ut Lyngdorf for dette er spennende saker.
    Og post gjerne dine erfaringer med Gallo 3.1 og Lyngdorf i denne tråden.

    Mvh
    Knut
     

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    Rojoh skrev:
    Den der bassforsterkeren forstod jeg derimot mindre av...Uansett: Skjønner hvorfor noen liker disse lydskulpturene. ;)
    Mvh. Johan
    Har fiklet litt mer med SAen. Skrudde litt på crossoveren, da begynte det å skje ting ja. Lyden ble varmere og enda mer kroppslig, men jeg er usikker om det er til det bedre. Det er jo mer en nok kroppslig lyd fra før og jeg synes å høre at gjennomsiktigheten blir ørlite grann dårligere ved bruk av SAen. Bassen går i alle fall tydelig dypere med SAen, men gir det mer musikkalitet? Punchen i bassen liker jeg imidlertidig bedre med SA. Jeg må nok høste flere erfaringer før jeg kommer med en konklusjon.

    Det jeg allerede er sikker på er at dette er en høyttaler jeg liker svært godt. Jeg kan høre musikk uten å tenke sweetspot. Klar og gjennomsiktig mellomtone. Et svært bredt lydbilde som er helt befridd fra høyttaleren. Høyttaleren spiller det jeg gir dem og virker ikke ut til å foretrekke noen musikksjanger. 70 talls progen svelger Galloene og spytter det ut som det skulle være en plate innspilt i dag.

    Jeg har tidligere hatt problemer med stående bølger i rommet. Virker ut som Galloene på merkeligvis klarer å unngå dette! Andre som har opplevd det samme?

    Lf
     

    Lars-Aksel

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    05.09.2005
    Innlegg
    82
    Antall liker
    4
    Sted
    Lier
    Torget vurderinger
    1
    Hei!

    Har selv levd lykkelig med ref 3.1 i ca 1.5 år
    og har også erfart at galloene trigger romresonanser
    i mye mindre grad enn visse andre høyttalere!
    Før disse hadde jeg audio physics padua rr,
    og disse var helt grusomme på noen typer musikk.
    Spesielt tung rock ble bare en graut av stående bølger
    under 300hz, så å få inn galloene var som manna fra himmelen
    for meg! Ser også lenger opp i tråden her at en har prøvd et
    845 basert rørtrinn med godt resultat, spennende...
    Har selv lekt litt med tanken på et par nagra vpa...
     

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    Galloene virker ut til å stortrives med Mastersounden Reference 845.

    OT:For de som ikke kjenner Mastersounden:
    SET, Klasse A, 2*40w, 50kg, 4*845 rør og mulighet til å bruke den som ren effekt eller som integrert forsterker. Driver alt jeg har koblet den til. Bruker blandt annet 2*Bendix 6900rør. Dyre rør, men du får en helt annen forsterker enn om du bruker Tung Sol 5687 osv. I tillegg står det oftest i Mazda 2* 12au7wa og 4*845 Shunguang.

    Nagra vpa burde jo fungere like godt. Er ikke dette monoblokker med ett 845 rør i hver? Kjøres i PP om jeg ikke tar feil og låter vistnok meget bra har jeg blitt fortalt :)
    Lf
     

    Lars-Aksel

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    05.09.2005
    Innlegg
    82
    Antall liker
    4
    Sted
    Lier
    Torget vurderinger
    1
    nagra vpa kjører 2stk 845 i set triode-paralell,
    og yter 50watt klasse a
     

    echo

    Fersking
    Ble medlem
    30.12.2007
    Innlegg
    1
    Antall liker
    0
    hei

    Såg i tråden at det vat nokre som hadde squeezbox koplet mot lyngdorf. Bruker sjølv apple tv (160gb). Har rippet musikken til ALAC. Unngår streaming problematikk ved å lagre musikken lokalt (kort vei frå kilde til forsterker). Bruker pr i dag RCA utgangen på apple tv, men lurer på om ikkje toslink kunne fungert betre for å styre unna DACen i apple boksen. Hvilken kopling bruker dere frå squeezbox til lyngdorf ? Erfaringer ?

    Oppsettet er: appletv, lyngdorf TDA2200AD og gallo 3.1
     

    Sundance_Pete

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.12.2005
    Innlegg
    659
    Antall liker
    1
    Hva tror eller vet man om kombinasjonen McIntosh MC 252 og Gallo Ref 3.1?
     

    Sting

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2007
    Innlegg
    637
    Antall liker
    73
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    14
    Noen her som har prøvd Badelius Tyr sammen med Galloene? Eller bør jeg bare gå rett på ASR og hoppe over mellomsteget ;) Og forresten er det noen som har tips til hvordan de spilles inn på best måte?
    Mega fornøyd med disse høytalerene så langt, tilogmed dama elsker utseendet :)

    T
     

    JEJ

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.09.2006
    Innlegg
    511
    Antall liker
    42
    Er det forhandler for Gallo i Bergen?
     

    Lars-Aksel

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    05.09.2005
    Innlegg
    82
    Antall liker
    4
    Sted
    Lier
    Torget vurderinger
    1
    Den nærmeste gallo forhandleren i bergensområdet
    må vel være resonans i Stavanger.

    Når det gjelder forsterkere og antall watt på galloene tror jeg det
    er veldig avhengig av hvor stort rom du har de i. Jeg har frem til nå brukt rogue audio 150watt monoblokker hvor du kan switche mellom 150watt ultralineær eller 75watt triode, og har fått meget godt resultat med begge. Jeg har også prøvd ear 509 100 watt monoblokker med enda bedre resultat.

    Men etter å ha ønsket meg nagra vpa monoblokker i mange år
    ble fristelsen for stor når disse eeendeliiig dukket opp på
    bruktbørsen. Disse yter "bare" 50 watt klasse a....
    Lydmessig er det total utklassing på alle parameter unntatt
    på idiotiske lydtrykk, vanligvis ligger jeg å cruiser på et par watt :eek:
    Disse forsterkerene evner å tegne opp et saftig dynamisk og levende
    lydbilde som ingen av de foregående har vært i nærheten av!
    Nå skal det også nevnes at jeg har galloene i et forholdsvis lite rom.
    Min konklusjon må bli at dersom du har "nok" watt, så er kvalitet mye
    viktigere enn kvantitet
     

    vinyljazz

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    309
    Antall liker
    0
    Hei gallo dudes

    For jeg lov til å være med i klubben.
    Jeg har kjøpt ett par reference 3.1 med bass forsterker og skal drive dem med en mcintosh mc 275 foreløpig,Har tenkt å bestille en 275 til og brokople dem til 140 watt,dette burde vel spille bra sammen.
    Har bass forsterkeren mye å si for lyden ,har hørt att hele spekteret skal bli bedre,fra bass til diskant.
    Noen med erfaringer?

    Har kjøpt dem utelukkende pga tester den har fått,tror det blir en knall kombo.

    mvh
    Rune
     

    Nikko

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    23.03.2004
    Innlegg
    65
    Antall liker
    0
    Roald Mikkelsen, han som lager de berømte blå kablene selger Gallo i Bergen, husker ikke hva firmaet/butikken heter.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn